Miten on mahdollista, että joku "ei löydä miestä"
Minulla, joka olen naimisissa taas olisi mieheni paikalle pyrkijöitä ihan liikaa!
Ei tarvitse kuin salilla käydä niin joku mukavan oloinen ihan peruskaveri tulee yleensä juttelemaan mukavia. Eli todellakin niitä vapaita kivoja miehiä on, eivät välttämättä ole hirveen komeita ja sikarikkaita mutta ihan perusmiehiä.
Sitten on olemassa naisia joiden mielestä ei muka ole vapaita kivoja miehiä? Istuuko nämä naiset kotona kaikki illat ja käveleekö he ehkä laput silmillä sinne naisvaltaiselle työpaikalle vai?
En oikein ymmärrä, valaiskaa minua?
Itse tunnen tasan yhden tällaisen naisen, ja hänen yksinäisyytensä johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta, miehen pitäisi olla täydellinen, vähintäänkin.
Kommentit (120)
Heh,
Minustakin on mukava salilla jutella ihmisten kanssa. Enimmäkseen juttelen miesten kanssa. Joskus jutskailen jotain myös naisten kanssa.
Minulla on semmoinen juttu, että jos nainen on mukava ja juttelee mukavia ja hymyilee, niin päättelen hänen olevan varattu, naimisissa tai jotain. Nämä onkin aina mukavimpia. Sitten jos nainen yrittää välttää keskustelua ja muutenkin on naama 'norsunvitulla' (ärsyttävä palstailmaus, mutta niin totta), päättelen, että tämä on sinkku.
Tuossa vähän aikaa sitten moikkasin työpaikalta tuttua naista salilla ja ei ollut huomaavinaankaan minua. Ihmettelin vähän ja huomasin sitten, että hän ei myöskään työpaikalla juttele minulle normaalisti, vaan tiuskii aina. Jäin ihmettelemään, että mitähän tämä on. Sitten työpaikan bileissä, tämä neiti oli ystäviensä kanssa, jotka sitten iloisesti sitten tulivat minulle ehdottamaan, että lähtisin heidän mukaansa jatkoille, että voisin tutustua em. neitiin, koska tämä tarvitsi kavereiden mielestä seuraa. Hahhaa! Sekin paljastui sinkuksi. Minun menetelmä sinkkujen paljastamiseen salilla toimii :)
Ja en lähtenyt.
Miehet hakee usein varattua seuraa.
MInua lähestyvät ainoastaan mielenterveysongelmaiset tai seksiä suoraan ehdottelevat varatut ja vapaat miehet tai sitten todella paljon minua vanhemmat miehet. Kivat miehet eivät koskaan ole lähestyneet, tai jos joku juttelee arkitilanteessa lyhyesti jotain, eivät ole todellakaan minusta mitenkään kiinnostuneet. Olen alalla, jossa on kyllä miehiä, mutta ovat lähes kaikki varattuja. Heistä jotkut ovat esittäneet toiveita sivusuhteesta, mutta ei ole ollut mitään kiinnostusta heihin tai ylipäätään tällaiseen. Vapaissa ei ole minua kiinnostavia ihmisiä (ei yhteisiä kiinnostuksen kohteita ollenkaan). Myös harrastuksissa kivat miehet ovat varattuja. Vaikeaa siis on.
Nuorempana ihmettelin, kun tuli käytyä enemmän ulkona, että kavereille tulivat juttelemaan ne kivat, kunnolliset miehet. Minä sain mitä törkeimpiä ehdotuksia tai käytiin suoraan käsiksi. Uskottava kai se on, että kiinnostan korkeintaan sellaisia miehiä, joista en todellakaan ole kiinnostunut. En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita, enkä halua olla toinen nainen. Ihan sosiaalinen olen ja liikun monenlaisissa ympäristöissä.
Ei ole todellista tämä aloitus taas.
Itse olen onnellisesti parisuhteessa, mutta tiedän ettei hyvän miehen löytäminen ole mitään arkipäivää. Kuten tuossa joku hyvin jo kirjoitti, et voi tietää yhden kohtaamisen perusteella onko nämä kivat perusmiehet oieasti mitenkäänpäin potentiaalisia parisuhdemiehiä. Toisekseen taidat olla todellinen harvinainen helmi ja taivaan lahja sinkkumiehille, sillä harvaa lähestytään aktiivisesti.
Itse olen kaunis, hoikka, sosiaalinen, iloinen ja urheilullinen. Saatan helposti heittää läppää vastakkaisen sukupuolen kanssa harrastuksissa ja baarissakin. Mutta oikeasti todella harvoin sinkkuaikana mitään potentiaalisia treffikutsuja sateli. Suurin osa on varattuja, iso osa on vain seksin perässä ja moni ei sytytä.
Akateemisia miehiä ei nyt vaan riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olen 5-lapsen yh.
Eli sinä olet löytäny sitä miestä jo viiden lapsen edestä
Ja taas tämä, joo.
Se on ihan mahdollista siksi, että ns. potentiaalisia, haluttavia parisuhdekelpoisia vapaita miehiä ja naisia on tietty määrä, vaikkapa mX, nX.
Sitten on parisuhdehalukkaita vapaita ihmisiä, siis miehiä ja naisia, määrä vaikkapa mY, nY.
Ja käytännössä tämä Y>X, joten jäljelle jäävät mZ ja nZ, eli ne jotka jäävät sinkuksi.
Tietysti vaihtelua tapahtuu kun ihmisiä vapautuu/vapautetaan parisuhteista, mutta tuo Y on ja pysyy suurempana kun X.
Joko selvisi?
En mä halua ketään silmät kiimassa seksinhimosta kiiluvaa miestä minua kerran panemaan ja toteamaan, että tämä oli sitten hänen osaltaan tässä.
Tämä ei ole mielestäni isoa nirsoutta, mutta miesten suhteen todellinen handicap. Jos olisin samanlainen ritsapillu kuin sinä ap, ehkä yrityksen ja erehdyksen myötä mullekin löytyisi se mies, mutta kun en ole.
Koska sellainen naisten mielestä "tavallinen hyvä mies" on oikeasti nuori miljonääri hugh grant joka tulee hakemaan sen kiroilevan siiderilollon hänen kotioveltaan jaguarilla ja vie sen elämään miljonäärielämää malibun kartanoon.
Vierailija kirjoitti:
Koska sellainen naisten mielestä "tavallinen hyvä mies" on oikeasti nuori miljonääri hugh grant joka tulee hakemaan sen kiroilevan siiderilollon hänen kotioveltaan jaguarilla ja vie sen elämään miljonäärielämää malibun kartanoon.
Missä nämä kaikki pariskunnat ovat, sano äkkiä :O
Vastaan ystäväni "puolesta" sivustaseuraajana.. Ystäväni on 43 v. kärvistellyt sinkkuna kohta 4 vuotta. Hän on 2 lapsen yh (lapset jo isoja), töissä naisvaltaisella alalla joten työn kautta ei ole mahdollisuutta löytää kumppania. Ei ehdi ihmeemmin harrastaa koska työt ja yh. Tinder ja satunnaiset baari-illat ainoa mahdollisuus tavata vastakkaista sukupuolta - juu, ei kuulosta hyviltä kanavilta mutta minkäs teet. Tavannut kuitenkin näiden kautta muutamia alkuun potentiaalisia miehiä jotka lähes yksinomaan lupailevat että ovat tositarkoituksella liikkeellä - paskapuhetta! Yksi palasi exän luo, muut ovat olleet pelkän seksin perässä.
Alkaa hänellä jo usko loppua. Hän on oikeasti erittäin viehättävä, kiltti ja kunnollinen olematta kuitenkaan tylsä . Silti ei vaan löydy muita kuin seksinvonkaajia tai hyväksikäyttäjiä.
Olemme tulleet tulokseen että se on vain tämä aika jossa valitettavasti nyt elämme, siitä on tullut niin itsekeskeistä ja some-maailma mahdollistaa yhteydenpidon useampaankin potentiaaliseen kumppaniin. Ja siten voit kuoria kermat kakun päältä ja harva malttaa keskittyä yhteen naiseen (mieheen) kerrallaan.
Ja ennenkuin joku ehtii kysymään, hän ei etsi jännämiestä, eikä ulkonäkökriteeritkään ole mielestäni liian korkeat (esim. toivoo mieheltä iskävartaloa ;) ). Kiltti mies jolla kuitenkin on pilke silmäkulmassa on se kenen vuoksi ystäväni antaisi kaikkensa. Ei liene liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä olekaan, koska ne naiset eivät löydä sellaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla, joka olen naimisissa taas olisi mieheni paikalle pyrkijöitä ihan liikaa!
