Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pitäis kirjoittaa gradu mutta jumitan vaan palstalla...

Vierailija
30.09.2016 |

Kohtalontovereita paikalla?
Käytän kaiken graduun varatun ajan palstailuun enkä pysty lopettamaan. Se lähtee aina vilkaisusta ja yhdestä kommentista - ja hupsista koko päivä meni. Äääääh.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tänne palstalle sitä gradua! Me voidaan kommentoida.

Se nyt ei ainakaan auttaisi ap:ta eteenpäin! :D Ootko nähnyt yhtään sellaista "arvostele ruokavalioni/mittani/villasukkani"-ketjua aiemmin?

Vierailija
22/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut lähdössä kauppaan jo tunnin.. Okei, kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sää se jolla on mukelokin hoidossa tärkeiden opiskelujen takia?...ja burn outti lähellä...?;)

Herraisä sentään, lapsi tästä vielä puuttuisi töiden ja gradun ohesta. Ja AV:n... AP

Jos pitäis valita gradun, vauvapalstan ja lapsen väliltä, niin mulla ainakin jäis lapsi hoitamatta kokonaan...

T. Samassa veneessä kuin ap

Vierailija
24/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kello soimaan onkin hyvä idea! En tee gradua, mutta olen free joka saattaa vähätöisinä päivinä jumittaa koneelle koko päiväksi jolloin kotityöt ja asiakashankinnat jäävät. Miten tää voikaan passivoida ihmisen näin täysin!

Täällä sama ongelma, olen myös free. Jos ei ole deadline ihan just kohta niin saattaa mennä melkein koko päivä palstalla, kun välttelen töihin ryhtymistä, etenkin jos ne työt on sellaisia mitä ei oikein huvittaisi tehdä. Freelanceriuden huono puoli on just tää että pitäis olla niin rautainen itsekuri! 

Olen koittanut "pomodoro"-tekniikkaa eli pakotan itseni keskittymään aina 20 minuutiksi kerrallaan töihin. Usein huomaan, että se 20 minuuttia onkin venähtänyt tunniksi, ksoka yleensä just se aloittaminen ja ryhtyminen on se vaikein osuus ja sit kun on päässyt työhön kiinni, niin siihen saakin keskityttyä yllättävän pitkään. Kannattaa kokeilla. Ja se, että jakaa työt riittävän pieniin osiin ja pieniin tavoitteisiin. Iso, hahmoton kokonaisuus ainakin itselläni vaan lisää välttelyä, kun työmäärän suuruus pelottaa.

Joo, taidanpa pistää taas palstan kiinni ja ryhtyä tekemään niitä töitä...

Vierailija
25/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin aikoinaan gradun tekemättä. En edes aloittanut.

Tsemppiä teille.

Vierailija
26/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.15 on se aika.

Joka helvetin laiskamato tästä ketjusta laittaa palstan kiinni ja ryhtyy niihin töihin! Onko selvä?

Vierailija
27/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se, että heti ekana aamulla aloin vaan kirjoittamaan. Ei mitään "vilkaisen vaan äkkiä" jotain sähköposteja tai av:ta tms. Vaan kirjoittamaan vaan, alkuun kun pääsee, niin menee helpommin. Sitten varasin myös erillisin "hassutteluajan", jolloin sain katsoa ihan mitä hyvänsä älyttömyyksiä netistä tunnin ajan päivässä, mutta vasta illalla!

Vierailija
28/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa vaan kertomaan, että pääsin tänään asioissa eteenpäin. Enkä ole palstaillut tätä ketjua enempää... Tsemppiä muille tutkielman tai opinnäytteen tekijöille :)  AP

Vierailija
29/29 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole yksin tämän ongelman kanssa! Mun ratkaisu on se, etten käytä roska-vauvapalstaa tietokoneella ollenkaan ja kännykkään pistän blokin päälle cold turkeylla. Mutta on tää silti ongelma. Tänne saattaa jumittua tunneiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän