Olen kokenut ennustaja
Ennustan sinulle hetken aikaa. Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi?
Kommentit (52)
No niin, kerropas millainen on tuleva seurustelukumppanini? Sinkku olen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan rakkautta? Miten opiskeluasiani tulevat menemään? Entä elämä muuten?
Serkkusi kosii sinua pian ja pääset opiskelemaan ufologiaa tai energiahoitoja. Elämäsi rullaa jos tutustut skepsiksen toimintaan.
Kai siitäkin kokemusta tulee vaikka joka ennustus menee perseelleen.
Nykänenkin on jo kokenut laulaja.
Vierailija kirjoitti:
No niin, kerropas millainen on tuleva seurustelukumppanini? Sinkku olen nyt.
Hän on tumma ja komea nuorukainen. Ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan rakkautta? Miten opiskeluasiani tulevat menemään? Entä elämä muuten?
Löydät muutaman vuoden sisään elämäsi rakkauden. Opiskelut sujuvat hyvin ja löydät töitä. Elämäsi menee oikein mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lasteni opinnot?
Esikoisestasi tulee oikeustieteiden tohtori, kuopuksesi valmistuu elämänkoulun tarkkisluokalta.
No toinen tuli sotkemaan tämän ketjun. Ennustakoon hän sitten.
Vierailija kirjoitti:
Koska muutamme?
Älkää hätiköikö muuton kanssa. Rahat ovat haudattu takapihalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä joku toinen?
Onko merkkejä ilmassa? Luota intuitioosi.
Kannattaako minun perustaa yritys, mikä on viime aikoina käynyt useasti mielessä ja josta olen ottanut selvää?
Hmmm..mietin jo tässä etukäteen, että käykö TAAS niin, että ennustaja lakkaa antamasta vastauksiaan juuri minun kohdallani..näin on hyvin usein käynyt, miksiköhön..??
Niin, olen elämässäni "jumissa", voinetko auttaa..? kysymyksiä en esitä, sillä tiedät mitä vastata minulle ilman, että esitän kysymyksiä.
Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi !
http://areena.yle.fi/1-3250335
http://areena.yle.fi/1-3661431
Katsokaa hyvät ihmiset nämä ajatuksen kanssa. Älkää antako huijareiden huijata.
N46 kirjoitti:
Kannattaako minun perustaa yritys, mikä on viime aikoina käynyt useasti mielessä ja josta olen ottanut selvää?
kukaan ei osaa ennustaa. Käytä omaa järkeäsi ja harkintakykyäsi asiassa tai kysele joltain joka tuntee alaa, äläkä miltään humpuukituutilta.
=?=?=?==?==?==?=? kirjoitti:
Hmmm..mietin jo tässä etukäteen, että käykö TAAS niin, että ennustaja lakkaa antamasta vastauksiaan juuri minun kohdallani..näin on hyvin usein käynyt, miksiköhön..??
Niin, olen elämässäni "jumissa", voinetko auttaa..? kysymyksiä en esitä, sillä tiedät mitä vastata minulle ilman, että esitän kysymyksiä.
Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi !
Ikävä kuulla että olet elämässäsi jumissa. Kukaan ennustajaksi itseään väittävä ei osaa sinua auttaa, sen sijaan sinun pitää kuunnella itseäsi ja pyytää ympäristöltä tukea. Ennustaminen on huuhaata ja on jopa hieman hasardia uskoa jotain sellaiseksi itseään väittävää elämääsi koskevissa asioissa. Hän ei tunne sinua eikä voi antaa oikeita vastauksia. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi.
Joudunko viettämään loppuelämäni yksin?