Mikä suurempi kauppaketju kaatuu seuraavaksi? Arvauksia:
Kommentit (119)
Onpa jotenkin lohduttavaa että oma työpaikka ei ole tässä ketjussa vaikka toimitusjohtaja on sitä mieltä että konkurssin partaalla ollaan. Kulissit ainakin on ylhäällä :D
Mä en tajua millä toi Halonen pysyy pystyssä? Kerran käyny ja niin merkillisiä kuteita ja kenkiä, et kuka niitä mahtaa ostaa. Onkohan se jonkun lahkon omistama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pancho villa?
Ei kai? Me käytiin miehen kansssa vastikään ensimmäistä kertaa syömässä hampurilaiset ja kumpikaan ei ole ikinä maistanut yhtä hyvää hampurilaista! Ei tee mieli enää muiden paikkojen hamppareita... Palvelu oli ystävällistä ja asiakkaitakin riitti, vaikka oltiin arkena iltapäivällä. Ehdottomasti tulee meidän vakkariruokapaikaksi (sillon kun ulkona käydään syömässä) ja tylsää olisi jos häviäisivät. Kuulostan ehkä mainostajalta mutta en ole :D
Panchohan on laajentunut viime vuosina ihan tosi paljon :) Mun mielestä myös ehdottomasti yhdet parhaista hampurilaisista, heidän meksikolaistaan en ole edes maistanut, koska fakta on se, ettei suomalaisesta ketjuliikkeestä löydy aitoa meksikolaista etsimälläkään (vrt. amarillon "meksikolainen"...) Mutta hampurilaiset ovat aivan mahtavia, suosittelen kokeilemaan! Se kastike <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokosta veikkaan minäkin. Itse en ole käynyt ehkä kymmeneen vuoteen. Ei mitään asiaa sinne tai kiinnostusta. Asun pk-seudulla. Anttilassa tuli käytyä kerran kuussa.
Ainakin Turun Sokos Wiklund koittaa olla Stockmann muttei siinä onnistu. Kopeat myyjät ja luotaantyöntävä tunnelma. Ei tee mieli asioida siellä.
Sokos ei kyllä kaadu, SOK rahoittaa sen toimintaa muiden ketjujen tuloksella, toki varmaan supistuu entisestään. En myös usko Stockan kaatumiseen, vaikka se uikin todella syvissä vesissä.
Sen sijaan ne ketjut/yhtiöt, jotka perustuvat vain tai lähes yksinään käyttötavaraan eivätkä elintarvikkeisiin niin ne ovat vaarassa. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi13 lakkauttaa Joensuun myymälänsä. Final countdown?
Tampereella on myös loppuunmyynti Aleksi 13 -liikkeessä.
Kuin myös Kuopiossa!
Sotka! Hyvä esimerkki liikkeestä joka ei ole ajan tasalla.. Valikoimassa on mummomaisia kauhean kalliita huonekaluja, jotka ovat samaa laatua kuin Ikeassa.
Miksei nää yritykset muuten muuta itseään 100 % verkkokaupaksi? Miks koko yritys pitää ajaa konkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis etola? Olen miettinyt vuosikaudet miten se pysyy pystyssä? Harvoin, mutta joskus, tulee tarvetta lähteä sinne, mutta kyllä erittäin harvoin. Ja aina olen melkein ainoa tai ainoa asiakas. Ja tätä asiaa mietin jo 15 vuotta sitten kun siellä oli keskimäärin 5 asiakasta mun lisäkseni isossa kaupassa. Ajat senkun huononee...
Siinä muuten kauppa, jonka nimivalintaa on vaikea ymmärtää. Etola?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etola? Olen miettinyt vuosikaudet miten se pysyy pystyssä? Harvoin, mutta joskus, tulee tarvetta lähteä sinne, mutta kyllä erittäin harvoin. Ja aina olen melkein ainoa tai ainoa asiakas. Ja tätä asiaa mietin jo 15 vuotta sitten kun siellä oli keskimäärin 5 asiakasta mun lisäkseni isossa kaupassa. Ajat senkun huononee...
Siinä muuten kauppa, jonka nimivalintaa on vaikea ymmärtää. Etola?
Omistajan sukunimi.
Halpahallin kanssa toimii HHsport eli ja sielrä löytyy ihan edullista erätavaraa sekä aseita järkihinnalla. Ehkä Halpahallin vahvuus on laaja valikoima ja toimiminen paikkakunnilla missä muuta kilpailua ei ole ja tehokas verkkotoiminta.
Ihan huvikseni katsoin noita Halpa-Hallin talouslukuja, niin niiden liikevaihto on ollut melkein kolme miljardia ja tilikauden tulos yli miljoonan. Eli tuskin kaatuu ihan pian.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huvikseni katsoin noita Halpa-Hallin talouslukuja, niin niiden liikevaihto on ollut melkein kolme miljardia ja tilikauden tulos yli miljoonan. Eli tuskin kaatuu ihan pian.
Olisiko tuossa tekijän 10 ero oikeaan liikevaihtoon. Joka tapauksessa 300 miljoonaa vuodessa on kunniotettavan suuri kaupankäynti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Turun Sokos Wiklund koittaa olla Stockmann muttei siinä onnistu. Kopeat myyjät ja luotaantyöntävä tunnelma. Ei tee mieli asioida siellä.
Itse olen viimeisten 20 vuoden aikana saanut Wiklundilta erittäin hyvää palvelua ja samoin Turun Stockalta. Kannattaisikohan sun katsoa peiliin ja miettiä, että missä mättää?
Sotka!
Tavarat suoraan 90-luvulta 
Rektaalitähystäjä kirjoitti:
Luvian Esso(se missä on se jättitiikeri katolla)
Olikohan se tiikeri siellä kerran joskus 20 vuotta sitten kun oli synttärit :,D. On muuten st1 ollu jo pitkään mut hauska!
Halonen ei ole menossa konkkaan. Suuria investointeja ja omavaraisuus 65%.
En ole myöskään tajunnut halpa-hallin suosiota. Ruoka näyttää surkealta, kuivatuotteet ovat aina vanhoja, vaatteet ovat kokoa elefantti, meikkejä on auottu, myymälä on sotkuinen ja myyjät näyttää siltä kuin olisivat nielleet myrkkyä.
Silti siellä on aina jonoa.