Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies arvosteli minun pukeutumista!!!

Vierailija
29.09.2016 |

Siis mitä tästä pitäisi ajatella?

Mies sanoi viime tapaamisella, että voisin seuraavaksi laittaa päälleni "jotain ehkä vähän hehkeämpää". Jätin hänet tekstarilla samana iltana.

Olen kolmekymppinen akateeminen nainen ja pukeudun iättömiin, kotimaisiin laatuvaatteisiin. Arvostan myös eettisyyttä ja ekologisuutta.

En käytä korkokenkiä, vaan järkeviä jalkineita kuten Camper.

Minulla on lyhyt, värjätty polkkatukka ja tyylikkäät silmälasit.

Miksei mies halua minua vaan jonkun pissiksen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei halua? Sähän sen jätit, urpo. Pikkasen ku oisit tälläytyny ni oisit saanu melaa...

Vierailija
2/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne oli nuo kengät. Googlasin ja näytti aika pahalta. Oletko kokeillut muita kenkiä kuin tennareita? Ihan yhtä hyviä monen muunkin malliset ovat jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tuhlata elämää tylsästi pukeutuvan naisen kanssa, vaan haluan seksikkäästi pukeutuvan ja laittautuvan naisen. Itsekin olen urheilullinen ja panostan myös ulkonäkööni.

Fm/70 000€/a

Vierailija
4/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Aloituksessa on kyllä totta se puoli, että suomalainen nainen on todella tyylitön tantta.

Vierailija
5/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mitään.

Olin uuden ihastuksen kanssa tapahtumassa jonne olin tälläytynyt. Hiukset olivat auki kun yleensä pidän kiinni.

Kotiini ajaessamme mies sanoi autossa muina miehinä että pitää enemmän siitä kun tukkani on kiinni. Olimme sopineet jo seuraavasta illanvietosta ja toivoi että laittaisinhan silloin hiukseni kiinni.

Vierailija
6/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkyys on rok kirjoitti:

Minua ei kiinnosta tuhlata elämää tylsästi pukeutuvan naisen kanssa, vaan haluan seksikkäästi pukeutuvan ja laittautuvan naisen. Itsekin olen urheilullinen ja panostan myös ulkonäkööni.

Fm/70 000€/a

Tsiisus

Vierailija
7/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis tuon takia miestä jättänyt, jos muuten oli miellyttävä ihminen. Hän saattoi ajatella, että suora puhe on parempi juttu kuin ärsyttävä,  "hienovarainen" vihjaaminen. Tyyliseikoista voi keskustella, ilman että ottaa kaikkea henkilökohtaisena loukkauksena. Juttelemalla selviää, päästäänkö yhteisymmärrykseen vai ei. Loukkaantuminen ei osoita parasta itsetuntoa. Oman arvonsa tunteva ihminen ei loukkaannu pikku asioista. Naiset, tunnetaan siis oma arvomme!

Ajattelen, että jos mies saa siitä iloa, että pukeudun tietyllä tavalla, niin ei se ole multa pois. Enkä tarkoita nyt sitä, että pitäisi räntäsateessa lompsia korkkareilla...Jos taas olen ihan eri mieltä miehen kanssa pukeutumisasioista, niin voin sanoa sen suoraan. En tietenkään ala kulkea kaupungilla sellaisissa kledjuissa, joissa en tunne oloani omaksi. Toisen osapuolen eteen voi ajatella kuitenkin tekevänsä kompromissin. Esim. jos mies tykkää korkkareista ja sinä et, niin sirot, matalakorkoiset/ hieman paksupohjaiset kengät voisivat olla ihan ok kompromissi. En pidä pahana sitä, että yrittää miellyttää ja palvella toista. Sitähän rakkaus pohjimmiltaan on.

Vierailija
8/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo painosti ostamaan uusia ulkoiluhousuja, kun vanhat on kuulemma jo poissa muodista. Itse arvostan enemmän käytännöllisyyttä kuin muotia, varsinkin ulkoiluvaatteissa. Enkä pidä ajatuksesta ostaa jotain vain siksi, että joku muotiguru jossain on sanonut että se hänen toissavuonna ylistämänsä tyyli onkin nyt perseestä. Jos ei olisi lapsia menisi vaimo vaihtoon, kun ei kerran hyväksy mua omana itsenäni.

Vierailija
9/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olimme taidenäyttelyssä ja syömässä ravintolassa Hgin keskustassa.

Mulla oli tummanharmaa pellavainen tunika, leveät mustat villakangashousut jotka on capri-pituiset, mustat nilkkasukat ja camperin ruskeat kävelykengät. Musta popliinitakki, sininen silkkihuivi ja musta huopahattu, jossa poppanakoriste.

Mielestäni asuni oli erittäin tyylikäs. Haluan välttää kaikkea halpaa ja vääriä asioita korostavaa pukeutumisessani. Mutta jostain syystä asuni todella häiritsi miestä, ja huomasin sen heti tavattuamme. Miksi miehet eivät kestä voimakkaita, itsenäisiä ja aikuisia naisia, vaan haluavat halvan pissiksen tai palkintovaimon. Ap

Vierailija
10/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kengät on kyllä pahat. Ihan kuin ison lapsen kengät. Letit päähän ja liivihame päälle. 

Vierailija
11/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tummanharmaa pellavainen tunika, leveät mustat villakangashousut jotka on capri-pituiset, mustat nilkkasukat ja camperin ruskeat kävelykengät. Musta popliinitakki, sininen silkkihuivi ja musta huopahattu, jossa poppanakoriste.

Mielestäni asuni oli erittäin tyylikäs. Haluan välttää kaikkea halpaa ja vääriä asioita korostavaa pukeutumisessani. Mutta jostain syystä asuni todella häiritsi miestä, ja huomasin sen heti tavattuamme. Miksi miehet eivät kestä voimakkaita, itsenäisiä ja aikuisia naisia, vaan haluavat halvan pissiksen tai palkintovaimon. Ap

Pukeutumisesi vaikuttaa todella tylsältä ja rumalta. Miksi oletat heti, että naisellisemmin ja värikkäämmin pukeutuva nainen on automaattisesti tyhmä tai pissis?

Vierailija
12/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisesi vaikuttaa todella tylsältä ja rumalta. Miksi oletat heti, että naisellisemmin ja värikkäämmin pukeutuva nainen on automaattisesti tyhmä tai pissis?

No elämänkokemukseni perusteella tiedän näin olevan. Ja kenenkään miehen vuoksi en ajatellut ruveta "hehkeäksi". Ap

Vierailija
13/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempi, että yhteensopimattomuutenne tuli jo näin varhaisessa tapailuvaiheessa esiin, AP?

Vierailija
14/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voithan sinä kokeilla hehkeämpää pukeutumista olematta pissis!

Laatumerkeistä esim. Marimekolla on paljon hienoja, värikkäitä kuoseja. Desigual on myös tosi pirtsakka. Nansolla on rentoja mutta värikkäitä vaatteita, esim. kivoja capreja ja tunikoita. Kengät voisi olla vaikka Parikan sydänkorkkarit?

Tukalle tekisin jotain, polkka on aika tylsä. Esim. lyhyt, raidoitettu pörrötukka on tosi nuorekas. Eihän värisi ole liian valju? Nykyään saa myös kaikenlaisia näyttäviä tehostevärejä.

Silmälaseiksi sopii esim. paksusankaiset kissalasit korostamaan kasvoja.

Muistathan meikata? Itseruskettava (tai solarium) tekee kasvoista hehkeämmät. Voit kokeilla myös värillistä ripsiväriä! Kirkkaan punainen tai pinkki huulipuna toimii aina!

Ja olen sinua Ap yli 10 vuotta vanhempi, mutta nuorekkaan tyylini ansiosta minua luullaan 25-vuotiaaksi ja kysytään aina papereitakin kun ostan sidukkaa.

Vierailija
15/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näyttelyssä olitte?

Vierailija
16/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänä samanlainen kokemus. Kesällä, helteisenä iltana oli treffit. Pukeudun rennosti, jonka olin tuonut miehelle selkeästi esille. Päälläni oli pohjepituiset vaaleat caprihousut, t-paita ja crocksit. Mies sanoi heti tavatessamme, että en ole hänen tyylisensä. Hän ei halunnut edes lähteä yhdelle drinkille kanssani. Mies ei kyllä ollut itsekään mikään muodin edelläkävijä.

Vierailija
17/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elämänkokemukseni perusteella tiedän näin olevan. Ja kenenkään miehen vuoksi en ajatellut ruveta "hehkeäksi". Ap

En tiedä miksi käytän aikaa provoon vastaamiseen. Varmasti pitkät hiukseni ja mekkoni tyhmentävät minua siinä määrin, että nelikymppisenä akateemikkonakin haksahdan tähän.

Vierailija
18/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia sikoja miehissä riittää! Minulle kehtasi kylään kutsumani treffikumppani ehdottaa vaatteiden vaihtoa ennen viihteelle lähtöä. Minulla oli valkoiset pitsilahkeiset legginsit ja musta värikäsprinrtinen bändipaita joka melkein peittää takapuolen (mieskin piti ko. bändistä joten en ymmärrä mitä hän valitti). Jalkaan olin ajatellut laittaa ihan siistit sporttiset sandaalit.

Sanoin sille porsaalle, saa mennä yksin jos ei kelpaa, ja maksakoon takaisin tarjoamani fresitan. Etsiköön sitten jonkun turhamaisen pissis-lutkan, jos tavallinen fiksu nainen ei kelpaa.

Vierailija
19/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tyyppi se mies sitten oli heiniään ja miten päädyit treffeille miehen kanssa, jos mies hakee jotain ei-humanistia pissistä?

Vierailija
20/37 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkyys on rok kirjoitti:

Fm/70 000€/a

Aaaah! Etenkin noi dollarinkuvat silmissäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi