Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailen harmittomasti varattujen kanssa - haittaako?

Vierailija
29.09.2016 |

Kysymys otsikossa. Olen siis sinkku ja nainen. Tykkään usein flirttailla varattujen miesten kanssa, sillä koen sen sen vaarattomana (ei pelkoa mistään enemmästä). Flirttailu tapahtuu aina julkisella paikalla, ei siis missään kahden kesken. Flirttailu on kevyttä (hymyilyä, naurua, leikkimielistä kiusoittelua) enkä tarkoita sillä mitään syvällisempää. Miehetkin flirttailevat kanssani, eivätkä hekään ajattele asiaa sen vakavammin. Koskaan en flirttailua pidemmälle tule menemään, en hyväksy pettämistä enkä halua sellaista tuskaa kenellekään naiselle tuottaa. Haittaako siis harmiton flirttailu, jonka ei ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään vaan piristää omaa ja toisen mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vapaita miehiä riitä?

Vierailija
2/4 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa. Olen siis sinkku ja nainen. Tykkään usein flirttailla varattujen miesten kanssa, sillä koen sen sen vaarattomana (ei pelkoa mistään enemmästä). Flirttailu tapahtuu aina julkisella paikalla, ei siis missään kahden kesken. Flirttailu on kevyttä (hymyilyä, naurua, leikkimielistä kiusoittelua) enkä tarkoita sillä mitään syvällisempää. Miehetkin flirttailevat kanssani, eivätkä hekään ajattele asiaa sen vakavammin. Koskaan en flirttailua pidemmälle tule menemään, en hyväksy pettämistä enkä halua sellaista tuskaa kenellekään naiselle tuottaa. Haittaako siis harmiton flirttailu, jonka ei ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään vaan piristää omaa ja toisen mieltä?

Kyllä harmiton flirttailu haittaa. Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Pettyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiton flirttailu ei haittaa, paitsi jos flirttailun kohde ottaa sen totisena lähestymisyrityksenä (niin kuin suomalaiset miehet usein tekevät).

Vierailija
4/4 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailuhan vaan piristää, oli suhteessa tai ei. Mä seurustelen ja flirttailen välillä miehille.. ei se ole pettämistä vaan normi elämää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän