Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä nöyryytti korukaupassa, olimme jo kassalla kun hän sanoi "Noniin, ei me nyt sitten tällä kertaa tätä otetakaan kun on niin kallis"

Vierailija
29.09.2016 |

Vei minut valitsemaan mielestäni korua syntymäpäivälahjakseni. Hän kuulemma kosti sen, kun en antanut ostaa yhteiseltä tililtä älyttömän hintaisia musiikkivehkeitä. Jouduin sanomaan silloin kassalla ettei voi käyttää yhteistä tiliä näin. Olin siis toisessa liikkeessä ja ehdin paikalle vasta kun hän oli jo kassalla.

Mitä mieltä, oliko oikeutettua vai lapsellinen kosto?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki noin viimekesänä kun olin ostamassa lapselle 5 e maksavan hiekkalelusetin. Otti sen kädestäni ja vei takaisin paikalleen. Neljän ruuhkassa kassalla oli jo melkoinen jono. Hain ja ostin sen kuitenkin ja auta armias, ku mies sai sellasetki huudot autossa. Sanoin, että minua ei koskaan EI KOSKAAN nöyryytä kaupassa kukaan piste! Nöyränä parkkeerasi toisen kaupan eteen ja sanoin, etten mene tuollaisen lapsellisen ja nöyryyttävän pennun kans mihinkään ruokaostoksille. Toi tullessaan ison kasan hyvittelylahjoja.

En edelleenkään käy hänen kanssaan kaupassa.

Kaupassa oli mukana myös isäni(omalla autollaan), joten tilanne oli aivan erityisen nöyryyttävä.

Tuosta tavarakaupastahan mies siis osti itselleen 70 e maksavan virvelin. Olimme vuokramökillä lomalla, enkä ollut hoksannut ottaa lapselle rantaleluja mukaan, joten halusin ostaa sen 5 e säälittävän halvan ison hiekkalelusetin.

Sinä siis menet kauppaan ilman omaa lompakkoasi, ja odotat että mies maksaa kaiken minkä keksit kassalle kantaa?

Siis ajatella! Nainen meni ostamaan miehen omalle lapselle 5e maksavan hiekkalelusetin? Ja miehen rahoilla?  Siis mitä????? Mies joutuu maksamaan omalle lapselleen leluja? Ei voi olla totta! Johan tuosta normaali mies suuttuu!  Ja miten voi jollekin naiselle tulla mieleen, että miehen rahoilla ostetaan lapselle jotakin.  Voi aikoja voi tapoja. Kyllä ne nuo naiset hirveitä lompakkoloisia on :( Mies raukat, mitä kaikkea joutuvat kestämään. Että omalle lapselle hiekkalelusetti.................

Niin , missä se oma lompakkosi oli? Onko sitä alkuunkaan?

Vierailija
122/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki noin viimekesänä kun olin ostamassa lapselle 5 e maksavan hiekkalelusetin. Otti sen kädestäni ja vei takaisin paikalleen. Neljän ruuhkassa kassalla oli jo melkoinen jono. Hain ja ostin sen kuitenkin ja auta armias, ku mies sai sellasetki huudot autossa. Sanoin, että minua ei koskaan EI KOSKAAN nöyryytä kaupassa kukaan piste! Nöyränä parkkeerasi toisen kaupan eteen ja sanoin, etten mene tuollaisen lapsellisen ja nöyryyttävän pennun kans mihinkään ruokaostoksille. Toi tullessaan ison kasan hyvittelylahjoja.

Kaupassa oli mukana myös isäni(omalla autollaan), joten tilanne oli aivan erityisen nöyryyttävä.

Tuosta tavarakaupastahan mies siis osti itselleen 70 e maksavan virvelin. Olimme vuokramökillä lomalla, enkä ollut hoksannut ottaa lapselle rantaleluja mukaan, joten halusin ostaa sen 5 e säälittävän halvan ison hiekkalelusetin.

Avauksen tarinassa, sinä olet AP:n miehen roolissa. Se kaupassa nöyryytetty, joka kihisee kiukusta vielä pitkään myöhemmin   :-)   Ensi kesänä päästääkin taas lukemaan uutta näpäytysketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasten sisustajanaisten kanssa te oikein olette?!? Yhteiseltä tililtä ostetaan juoksevat kukut, huonekalut ei niitä ole. Niistä päätetään yhdessä ja silloin molemmat maksaa omilta tileiltään summan X. Jos vain toinen haluaa jotain esim. uudet sohvatyynyt niin maksaa itse. Huoh.

Aiheeseen, törkeetä käytöstä mieheltäsi. En itse voisi ehkä jatkaa suhteessa, jos kunnioitus ja tavat käyttää yhteistä rahaa ovat tuollaiset.

Valitettavasti minun tuttavapiirissäni ei ole mitenkään tavatonta, että nainen tekee sisustusostoksia omalla päätöksellä ja yhteisillä rahoilla. Johan kaverille makutuomariksi Ikeaan lähteminen tarkoittaa noin sadalla eurolla tavaraa, joita olemme kuulemma jo pitkään kaivanneet. Sitten kun rouva löytää design lampun/maton, niin ei pari sataa riitä. Mutta kaikkihan nämä on yhteiseen käyttöön tulevia ja ennen kaikkea tuikitarpeellisia tavaroita.

Miksi miehet on noin typeriä? Meillä mies on varsinainen tuhlari, uutta kallista autoa, moottoripyörää ilmestyy pihaan tuon tuosta, MUTTA ei yhteisillä rahoilla. Koska tiedän, että mies tuhlaa, en koskaan ole suostunut yhteiseen tiliin. Miksi miehet pitää yhteisiä tilejä vaimojensa kanssa ja sitten vingutaan kun vaimo tuhlaa. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Oma on vikansa. Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka antaa.

Yhteistili hommataan aina naisen vaatimuksesta. Jos mies kieltäytyy, alkaa itku siitä kuinka mies ei halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa.

Minulla on kaksi eri miesystävää "vaatinut" yhteistiliä, juurikin "yhteisen tulevaisuuden rakentaminen" mielessä. Toiselta ei omat rahat olisi riittäneet, vaan ajatteli minun kustantavan mp-harrastuksensa. Toinen ei kyennyt edes omaa puolikastaan vuokrasta hoitamaan, kun rahat meni muuhun ja tärkeämpään.

Minulla on huono miesmaku, mutta hyväntekeväisyyttä en sentään harjoita :-D

Vierailija
124/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei minut valitsemaan mielestäni korua syntymäpäivälahjakseni. Hän kuulemma kosti sen, kun en antanut ostaa yhteiseltä tililtä älyttömän hintaisia musiikkivehkeitä. Jouduin sanomaan silloin kassalla ettei voi käyttää yhteistä tiliä näin. Olin siis toisessa liikkeessä ja ehdin paikalle vasta kun hän oli jo kassalla.

Mitä mieltä, oliko oikeutettua vai lapsellinen kosto?

Mitäs olette ottaneet "yhteisen" tilin.

Vierailija
125/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, mikä koru oli kyseessä?

Hiukan oudolta kuulostaa ko. miehen käytös.

Vierailija
126/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maksulliset naiset ostattavat helyjään miehillä. Itsetietoinen menestyvä nainen ostaa korunsa itse ja juuri sellaiset kuin itse haluaa. Diamonds are forever! Tosin varmaan parempia sijoituskohteita maailmasta löytyy; vaikkapa kultakimpaleita.

Vierailija
127/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasten sisustajanaisten kanssa te oikein olette?!? Yhteiseltä tililtä ostetaan juoksevat kukut, huonekalut ei niitä ole. Niistä päätetään yhdessä ja silloin molemmat maksaa omilta tileiltään summan X. Jos vain toinen haluaa jotain esim. uudet sohvatyynyt niin maksaa itse. Huoh.

Aiheeseen, törkeetä käytöstä mieheltäsi. En itse voisi ehkä jatkaa suhteessa, jos kunnioitus ja tavat käyttää yhteistä rahaa ovat tuollaiset.

Valitettavasti minun tuttavapiirissäni ei ole mitenkään tavatonta, että nainen tekee sisustusostoksia omalla päätöksellä ja yhteisillä rahoilla. Johan kaverille makutuomariksi Ikeaan lähteminen tarkoittaa noin sadalla eurolla tavaraa, joita olemme kuulemma jo pitkään kaivanneet. Sitten kun rouva löytää design lampun/maton, niin ei pari sataa riitä. Mutta kaikkihan nämä on yhteiseen käyttöön tulevia ja ennen kaikkea tuikitarpeellisia tavaroita.

Miksi miehet on noin typeriä? Meillä mies on varsinainen tuhlari, uutta kallista autoa, moottoripyörää ilmestyy pihaan tuon tuosta, MUTTA ei yhteisillä rahoilla. Koska tiedän, että mies tuhlaa, en koskaan ole suostunut yhteiseen tiliin. Miksi miehet pitää yhteisiä tilejä vaimojensa kanssa ja sitten vingutaan kun vaimo tuhlaa. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Oma on vikansa. Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka antaa.

No mitä tällä palstalla on muijat kirjoittaneet niin eivät suostuisi asumaan yhdessä miehen kanssa, jolle perhe ei ole yksi yksikkö ja elintasoja perheen sisällä on kaksi (=muija tarvitsee miehen rahoja)

Vierailija
128/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ulihan on se elämäntapaluuseri, joka ei uskalla edes töihin mennä, jotta nainen ei vaan pääse hyötymään. Kannattaa ignoorata kaikki sen sanomiset. Pthyi!

Vierailija
129/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistili hommataan aina naisen vaatimuksesta. Jos mies kieltäytyy, alkaa itku siitä kuinka mies ei halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa.

Kuka sinut pakottaa olemaan naisen kanssa, joka vaan vikisee ja tuhlaa sinun rahojasi?? Yhteisen tilinkin voi muuten perustaa sellaisen, josta maksetaan oikeasti vain pakolliset menot, ei sen enempää sisustusta kuin kallista äänentoistolaitteistoakaan. Useimmille naisille tuollainen järjestely varmaan sopii ja jollei, ei sen kanssa ole mikään pakko olla.

Vierailija
130/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ääliötä porukkaa täällä on, kun päivänselvää provoa vatvotaan sivutolkulla... Perinteistä mammapalstaa taas!

Vierailija
131/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ääliötä porukkaa täällä on, kun päivänselvää provoa vatvotaan sivutolkulla... Perinteistä mammapalstaa taas!

Koska palstamammat rakastavat miesten rahoja. Kyllähän se on aina se sama pilluasaamatonlassukajaluuseri-huutojen loputon kaiku, kun joku mamma ei pääse miehen lompakolle loisimaan.

Vierailija
132/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ulihan on se elämäntapaluuseri, joka ei uskalla edes töihin mennä, jotta nainen ei vaan pääse hyötymään. Kannattaa ignoorata kaikki sen sanomiset. Pthyi!

Mitähän jos ulille selviääkin että hänen verorahoistaan menee puolet naisille.

Jos uli ostaa kaupasta olutta, siitäkin menee naisille.

Jos olis saa työmarkkinatukea, siitäkin menee naisille.

Vierailija
133/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstamammat rakastavat miesten rahoja. Kyllähän se on aina se sama pilluasaamatonlassukajaluuseri-huutojen loputon kaiku, kun joku mamma ei pääse miehen lompakolle loisimaan.

Voi teitä lapsi parkoja. :-( Sääliksi käy.

Vierailija
134/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kosto!

Eikä edes tarvinnut hakea ohjeita tältä mammapalstalta, niinkuin niin usein tehdään.

Kuinka kostan jne,..

Vierailija
135/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi olla kaltaisiasi yliälykkäitä neroja, joiden elämäntehtävä on provon huutaminen mammapalstalla.

Vierailija
136/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka KOSTAA puolisolleen? Tai ylipäätään kenellekään?

Naiset yleensä, jos mies jättää tai jos miehellä on ollut sivusuhde. Nainen alkaa ajattelemaan siinä vaiheessa kostoa. Täälläkin näkee ylensä ketjuja "Kuinka kostaa miehelle"

Vierailija
137/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka KOSTAA puolisolleen? Tai ylipäätään kenellekään?

Naiset yleensä, jos mies jättää tai jos miehellä on ollut sivusuhde. Nainen alkaa ajattelemaan siinä vaiheessa kostoa. Täälläkin näkee ylensä ketjuja "Kuinka kostaa miehelle"

Tässä vielä muutama esimerkki. Ihme, ettei noissa ketjuissa ihmetelty ja kyseenalaistettu kostamista

http://www.vauva.fi/keskustelu/1659370/ketju/kostoketju_miten_kostaa_mi…

http://www.vauva.fi/keskustelu/1753075/ketju/miten_kostaa_miehelle_mahd…

http://keskustelu.anna.fi/threads/kosto-elaemaeni-pilanneelle.1362186/

http://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/miten-kostaa-miehelle-joka-kuset…

Vierailija
138/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis menet kauppaan ilman omaa lompakkoasi, ja odotat että mies maksaa kaiken minkä keksit kassalle kantaa?

Siis ajatella! Nainen meni ostamaan miehen omalle lapselle 5e maksavan hiekkalelusetin? Ja miehen rahoilla?  Siis mitä????? Mies joutuu maksamaan omalle lapselleen leluja? Ei voi olla totta! Johan tuosta normaali mies suuttuu!  Ja miten voi jollekin naiselle tulla mieleen, että miehen rahoilla ostetaan lapselle jotakin.  Voi aikoja voi tapoja. Kyllä ne nuo naiset hirveitä lompakkoloisia on :( Mies raukat, mitä kaikkea joutuvat kestämään. Että omalle lapselle hiekkalelusetti.................

Niin , missä se oma lompakkosi oli? Onko sitä alkuunkaan?

No hei camoon, miten nyt lompakkoloisella oma lompakko olisi? Sinähän nyt typerä olet. Ei tietenkään minulla mitään OMAA lompakkoa ole. Minä käyn kyllä töissä (mies ei , on työtön) mutta en tietenkään omista omaa lompakkoa. Minähän olen lompakkoloinen. EN TIETENKÄÄN omista lompakkoa.  Elän miehen lompakolla. Kaikki naisethan on sinusta lompakkoloisia. Miksi edes oletat , että meillä osisi oma lompakko. NO, ei tietenkään ole.  Lompakkoloinen on lompakkoloinen vaikka ei edes olisi sitä lompakkoa jolla loisit.  Tästä varmaan olet samaa mieltä? Montako lompakkoloista sinun lompakolla on?

Vierailija
139/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaista kirjoitti:

Vain maksulliset naiset ostattavat helyjään miehillä. Itsetietoinen menestyvä nainen ostaa korunsa itse ja juuri sellaiset kuin itse haluaa. Diamonds are forever! Tosin varmaan parempia sijoituskohteita maailmasta löytyy; vaikkapa kultakimpaleita.

Eikös se mies ollut pyytänyt naista korukauppaan valitsemaan syntymäpäinälahjaksi  korun?  Eikö siis saa ottaa lahjoja vastaan, ilman että on maksullinen? Voi meidänkin mies -ja lapsiparkoja. Joulupukki tuo niille aina lahjoja. Ovat raukat siis maksullisia. Ja mies saa minulta aina synttärilahjan ja kohta isänpäivälahjan. Voi paska, minulla on siis maksullinen mies! NYt meni kyllä vaihtoon, ja otan miehen joka maksaa itse omat lahjansa. MINÄ en maksulista miestä elätä. Mokomakin lompakkoloinen. Ja lapset samanlaisia. Ottavat synttärilahjatkin vastaan, eivätkä maksa niitä itse. Isäänsä ovat tulleet. Voi piru!

Vierailija
140/144 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaista kirjoitti:

Eikös se mies ollut pyytänyt naista korukauppaan valitsemaan syntymäpäinälahjaksi  korun?  Eikö siis saa ottaa lahjoja vastaan, ilman että on maksullinen? Voi meidänkin mies -ja lapsiparkoja. Joulupukki tuo niille aina lahjoja. Ovat raukat siis maksullisia. Ja mies saa minulta aina synttärilahjan ja kohta isänpäivälahjan. Voi paska, minulla on siis maksullinen mies! NYt meni kyllä vaihtoon, ja otan miehen joka maksaa itse omat lahjansa. MINÄ en maksulista miestä elätä. Mokomakin lompakkoloinen. Ja lapset samanlaisia. Ottavat synttärilahjatkin vastaan, eivätkä maksa niitä itse. Isäänsä ovat tulleet. Voi piru!

Voi ei! Munkin mies on MAKSULLINEN. Miten mä en ole tätä ennen nähnyt. Hitto ja mä niin luulin, että välttyisin maksullisista miehistä mutta prkl kun en tajunnut, että näin asia on. Onneks olen tajunnut tämän aikaiseen, että voin vielä kasvatta lapseni siihen, etteivät ole maksullisia. Saavat taaperoiässä mennä töihin ja ostaa omat lelunsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi