Mikä suurempi kauppaketju kaatuu seuraavaksi? Arvauksia:
Kommentit (119)
Tokmanni? Siellä ei oo koskaan muita asiakkaita kun käyn :D
Vierailija kirjoitti:
Stockmannin kuolemantuomio on allekirjoitettu jo aikapäivää sitten!
Minua ihmetyttää että MILLÄ Halpa-Halli on edelleen pystyssä? Siis kun aukioloajat ei ole mitenkään erikoiset, eikä ole uskonnollisista syistä sunnuntaisinkaan auki.. tuotteetkin samaa sarjaa tokmannien ja hong kongien kanssa. Pitääkö se oma porukka sitä vaan pystyssä?
Eikös Halpa-Halleja pyöritä eri yrittäjät? Ja melko velattomasti? Miksi se olisi kaatumassa?
R-kioskit ja se on niille oikein.
Ehkä jotkut valintalot joissa ei käy ketkään kaatuu myös.
Jysk?
Sokos Kuopio. Törkeät hinnat. Työttömät joita riittää Kuopiossa eivät astu jalallakaan Sokokseen. Rikkaiden kauppa ollut aina !!. Köyhille Lidl sen tilalle.
Sokosta veikkaan minäkin. Itse en ole käynyt ehkä kymmeneen vuoteen. Ei mitään asiaa sinne tai kiinnostusta. Asun pk-seudulla. Anttilassa tuli käytyä kerran kuussa.
Lainaus ei onnistunut, eli Aleksi13 lopettaa myös Kotkassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää että MILLÄ Halpa-Halli on edelleen pystyssä? Siis kun aukioloajat ei ole mitenkään erikoiset, eikä ole uskonnollisista syistä sunnuntaisinkaan auki.. tuotteetkin samaa sarjaa tokmannien ja hong kongien kanssa. Pitääkö se oma porukka sitä vaan pystyssä?
Eikös Halpa-Halleja pyöritä eri yrittäjät? Ja melko velattomasti? Miksi se olisi kaatumassa?
HalpaHallit on Kokkolalaisten Ylisten perustama. On tahkonnut jatkuvasti tasaista tulosta ja taitaa olla aika hyvä omavaraisuus mm. kiinteistöjen ansiosta.
Jos sitä liikettä ehdotetaan kaatuvaksi voi päätellä, millä tasolla täällä olevat muutkin arvaukset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Yliset omistaa ne kaikki, Oulusta Poriin. Se on monella paikkakunnalla ainoa tavaratalo josta tosiaan saa lähes kaiken. Monille paikkakunnille on tullut myös Tokmanni, enkä usko kummankaan olevan missään kaatumisuhassa. Halpa-Halli ei ole mikään pelkkien uskisten kauppa, se on marketti siinä kuin muutkin, usein halvempi ruokakauppa kuin muut, tosin ässä ja koo on petranneet joillakin paikkakunnilla ja pistäneet kampoihin halpikselle, mutta yleensä ne on vaan ruokakauppoja eli eivät voi kilpailla halpiksen vaatevalikoiman tai muun vastaavan kanssa.
Aleksi 13 on kyllä aika turha... Sokokselta ostan usein meikkejä/kosmetiikkaa. Halonen aivan turha, samoin Seppälä!! Seppälässä myydään todella huonolaatuista tavaraa. Miten ne vaatteet onkin niin nuhjuisia?
Kokkolan Aleksi13 lopetti ja tilalle tuli Luhta Outlet
Siis etola? Olen miettinyt vuosikaudet miten se pysyy pystyssä? Harvoin, mutta joskus, tulee tarvetta lähteä sinne, mutta kyllä erittäin harvoin. Ja aina olen melkein ainoa tai ainoa asiakas. Ja tätä asiaa mietin jo 15 vuotta sitten kun siellä oli keskimäärin 5 asiakasta mun lisäkseni isossa kaupassa. Ajat senkun huononee...
En usko, että Stocka on ihan lähiaikoina lähtemästä, ainakaan Helsingistä. Stockalla on laaja valikoima vaatemerkkejä sekä ehkä herkku ja luksuslaukut, jotka sitä pitävät pystyssä. Sokos on suuremmassa vaarassa. Sokoksella on yleensä hyvä meikkivalikoima, mutta vaatteita ei löydy varsinkaan nuorisolle.
Helsingin keskustan Aleksi 13 on hyvä kenkävalikoima, muuten se on aivan turha. Vahvin veikkaukseni on luultavasti tämä Aleksi 13, toiseksi vahvin on Halonen.
Vierailija kirjoitti:
Sokosta veikkaan minäkin. Itse en ole käynyt ehkä kymmeneen vuoteen. Ei mitään asiaa sinne tai kiinnostusta. Asun pk-seudulla. Anttilassa tuli käytyä kerran kuussa.
No nyt taitaa asiantuntijat puhua. Lopettaisiko S-ryhmä Sokokset vai tarkoitatteko, että koko osuuskauppa kaatuu? HalpaHallit tuomitaan ja Etola yhtiöt ihan sen vuoksi, kun jossain myymälässä on ollut väljää... Etola on aika paljon muuta kuin myymälöitä.
No enpä tiedä tämän hetken taloustilanteita, niin enpä ole arvaamaan noita arvioita vääriksikään. Jotenkin epäilen kuitenkin, että ne ei ihan tähän mutun määrään kaadu.

Ellos