Miten on mahdollista, että joku "ei löydä miestä"
Minulla, joka olen naimisissa taas olisi mieheni paikalle pyrkijöitä ihan liikaa!
Ei tarvitse kuin salilla käydä niin joku mukavan oloinen ihan peruskaveri tulee yleensä juttelemaan mukavia. Eli todellakin niitä vapaita kivoja miehiä on, eivät välttämättä ole hirveen komeita ja sikarikkaita mutta ihan perusmiehiä.
Sitten on olemassa naisia joiden mielestä ei muka ole vapaita kivoja miehiä? Istuuko nämä naiset kotona kaikki illat ja käveleekö he ehkä laput silmillä sinne naisvaltaiselle työpaikalle vai?
En oikein ymmärrä, valaiskaa minua?
Itse tunnen tasan yhden tällaisen naisen, ja hänen yksinäisyytensä johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta, miehen pitäisi olla täydellinen, vähintäänkin.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis. Olen ainoastaan perusnätti, ei riitä.
Kenelläkään perusnätillä ei ole siis miestä, vaan pelkästään kauniilla naisilla. Ok.
Ja vain 5 % miehistä kelpaa palstan miesten mukaan. (Ensin se oli 20 % ja sitten 10 %). Suomen miehistä 95 % on siis sinkkuja.
No eipä se perusnätti nainen vaan kelpaa. Esim. tinderissä en saanut lainkaan treffikutsuja vaikka sain mätchejä liki kaikista miehistä :D Olen kuulemma nätti, mutta niin vain kauniimmat kaverini (osa tekee mallintöitä) keräävät aina kiinnostuneen miesjoukon luokseen. Kyllä mä sen käsitän mistä syystä kukaan mies ei koskaan lähesty ellei reittiohjeita kysyviä turistimiehiä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannalta tianne on se, että kaikki hyvät on varattuja. Loput sitten tunnevammaisia, mielenterveysongelmaisia ja elävät jossakin prinsessa pilvessä ymmärtämättä todellista elämää.
Tuo on kyllä varmasti täyttä paskaa. En tunne paljon sinkkumiehiä mutta ne jotka tunnen ovat alkoholisteja. Sinkkunaisia tunnen useampia ja kaikki ovat suhteellisen nättejä ja mukavia naisia. Voisin itse iskeä jos en olisi hetero.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakee usein varattua seuraa.
Etenkin varatut miehet hakee varattua seuraa, mutta kelpaa niille sinkutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannalta tianne on se, että kaikki hyvät on varattuja. Loput sitten tunnevammaisia, mielenterveysongelmaisia ja elävät jossakin prinsessa pilvessä ymmärtämättä todellista elämää.
Tuo on kyllä varmasti täyttä paskaa. En tunne paljon sinkkumiehiä mutta ne jotka tunnen ovat alkoholisteja. Sinkkunaisia tunnen useampia ja kaikki ovat suhteellisen nättejä ja mukavia naisia. Voisin itse iskeä jos en olisi hetero.
Näinhän se on, suurin osa sinkkumiehistä läträä aivan liikaa alkoholin kanssa. Harvassa on ne 30+ sinkkumiehet jotka haluavat parisuhteen ja perheen sekä elävät terveellisesti eli ovat savuttomia, harrastavat liikuntaa ja ovat normaalipainoisia, käyttävät vähän tai ei lainkaan alkoholia (saati muita päihteitä) ja ovat lapsettomia.
Luonnollisesti tämän kaiken lisäksi pitäisi vielä tulla se molemminpuolinen kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa ei kirjoitti:
Vastaan ystäväni "puolesta" sivustaseuraajana.. Ystäväni on 43 v. kärvistellyt sinkkuna kohta 4 vuotta. Hän on 2 lapsen yh (lapset jo isoja), töissä naisvaltaisella alalla joten työn kautta ei ole mahdollisuutta löytää kumppania. Ei ehdi ihmeemmin harrastaa koska työt ja yh. Tinder ja satunnaiset baari-illat ainoa mahdollisuus tavata vastakkaista sukupuolta - juu, ei kuulosta hyviltä kanavilta mutta minkäs teet. Tavannut kuitenkin näiden kautta muutamia alkuun potentiaalisia miehiä jotka lähes yksinomaan lupailevat että ovat tositarkoituksella liikkeellä - paskapuhetta! Yksi palasi exän luo, muut ovat olleet pelkän seksin perässä.
Alkaa hänellä jo usko loppua. Hän on oikeasti erittäin viehättävä, kiltti ja kunnollinen olematta kuitenkaan tylsä . Silti ei vaan löydy muita kuin seksinvonkaajia tai hyväksikäyttäjiä.
Olemme tulleet tulokseen että se on vain tämä aika jossa valitettavasti nyt elämme, siitä on tullut niin itsekeskeistä ja some-maailma mahdollistaa yhteydenpidon useampaankin potentiaaliseen kumppaniin. Ja siten voit kuoria kermat kakun päältä ja harva malttaa keskittyä yhteen naiseen (mieheen) kerrallaan.
Ja ennenkuin joku ehtii kysymään, hän ei etsi jännämiestä, eikä ulkonäkökriteeritkään ole mielestäni liian korkeat (esim. toivoo mieheltä iskävartaloa ;) ). Kiltti mies jolla kuitenkin on pilke silmäkulmassa on se kenen vuoksi ystäväni antaisi kaikkensa. Ei liene liikaa vaadittu?
Näin asia on. Moni mies hakee seuraa toissaan ja vannoo rakkautta muutaman viikon,kunnes haihtuu uuden innoittajan vuoksi.
Mitähän siinä muutaman viikon aikana tapahtuu ? Naisella tuo, ei mitään vaatimuksia paljastuu täydelliseksi vastakohdakseen, eli todellisuudessa vaaditaan liikaa. Kyllä siinä rakkaus karisee, kun paljastuu kaikki naisten valheet. Helpoin siis kertoa että haluan pelkkää seksiä, sillä pääsee kivuttomasti eroon siitä prinsessasta. Tai että löyty parempi.
Vaatimuksiani ovat normaaliin kanssakäymiseen kuuluvat asiat ja itsestään huolehtiminen kaikilla tasoilla. Lisäksi yhteenkäyvä huumori ja kiinnostus. Mutta etenkin se,että pidetään kiinni sovitut asiat. Viimeisin tapailukumppani, joka markkinoi itseään hyvätapaisena ja mukavana nettideiteillä, unohti parit tapaamiset ja viikonlopun suunnitelmat kokonaan. Halusi alkaa seurustella kanssani ja ettei kukaan muu enää voisi kiinnostaa. En tiedä, onko patologinen valehtelija, töissä johtavassa asemassa. En enää harmittele, sillä ajastaan karma antaa tuollaisille takaisin.
Finderella kirjoitti:
Ei se ole siitä kiinni etteikö löytäisi mukavia miehiä tai treffiseuraa, mutta kenestä on enempään? En vaan tiedä. Vinkit otetaan vastaan. Tänään taas treffit. Mites käy...
Onnea matkaan! Itselläni sama tilanne huomenna. Miehillä jotenkin laantuu kiinnostus vajaassa kuukaudessa.Naisia ilmeisesti ihan liikaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis. Olen ainoastaan perusnätti, ei riitä.
GTFO. Kyllä saa, ja vieläpä ihan komeitakin miehiä mutta mietipä millaista on niillä oikeasti rumemman puoleisilla naisilla.
En mäkään ymmärrä. Jos se joskus on hukassa, ei tartte kuin vilkaista sohvalle ja tadaa, mies löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla, joka olen naimisissa taas olisi mieheni paikalle pyrkijöitä ihan liikaa!
Ei tarvitse kuin salilla käydä niin joku mukavan oloinen ihan peruskaveri tulee yleensä juttelemaan mukavia. Eli todellakin niitä vapaita kivoja miehiä on, eivät välttämättä ole hirveen komeita ja sikarikkaita mutta ihan perusmiehiä.
Sitten on olemassa naisia joiden mielestä ei muka ole vapaita kivoja miehiä? Istuuko nämä naiset kotona kaikki illat ja käveleekö he ehkä laput silmillä sinne naisvaltaiselle työpaikalle vai?
En oikein ymmärrä, valaiskaa minua?
Itse tunnen tasan yhden tällaisen naisen, ja hänen yksinäisyytensä johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta, miehen pitäisi olla täydellinen, vähintäänkin.
A-seksuaali tai nirso. Yleensä toi jälkimmäinen
En ole tarpeeksi kaunis, isotissinen tai mielenkiintoinen miehille. Seksiä saan ja fuckbyddyksi kelpaan mutten muuten. N27
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet on jo naimisissa. Ei niitä kaikille riitä. Eikä elämän tärkeintä ihmissuhdetta solmita jonkun "ihan kivan" kanssa. Semmonen suhde väljähtyy aika äkkiä. Ihminen saa ronklata ihan niin paljon kuin tahtoo, kun valitsee puolisoa loppuelämäkseen. Joku vaan vetää puoleensa ja joku toinen ei. Jos nyt eroisin ja pitäis uus hankkia, olisin vieläkin ronkelimpi kuin tämän nykyisen ottaessani. Aikuisena tietää, mitä tahtoo. Tietää myös, mitä tasoa itse on.
On tosiaan epäinhimillistävää puhua "hyvistä" miehistä tai naisista. Aikuisuuteen kuuluu että ei luokittele ihmisiä hyviin ja pahoihin omien seksuaalisten tuntemuksien perusteella.
