Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että joku "ei löydä miestä"

Vierailija
29.09.2016 |

Minulla, joka olen naimisissa taas olisi mieheni paikalle pyrkijöitä ihan liikaa!

Ei tarvitse kuin salilla käydä niin joku mukavan oloinen ihan peruskaveri tulee yleensä juttelemaan mukavia. Eli todellakin niitä vapaita kivoja miehiä on, eivät välttämättä ole hirveen komeita ja sikarikkaita mutta ihan perusmiehiä.

Sitten on olemassa naisia joiden mielestä ei muka ole vapaita kivoja miehiä? Istuuko nämä naiset kotona kaikki illat ja käveleekö he ehkä laput silmillä sinne naisvaltaiselle työpaikalle vai?

En oikein ymmärrä, valaiskaa minua?

Itse tunnen tasan yhden tällaisen naisen, ja hänen yksinäisyytensä johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta, miehen pitäisi olla täydellinen, vähintäänkin.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi ihmiset eivät löydä kumppania on se että he eivät todella tutustu toisiinsa. Ulkonäön perusteella pudotetaan liikaa väkeä laskuista ennen kuin on edes juteltu. Yhdet treffit harvemmin myöskään kertoo kaikkea kun toinen tai molemmat ovat liian hermostuneita.

Vierailija
102/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta tianne on se, että kaikki hyvät on varattuja. Loput sitten tunnevammaisia, mielenterveysongelmaisia ja elävät jossakin prinsessa pilvessä ymmärtämättä todellista elämää.

Kyllä tuntuu kummasti miehille kelpaavan naiset vaikka kaikilla noilla ominaisuuksilla, jos nainen on kaunis...Tämä on tällainen realistinen havainto ihan elävästä elämästä.

Joskus vaan pitää tehdä kompromisseja jos haluaa naisen saada....

Itse olen ollut naimisissa 24 vuotta ja ajattelin tuossa että mitähän jos vaimolle jotain sattuisi tms. Tuntuu että tässä iässä on naisista vain moniongelmaiset vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta tianne on se, että kaikki hyvät on varattuja. Loput sitten tunnevammaisia, mielenterveysongelmaisia ja elävät jossakin prinsessa pilvessä ymmärtämättä todellista elämää.

Kyllä tuntuu kummasti miehille kelpaavan naiset vaikka kaikilla noilla ominaisuuksilla, jos nainen on kaunis...Tämä on tällainen realistinen havainto ihan elävästä elämästä.

Itse olen ollut naimisissa 24 vuotta ja ajattelin tuossa että mitähän jos vaimolle jotain sattuisi tms. Tuntuu että tässä iässä on naisista vain moniongelmaiset vapaana.

Se on tietoinen arvovalinta kun mies valitsee ennemmin moniongelmaisen, mutta kauniin & tavoitellun naisen kuin sen mukavan, elämässään onnistuvan mutta vain tavalliselta näyttävän naisen.

Vierailija
104/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tietoinen arvovalinta kun mies valitsee ennemmin moniongelmaisen, mutta kauniin & tavoitellun naisen kuin sen mukavan, elämässään onnistuvan mutta vain tavalliselta näyttävän naisen.

Ei naisille kelpaa tavismiehet, muitakuin näiden moniongelmaisten epätoivoisten naisten kohdalla.

Vierailija
105/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kelpaa tavismiehet, muitakuin näiden moniongelmaisten epätoivoisten naisten kohdalla.

Väitteesi on väärä. Valtaosa suomalaisista miehistä pariutuu. 

Vierailija
106/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo ikinä tullut selvinpäin oleva mies juttelemaan. Baarit ainoita paikkoja ja sielläkin pyrkivät vain housuihin. Käyn yliopistolla, salilla ja lenkillä muun muassa, mutta ilman omaa aloitettani ihmiskontakteja ei tule.

Vierailija
107/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää mies? Olen kokemukseni mukaan ihan ilman.

Vierailija
108/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on typerä ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että jos pelkkä salille meneminen johtaisi jutteluun "jonkun kivan miehen kanssa", niin tuolla ulkona kävisi kokoajan jonkinlainen pariutumisleikki, jonka huomaisvat nekin, joita kukaan ei lähesty. Näinhän ei kuitenkaan ole. Ap:kaan ei varmasti näe jokaisella salikerrallaan, että muita naisia lähestyttäisiin (jos nyt kuvitellaan, että hänelle käy niin). Suurin osa ihmisistä kulkee tuolla omissa ajatuksissaan ilman kontaktia toisiin ja juttelee lähinnä kaupan kassalle.