Ei tarvitse kuin salilla käydä niin joku mukavan oloinen ihan peruskaveri tulee yleensä juttelemaan mukavia. Eli todellakin niitä vapaita kivoja miehiä on, eivät välttämättä ole hirveen komeita ja sikarikkaita mutta ihan perusmiehiä.
Sitten on olemassa naisia joiden mielestä ei muka ole vapaita kivoja miehiä? Istuuko nämä naiset kotona kaikki illat ja käveleekö he ehkä laput silmillä sinne naisvaltaiselle työpaikalle vai?
Itse tunnen tasan yhden tällaisen naisen, ja hänen yksinäisyytensä johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta, miehen pitäisi olla täydellinen, vähintäänkin.
Miehen kirjoittama. Sellaisen omasta mielestään peruskaverin, joka tulkitsee sinkkuutensa johtuvan naisten nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä malibussa, tietenkin :)
Olen nuori, lapseton, normaalipainoinen, normaalisti pukeutuva, itsestäni huolta pitävä, ihan nätti nainen. Voisi siis kuvitella, että kun minulla ei ole deittaamista pahasti mahdollisesti hidastavia tekijöitä kuten paljon ikää (tarkoitan tällä sitä, että luonnollisesti parisuhteen löytäminen on keski-ikäisenä hankalempaa kuin nuorena kun kypsemmällä iällä suuri osa oman ikäisistä on jo vakiintuneet toisin kuin nuorena), ulkonäkö ok, eikä edes lapsia. Mutta eipä minullekaan miehet itseään mitenkään tuputa. Minua on elämäni aikana pyydetty treffeille muutaman kerran. Onhan sekin jotain, mutta silti, käyn salilla ja viihteelläkin, mutta minua ei lähesty baarissakaan kukaan. Eipä siis voi syyttää että nirsoilen.
Olen liian ujo lähestymään itse ketään kylmiltään. Voisin kyllä lähestyä jos tuttavapiirissä tai harrastuksissa olisi joku puolituttu, mutta kantti ei kestä että menisin vaikka baarissa juttelemaan ihan kenelle tahansa. Tavallaan kai oma syy kun en uskalla olla aloitteellinen, mutta en vain kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä olekaan, koska ne naiset eivät löydä sellaista miestä.
Minkäslaisia miehiä niillä naisilla sitten on, keillä on mies, jos ne eivät ole tuollaisia kuvaamiasi "tavallisen hyviä miehiä"? "Aivan helvetin paskoja luusereita", vai?
Minkä takia pitäisi jumittua yhteen naiseen kun nettitinderit tarjoaa mukavaa vaihtelua ja jos alkaa tuntua ahdistavalta, niin eikun tien päälle vain.
Siksi se miehen löytäminen on vaikeaa. Ei tämä nettitreffien aika ole pelkästään naisten eduksi :)
Veikkaan että ne naiset, joita jatkuvasti lähestytään kaupassa ja kirjastossa ja salilla, käyttäytyvät jotenkin eri tavalla kuin me, joita ei lähestytä. Jos on asiallinen ja rauhallinen, ei kiinnitä itse huomiota miehiin eikä pelaa mitään silmäpelejä, saa olla ihan rauhassa. Niille mennään juttelemaan, jotka antaa ymmärtää olevansa saatavilla. Pitäisi opetella vähän keikistelemään ja katselemaan "sillä silmällä", muuttaa puhetyyliä vähän hömpemmäksi, ja nauraa herkästi ja helisevästi kaikelle mitä mies sanoo, niin varmaan niitä seuraan pyrkijöitä piisaisi. Mutta minkäs teet kun olet luonteeltasi tylsä ja suora, ja inhoat flirttailua; yksin saat kirjasi valita ja rautasi nostaa, ei tule urhoja avuksi.
Meinasin juuri tulla toteamaan tämän ilmeisen faktan. Palstaulisija taas vauhdissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama. Sellaisen omasta mielestään peruskaverin, joka tulkitsee sinkkuutensa johtuvan naisten nirsoudesta.
Käyn myös salilla, mutta ei mulle kukaan tule yleensä juttelemaan. Olen myös naimisissa. Onhan se hienoa että sulla olisi miehiä jonossa.
Ei se kaikille noin helppoa ole.