Joillekin naisille se miehen naimisissa oleminen on asia, joka tekee miehestä 'paremman'. Miehille taas ei koskaan naisen naimisissa oleminen. Tämähän tietysti ratkeaisi sillä että naiset menisivät naimisiin sinkun kanssa, niin mies pääsisi sinne parempaan väestöön toisten naisten silmissä, jotka taas ehkä haluaisivat houkutella miehen pettämään tai jättämään tunteakseen itsensä viehättävämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, suurin osa sinkkumiehistä läträä aivan liikaa alkoholin kanssa. Harvassa on ne 30+ sinkkumiehet jotka haluavat parisuhteen ja perheen sekä elävät terveellisesti eli ovat savuttomia, harrastavat liikuntaa ja ovat normaalipainoisia, käyttävät vähän tai ei lainkaan alkoholia (saati muita päihteitä) ja ovat lapsettomia.
Luonnollisesti tämän kaiken lisäksi pitäisi vielä tulla se molemminpuolinen kiinnostus.
Siinähän se kun suurin osa kyseisen laisista miehistä on naisten mielestä tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ne ketkä ei ole saa niin paljon naisia ettei siinä sitoutumiset ole mielessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tarpeeksi kaunis, isotissinen tai mielenkiintoinen miehille. Seksiä saan ja fuckbyddyksi kelpaan mutten muuten. N27
:D en ole tarpeeksi komea enkä isomuinainen naiset haluavat minusta vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D en ole tarpeeksi komea enkä isomuinainen naiset haluavat minusta vain seksiä.
Ok? N27
Mä sain kolme lasta miehen kanssa, jota rakastin. Meni 17 vuotta niin mies sekosi. Nyt olen 45+ ja todennut, että on ihan täysi mahdottomuus löytää miestä enää, ellei sitten joku kunnollinen ja melkein 50v ole joutunut typerän vaimonsa sekoiluiden takia sinkuksi.
En ole mt-ongelmainen,mutta en varmaan ikinä sattumalta tapaisi miestä, jolla olisi sama kohtalo ja joka sytyttäisi mut muutenkin. Tuskin enää löytyy,jos miehisyys pitää olla tallella ja osata jotain + asiat kunnossa.
N47Tre
Vierailija kirjoitti:
No eipä se perusnätti nainen vaan kelpaa. Esim. tinderissä en saanut lainkaan treffikutsuja vaikka sain mätchejä liki kaikista miehistä :D Olen kuulemma nätti, mutta niin vain kauniimmat kaverini (osa tekee mallintöitä) keräävät aina kiinnostuneen miesjoukon luokseen. Kyllä mä sen käsitän mistä syystä kukaan mies ei koskaan lähesty ellei reittiohjeita kysyviä turistimiehiä lasketa.
Saat Tinderissä mätsejä siksi koska miehet näyttää vihreää lähes kaikille naisille. Se on tehokkain tapa koska naiset ovat niin nirsoja. Sinä taasen mätsäät omaan tasoosi verrattuna liian korkeatasoisia miehiä, jotka saavat parempitasoista seuraa ja näin olleen tiputtavat sinut seulonnassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se kun suurin osa kyseisen laisista miehistä on naisten mielestä tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ne ketkä ei ole saa niin paljon naisia ettei siinä sitoutumiset ole mielessä.
Eli sinäkin myönnät, että nämäkin miehet jotka kokevat olevansa liian tylsiä ja mitäänsanomattomia eivätkä siksi heratä naisten mielenkiintoa panisivat kuitenkin ihan kaikkea mikä liikkuu jos vain saisivat siihen tilaisuuden? Sinkkumiehelle ei siis tule mieleenkään vakiintuminen ja perheenperustaminen muutoin kuin siinä tapauksessa että naisia ei riitä joka sormelle?
Miksi mä en ole yhtään yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat Tinderissä mätsejä siksi koska miehet näyttää vihreää lähes kaikille naisille. Se on tehokkain tapa koska naiset ovat niin nirsoja. Sinä taasen mätsäät omaan tasoosi verrattuna liian korkeatasoisia miehiä, jotka saavat parempitasoista seuraa ja näin olleen tiputtavat sinut seulonnassa pois.
No juurihan jo sanoin, että en tosiaan ole riittävän kaunis (eli tasokas). Annoin kaikille miehille sydämen ollessani tinderissä, ilmeisesti minua tasottomampia miehiä ei siellä sitten ole. Jos vain olisin kaunis niin olisin rakastamisen arvoinen :(
Juu, kaikkien meidän 3,5 miljardin naisen mielestä punainen on nätein väri ja kissa on meidän lempieläin ja me tykätään juuri samannäköisistä miehistä.