Vierailija
109/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi nainen ei saisi elää täydellistä elämää ilman miestä? 

Vierailija
110/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, ettei kelpaa. Kyllä minullekin tarjokkaita olisi, mutta en viitsi mennä enää ojasta allikkoon. Yksi pitkä avioliitto takana ja lapsetkin tehty nuorena. Se aika on eletty ja vaivoikseni en ota ketään, riidelläkään en jaksa enkä selitellä kenellekään menojani. Olen ennemmin yksinkin. Kyllä siis ihmeellinen prinssi saa tulla vastaan, että saa nämä sukat pyörimään uudelleen.

Vierailija
111/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "odottaa" liian pitkään niin mahdollisuudet saada kelpaava puoliso suorastaan romahtavat. Yliopistovaiheen jälkeen se on aika karua. Pelikenttää parisuhteen hakemiselle ei enää ole vaikka osallistujia yhä olisi. Vähän samanlainen tilanne kuin jos haluaisi saada höntsäporukan jonka kanssa pelata joukkuepelejä. Ei onnistu ellet ole taitotasoltasi entinen aktiivijunnu. Aikuisia aloittelijoita ei niihin peleihin kaivata. Aivan samoin käy jos aikuinen hissukka yrittää alkaa etsiä parisuhdetta jostain kaupungin kuumimmista yökerhoista.

Vierailija
112/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle juttelee tuntematon mies ehkä max kerran vuodessa. Käyn miesvaltaisessa työssä, neljästi viikossa salilla ja vähintään kerran kuussa viihteellä. Ja tuohon yhteen vuodessa lasketaan sitten ihan kaikki, tietä kysyvästä turistista puliukkoon...

Mitäpä jos laihduttaisit. Ei ole mahdoton vaatimus.

Kirjoittaa käyvänsä neljästi viikossa salilla ja luulet, että hän on ylipainoinen? Urpo.

Vierailija
113/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa ei kirjoitti:

Vastaan ystäväni "puolesta" sivustaseuraajana.. Ystäväni on 43 v. kärvistellyt sinkkuna kohta 4 vuotta. Hän on 2 lapsen yh (lapset jo isoja), töissä naisvaltaisella alalla joten työn kautta ei ole mahdollisuutta löytää kumppania. Ei ehdi ihmeemmin harrastaa koska työt ja yh. Tinder ja satunnaiset baari-illat ainoa mahdollisuus tavata vastakkaista sukupuolta - juu, ei kuulosta hyviltä kanavilta mutta minkäs teet. Tavannut kuitenkin näiden kautta muutamia alkuun potentiaalisia miehiä jotka lähes yksinomaan lupailevat että ovat tositarkoituksella liikkeellä - paskapuhetta! Yksi palasi exän luo, muut ovat olleet pelkän seksin perässä.

Alkaa hänellä jo usko loppua. Hän on oikeasti erittäin viehättävä, kiltti ja kunnollinen olematta kuitenkaan tylsä . Silti ei vaan löydy muita kuin seksinvonkaajia tai hyväksikäyttäjiä.

Olemme tulleet tulokseen että se on vain tämä aika jossa valitettavasti nyt elämme, siitä on tullut niin itsekeskeistä ja some-maailma mahdollistaa yhteydenpidon useampaankin potentiaaliseen kumppaniin. Ja siten voit kuoria kermat kakun päältä ja harva malttaa keskittyä yhteen naiseen (mieheen) kerrallaan. 

Ja ennenkuin joku ehtii kysymään, hän ei etsi jännämiestä, eikä ulkonäkökriteeritkään ole mielestäni liian korkeat (esim. toivoo mieheltä iskävartaloa ;) ). Kiltti mies jolla kuitenkin on pilke silmäkulmassa on se kenen vuoksi ystäväni antaisi kaikkensa. Ei liene liikaa vaadittu?

Pitkä lätinä mutta tärkein fakta jäi huomaamatta. YH on YH on YH. Miksi pitäisi miehiä kiinnostaa?

Vierailija
114/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, paitsi että olisit jättänyt kirjoittamatta "tavoitellun". Se on naisten juttu, ei miesten.

Vierailija
115/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, paitsi että olisit jättänyt kirjoittamatta "tavoitellun". Se on naisten juttu, ei miesten.

"Tavoiteltu" on pätevä kuvaamaan naista, jolla on varaa valita useammasta kiinnostuneesta miehestä samanaikaisesti kun osalla naisia on vaikeuksia saada edes yhtä miestä kiinnostumaan. Perussettiä kun on kaveerannut kauniiden naisten kanssa, se miesten naistenjahtaus vain kauneuden takia on aivan älytöntä mutta vähän huvittavaakin...

Vierailija
116/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä miehiä on tarjolla kenelle vaan. sopivia vaan on vaikea löytää. 7suhdetta takana ja joka ikinen niistä valehteli tai petti tai oli väkivaltainen tai halusi lapsia (minä en halua) tai totesi että alkuhuuma on loppunut joten mitä järkeä jatkaa, yhdelle ylitsepääsemätön ongelma oli minun äitini seksuaalinen suuntautuminen (lesbo).. ✌

Yritä tässä maailmassa sitten löytää normaalia, vapaata miestä joka edes suunnilleen kuuluisi samaan ikäluokkaan +-5v..

Vierailija
117/120 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä varmasti täyttä paskaa. En tunne paljon sinkkumiehiä mutta ne jotka tunnen ovat alkoholisteja. Sinkkunaisia tunnen useampia ja kaikki ovat suhteellisen nättejä ja mukavia naisia. Voisin itse iskeä jos en olisi hetero.

Näinhän se on, suurin osa sinkkumiehistä läträä aivan liikaa alkoholin kanssa. Harvassa on ne 30+ sinkkumiehet jotka haluavat parisuhteen ja perheen sekä elävät terveellisesti eli ovat savuttomia, harrastavat liikuntaa ja ovat normaalipainoisia, käyttävät vähän tai ei lainkaan alkoholia (saati muita päihteitä) ja ovat lapsettomia.

Luonnollisesti tämän kaiken lisäksi pitäisi vielä tulla se molemminpuolinen kiinnostus.

Siinähän se kun suurin osa kyseisen laisista miehistä on naisten mielestä tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ne ketkä ei ole saa niin paljon naisia ettei siinä sitoutumiset ole mielessä.

Erikoista. Mä tunnen lukuisia miehiä jotka ovat ihan yksi yhteen tuon kuvailun kanssa ja ne kaikki ovat onnellisesti aviossa.

Vierailija
118/120 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki "korkeista" vaatimuksista. Ikisinkku nainen joka haaveilee että hänet löytää rikas mies jolla on vähän pahamaineinen naistenmiehen maine mutta joka on juuri nyt rauhoittumassa aloilleen.

Vierailija
119/120 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle juttelee tuntematon mies ehkä max kerran vuodessa. Käyn miesvaltaisessa työssä, neljästi viikossa salilla ja vähintään kerran kuussa viihteellä. Ja tuohon yhteen vuodessa lasketaan sitten ihan kaikki, tietä kysyvästä turistista puliukkoon...

Ja montakohan kertaa olet itse lähestynyt niitä kiinnostavia miehiä?

Nolla? No, sitte turha valittaa.

Vierailija
120/120 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä varmasti täyttä paskaa. En tunne paljon sinkkumiehiä mutta ne jotka tunnen ovat alkoholisteja. Sinkkunaisia tunnen useampia ja kaikki ovat suhteellisen nättejä ja mukavia naisia. Voisin itse iskeä jos en olisi hetero.

Näinhän se on, suurin osa sinkkumiehistä läträä aivan liikaa alkoholin kanssa. Harvassa on ne 30+ sinkkumiehet jotka haluavat parisuhteen ja perheen sekä elävät terveellisesti eli ovat savuttomia, harrastavat liikuntaa ja ovat normaalipainoisia, käyttävät vähän tai ei lainkaan alkoholia (saati muita päihteitä) ja ovat lapsettomia.

Luonnollisesti tämän kaiken lisäksi pitäisi vielä tulla se molemminpuolinen kiinnostus.

Siinähän se kun suurin osa kyseisen laisista miehistä on naisten mielestä tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ne ketkä ei ole saa niin paljon naisia ettei siinä sitoutumiset ole mielessä.

Erikoista. Mä tunnen lukuisia miehiä jotka ovat ihan yksi yhteen tuon kuvailun kanssa ja ne kaikki ovat onnellisesti aviossa.

Ikä tietenkin vaikuttaa. Nelikymppisenä harvat miehetkään jaksaa enää höylätä sitä kolmatta tuhannetta pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän