Huomaatko ovulaation?
Mistä?Eilen riitelin,koska puoliso keskeytti lupaavan seksin kahdesti.Sain raivarin.Tänään halunnut seksiä paljon.Katsoin kalenteria,kas,ovis.Nämä pari päivää tunnistan aina,eilen oli "fertility high".Ihan outoa.Erityisesti nyt reilu kolmikymppisenä eron oikein huomaa.Mikään ei vaan riitä.
Kommentit (29)
Mua ei oviksen aikana seksi kiinnosta, koska kipu munasarjassa on hirveä. Ei ole koskaan iskeny p*netus oviksen aikana, vaan vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. 42 v.
Ei kait sinun ikäsellä oo enää ovista?
Päivitä tietosi. Kyllä 42-vuotiaalla on ovis ja voi tulla raskaaksikin. Vaihdevuodet alkaa vasta viidenkympin tietämillä.
En. :D Ei pienintäkään käsitystä siitä, milloin ovuloin.
Monella näyttäisi ovulaation aikaiset seksihalut lisääntyneen vasta synnytyksen jälkeen. Onko jollain käynyt päinvastoin? M29
P.s minusta parisuhteessa kannatta puhua tästä jos naisella on kovemmat halut ovulaation aikana. Vaimoni kanssa ollaan oltu yhdessä noin 10 vuotta ja vasta pari vuotta sitten sain tietää, että monella naisella tuo aika lisää haluja, myös vaimollani. Tämän tiedostamisen jälkeen seksielämämme on parantunut huomattavasti. Itse merkkaan ovulaatio ajan kalenteriin ja mahdollisuuksien mukaan huolehdin, että saamme viettää laatuaikaa vaimoni kanssa noina päivinä.
Olen alkanut tuntea vasta viime aikoina. Oireet ovat selkeät ja epäilen, että ovuloin vain muutaman kerran vuodessa (luultavasti johtuu melko huomattavasta alipainosta).
Oireina ovat alavatsakipu, erityisesti ponnistaessa, rintojen herkistyminen, erittäin voimakas limaneritys, ja panetus. N26
Tissit kipeät, ummetus, pistävä kipu jommalla kummalla puolella alavatsaa että joskus joutuu jopa linkuttamaan kun ei voi kävellä :O. Kaikki tärinät esim autolla ajo sattuu. Ei limoja eikä himoja.
Näin ollut teinistä asti. Olen kipeämpi tuolloin kuin menkkojen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Monella näyttäisi ovulaation aikaiset seksihalut lisääntyneen vasta synnytyksen jälkeen. Onko jollain käynyt päinvastoin? M29
Mulla on mennyt päinvastoin. Kirjoitinkin tohon ylemmäs. Tai siis synnyttänyt en ole. Mutta mulla oli aina tosi selkeät merkit. Vuosi sitten ne kuitenkin loppui kuin seinään. En tiedä, että loppuiko nyt ovulaatiotkin vai eikö ne vain enää kuuluta itsestään. Mutta ois se aika outoa, jos parikymppisenä loppuu ovulaatiot, joskin mahdollista kyllä.
Eniten kaipaan sitä panetusta, mitä ei muutenkaan ole nykyään juuri koskaan.
Kyllä huomaan. Samoja merkkejä kuin muillakin. Munasarjan kohtaa jomottaa, limaneritys lisääntyy, halut tapissa, fantasioin, tyydytän itseäni, orkku tulee yhdynnässä herkemmin. Ainut miinus on se, että pitää käyttää yhdynnässä kortsua, koska en halua tulla raskaaksi. Pitäis suostutella mies piuhojen katkaisuun niin sais nauttia täysillä näistä päivistä!
Mulla oli ennen noin, muttei ole ollut pitkään aikaan. En erota ovulaatiota enää mitenkään.