Miesystävä nöyryytti korukaupassa, olimme jo kassalla kun hän sanoi "Noniin, ei me nyt sitten tällä kertaa tätä otetakaan kun on niin kallis"
Vei minut valitsemaan mielestäni korua syntymäpäivälahjakseni. Hän kuulemma kosti sen, kun en antanut ostaa yhteiseltä tililtä älyttömän hintaisia musiikkivehkeitä. Jouduin sanomaan silloin kassalla ettei voi käyttää yhteistä tiliä näin. Olin siis toisessa liikkeessä ja ehdin paikalle vasta kun hän oli jo kassalla.
Mitä mieltä, oliko oikeutettua vai lapsellinen kosto?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki noin viimekesänä kun olin ostamassa lapselle 5 e maksavan hiekkalelusetin. Otti sen kädestäni ja vei takaisin paikalleen. Neljän ruuhkassa kassalla oli jo melkoinen jono. Hain ja ostin sen kuitenkin ja auta armias, ku mies sai sellasetki huudot autossa. Sanoin, että minua ei koskaan EI KOSKAAN nöyryytä kaupassa kukaan piste! Nöyränä parkkeerasi toisen kaupan eteen ja sanoin, etten mene tuollaisen lapsellisen ja nöyryyttävän pennun kans mihinkään ruokaostoksille. Toi tullessaan ison kasan hyvittelylahjoja.
En edelleenkään käy hänen kanssaan kaupassa.
Kaupassa oli mukana myös isäni(omalla autollaan), joten tilanne oli aivan erityisen nöyryyttävä.Tuosta tavarakaupastahan mies siis osti itselleen 70 e maksavan virvelin. Olimme vuokramökillä lomalla, enkä ollut hoksannut ottaa lapselle rantaleluja mukaan, joten halusin ostaa sen 5 e säälittävän halvan ison hiekkalelusetin.
Sinä siis menet kauppaan ilman omaa lompakkoasi, ja odotat että mies maksaa kaiken minkä keksit kassalle kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki noin viimekesänä kun olin ostamassa lapselle 5 e maksavan hiekkalelusetin. Otti sen kädestäni ja vei takaisin paikalleen. Neljän ruuhkassa kassalla oli jo melkoinen jono. Hain ja ostin sen kuitenkin ja auta armias, ku mies sai sellasetki huudot autossa. Sanoin, että minua ei koskaan EI KOSKAAN nöyryytä kaupassa kukaan piste! Nöyränä parkkeerasi toisen kaupan eteen ja sanoin, etten mene tuollaisen lapsellisen ja nöyryyttävän pennun kans mihinkään ruokaostoksille. Toi tullessaan ison kasan hyvittelylahjoja.
Kaupassa oli mukana myös isäni(omalla autollaan), joten tilanne oli aivan erityisen nöyryyttävä.Tuosta tavarakaupastahan mies siis osti itselleen 70 e maksavan virvelin. Olimme vuokramökillä lomalla, enkä ollut hoksannut ottaa lapselle rantaleluja mukaan, joten halusin ostaa sen 5 e säälittävän halvan ison hiekkalelusetin.
Sinä siis menet kauppaan ilman omaa lompakkoasi, ja odotat että mies maksaa kaiken minkä keksit kassalle kantaa?
Mieheni kielsi minua ostamasta sitä. Tekstissä lukee, että se oli minun kädessäni, joten mitäpä lottoat kuka sen aikoi maksaa? Mies oli ensinnäkin jonossa minua edellä ja vei lelun kädestäni, kun hänen tavaroitaan piipattiin. marssi ulos kaupasta ennen kuin hain lelun takaisin :D
Sitä paitsi, jos mies on niin urpo, että itselle kyllä virveleitä ja kaljaa, mutta ei lapselle leluja niin joutaski maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasten sisustajanaisten kanssa te oikein olette?!? Yhteiseltä tililtä ostetaan juoksevat kukut, huonekalut ei niitä ole. Niistä päätetään yhdessä ja silloin molemmat maksaa omilta tileiltään summan X. Jos vain toinen haluaa jotain esim. uudet sohvatyynyt niin maksaa itse. Huoh.
Aiheeseen, törkeetä käytöstä mieheltäsi. En itse voisi ehkä jatkaa suhteessa, jos kunnioitus ja tavat käyttää yhteistä rahaa ovat tuollaiset.
Valitettavasti minun tuttavapiirissäni ei ole mitenkään tavatonta, että nainen tekee sisustusostoksia omalla päätöksellä ja yhteisillä rahoilla. Johan kaverille makutuomariksi Ikeaan lähteminen tarkoittaa noin sadalla eurolla tavaraa, joita olemme kuulemma jo pitkään kaivanneet. Sitten kun rouva löytää design lampun/maton, niin ei pari sataa riitä. Mutta kaikkihan nämä on yhteiseen käyttöön tulevia ja ennen kaikkea tuikitarpeellisia tavaroita.
Miksi miehet on noin typeriä? Meillä mies on varsinainen tuhlari, uutta kallista autoa, moottoripyörää ilmestyy pihaan tuon tuosta, MUTTA ei yhteisillä rahoilla. Koska tiedän, että mies tuhlaa, en koskaan ole suostunut yhteiseen tiliin. Miksi miehet pitää yhteisiä tilejä vaimojensa kanssa ja sitten vingutaan kun vaimo tuhlaa. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Oma on vikansa. Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka antaa.
Yhteistili hommataan aina naisen vaatimuksesta. Jos mies kieltäytyy, alkaa itku siitä kuinka mies ei halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta saa sen käsityksen, ettei ap evännyt musakamoja vittuillakseen vaan siitä pelästyksestä, ettei perheenä heillä ole rahaa moiseen hankintaan. Jos on yhteiset rahat, tuhannen tai tuhansien eurojen hankinnoista keskustellaan etukäteen. Mies toimi väärin ja tunsi itsensä lapseksi, kun äiti-ap tuli ja keskeytti homman. Sitten mies jatkoi lapsellisella linjalla ja hautoi asiaa mielessään vuoden ja kosti. Sen sijaan, että olisi ottanut puheeksi sen, että laaditaan yhteinen budjetti ja säännöt rahankäytölle.
Mutta kun AP ei voi päättää mihin mies käyttää rahaa. Sillä ei ole siihen mitään sanottavaa.
Luuseri mies suostuu siihen että vaimo määrää mitä mies saa tehdä. Miehen olisi pitänyt ottaa avioero välittömästi AP:sta.
Tottakai vaimo määrää, jos mies aikoo ostaa VAIN ITSELLEEN jotain YHTEISELTÄ tililtä, joka on tarkoitettu YHTEISTEN MENOJEN kattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloittaja lienee tempaissut esimerkin hatusta, on monen parisuhteen todellisuus sitä että mies haluaa ostaa itselleen kalliita leluja ja nainen joutuu suoraan tai välilisesti kustantamaan ne. Esimerkkinä moottoripyörä: herran rahat menevät siihen joten nainen ostaa ruoat koko perheelle ja maksaa laskut. Rahanmenon lisäksi herra viettää illat sitä pyörää rassaten talvella ja yksikseen mopoillen kesällä. Näitä on nähty oikeasti.
Harvalla miehellä on moottoripyörä. Mutta mitäpä ei mievihapalstalla käytettäisi tekosyynä naisten omalle ahneudelle. Mitäpä jos hankkisitte ne omaisuutenne ja korunne ihan omilla ansioillanne, ei pelkästään sillä että olette joskus mahdollisesti pyllistäneet miehelle?
En ole koskaan pyytänyt mieheltäni koruja ja omaisuuteni olen joko hankkinut itse tai perinyt.Luultavasti myös tienaan huomattavasti enemmän kuin sinä. Mopoesimerkki oli tuttavapiiristä, ei siis suoraan omasta elämästäni. Mene vain takaisin huohottamaan nettipoken ääreen.
Palstamamma ei pysty keskustelemaan ilman sheimaamisyritystä?
Olet siis tosissasi sitä mieltä, että naiset kannattelevat Suomen ja perheiden talouksia?
Jepjep.
Oletko sinä tosissasi, että miehet yksin kannattelevat Suomen ja perheiden talouksia? Miten voi olla mahdollista, että on satoja tuhansia yksinasuvia naisia? Perheitä, joissa nainen tienaa saman kuin miehensä? Perheitä, joissa nainen tienaa enemmän kuin miehensä?
t. Nainen / vuosipalkka 63 000 e + velaton omistusasunto pk-seudulla ja uusi auto
Naiset perustavat alle 10% yrityksistä.
Sari Sairaanhoitaja ei tuota mitään, mutta on jatkuvasti vaatimassa lisää palkkaa.
Naiset itkevät pää punaisena "naisen eurosta", vaikka vastuunkanto ei riitä edes omien lapsien elämiseen.
Nimeä nyt aluksi vaikkapa kymmenen naista suomalaisen pörssiyhtiön toimitusjohtajana?
Ja kymmenen Suomen rikkainta naista, jotka ovat tienanneet omaisuuksia omalla työllään, ei perittynä rahana? Onnistuuko?
Ja taas päästiin Ulin vakiofraaseihin. Koskaan emme silti saa tietää, mitä Uli itse on tehnyt kansakuntamme hyväksi. Ulihan ei itse elätä edes itseään.
Toivon myös, että Ulin henkilöllisyys joskus paljastuu, jotta kaikki Sari Sairaanhoitajat voivat kieltäytyä hoitamasta häntä, kun Uli vuoteenomana ulisee tuskissaan.
Osaatko keskustella muutoinkin, kuin jankkaamalla paskavammaista Uliasi joka ketjussa?
Suomessa yksikään sairaanhoitaja ei muuten voi kieltäytyä tekemästä työtään, jos aikoo työnsä pitää. FYI.
Kuvittelet , että palstalla on vain yksi mies, joka arvostelee naisia? Kivan mielipuolinen defenssimekanismi.
Kolahtiko? Sinut on ihan yleisesti tällä palstalla ristitty Uliksi ja syystä, koska ulina on se, mitä sinä osaat parhaiten. Kuten sanottu, koska olet kertonut OMASTA tuottavuudestasi yhteiskunnan hyväksi? Hyvä se on piiloutua niiden muiden (pörssijohtajien ja omalla työllään rikastuneiden) miesten selän taakse ja ulista, että NAISET eivät tuota mitään... :D
Ja kuten itsekin totesit, Sari Sairaanhoitaja sentään tekee TYÖTÄÄN, samaa ei voi sanoa sinusta. Jos olisin sairaanhoitaja, niin sinä saisit kyllä tuskissasi ulista kauemmin kuin muut potilaat. Paskavaippojesi vaihdollakaan ei olisi kovin kiire.
Kuvittelet, että palstalla on vain yksi nainen, joka arvostelee sinua? Kivan mielipuolinen defenssimekanismi. KAIKKI NAISET OVAT PAHOJA! Uliuliuli.... :D
Helpompaa teille lompakkoloisille tuntuu olevan keksiä yksittäinen mielikuvitusmies, jota vastaan "taistelette yhtenä rintamana" , kuin myöntää oma lompakkoloisimisenne ja rahan- ja materianahneutenne.
Miehet ovat teille vain pakollisia pahoja, lompakoita, siitoskoneita, sirkushuvien tarjoajia ja oikkujenne mahdollistajia.
Minkälaisissa porukoissa elät? Onko äitisi lompakkoloinen ja isäsä siitosori? Kuppavatko sisaresi miehiänsä ja käyttävät heitä pelkästään siitokseen? Elättääkö veljesi verenhimoista lompakkoloista ? Järjrstääkö isäsi äidillesi sirkushuveja? Onko äitisi materialisti joka vie isäsi perikatoon ostelemalla mattoja ja sohvatyynyjä? Vai mistä kumpuaa tämä sinun naiskuvasi? Normaali se ei missään nimessä ole. Jos ystävissäsi/sukulaisissasi on yhtään normaalia/omillaan tulevaa naista ymmärrät varmaan, että naiset ei yleensä ole mitään lompakkoloisia ja sirkushuveja vaativia omituisia otuksia. Minkälaisessa maailmassa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasten sisustajanaisten kanssa te oikein olette?!? Yhteiseltä tililtä ostetaan juoksevat kukut, huonekalut ei niitä ole. Niistä päätetään yhdessä ja silloin molemmat maksaa omilta tileiltään summan X. Jos vain toinen haluaa jotain esim. uudet sohvatyynyt niin maksaa itse. Huoh.
Aiheeseen, törkeetä käytöstä mieheltäsi. En itse voisi ehkä jatkaa suhteessa, jos kunnioitus ja tavat käyttää yhteistä rahaa ovat tuollaiset.
Valitettavasti minun tuttavapiirissäni ei ole mitenkään tavatonta, että nainen tekee sisustusostoksia omalla päätöksellä ja yhteisillä rahoilla. Johan kaverille makutuomariksi Ikeaan lähteminen tarkoittaa noin sadalla eurolla tavaraa, joita olemme kuulemma jo pitkään kaivanneet. Sitten kun rouva löytää design lampun/maton, niin ei pari sataa riitä. Mutta kaikkihan nämä on yhteiseen käyttöön tulevia ja ennen kaikkea tuikitarpeellisia tavaroita.
Miksi miehet on noin typeriä? Meillä mies on varsinainen tuhlari, uutta kallista autoa, moottoripyörää ilmestyy pihaan tuon tuosta, MUTTA ei yhteisillä rahoilla. Koska tiedän, että mies tuhlaa, en koskaan ole suostunut yhteiseen tiliin. Miksi miehet pitää yhteisiä tilejä vaimojensa kanssa ja sitten vingutaan kun vaimo tuhlaa. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Oma on vikansa. Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka antaa.
Yhteistili hommataan aina naisen vaatimuksesta. Jos mies kieltäytyy, alkaa itku siitä kuinka mies ei halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa.
Sinäkö olet ollut mukana kaikissa pariskuntien keskusteluissa? En todellakaan usko, että naiset ovat vaatimassa yhteistä tiliä. Mummunikin olisi jo täyttänyt yli 100 vuotta ja opasti, että pitää olla hallinta omiin rahoihin.
Yhteinen tili miesystävän kanssa. Mitä odotit ellet ongelmia raha-asiossa? Omat tilit, omat rahat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatella! Nainen meni ostamaan miehen omalle lapselle 5e maksavan hiekkalelusetin? Ja miehen rahoilla? Siis mitä????? Mies joutuu maksamaan omalle lapselleen leluja? Ei voi olla totta! Johan tuosta normaali mies suuttuu! Ja miten voi jollekin naiselle tulla mieleen, että miehen rahoilla ostetaan lapselle jotakin. Voi aikoja voi tapoja. Kyllä ne nuo naiset hirveitä lompakkoloisia on :( Mies raukat, mitä kaikkea joutuvat kestämään. Että omalle lapselle hiekkalelusetti.................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kielsi minua ostamasta sitä. Tekstissä lukee, että se oli minun kädessäni, joten mitäpä lottoat kuka sen aikoi maksaa? Mies oli ensinnäkin jonossa minua edellä ja vei lelun kädestäni, kun hänen tavaroitaan piipattiin. marssi ulos kaupasta ennen kuin hain lelun takaisin :D
Sitä paitsi, jos mies on niin urpo, että itselle kyllä virveleitä ja kaljaa, mutta ei lapselle leluja niin joutaski maksamaan.
Onko lapsi miehen? Lue teksti, jonka kirjoitit ja mieti hartaasti, mitä pitää tehdä. Toki anna olla jos yksittäinen tapaus.
Ettekö te keskustele hinnoista vasta kun olette kassalla? Ja sitten keskustelutti kassa ja ilma välityksellä?
Kummaa kommunikointia... iPad kulttuurin ja kännykkäkulttuuriin kasvatteja. Mmmmm.
Ehkä vois vähän aiemmin jutella vaikka budjetin?
Sairas suhde. En pitäisi hetkeäkään yhteistätiliä moisen moukan kanssa. Muutenkin en jaksaisi tuollaista. Itse ostan koruni ja maksan omalta tililtäni, joten tiedän mihin on varaa ja mitä saan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa porukoissa elät? Onko äitisi lompakkoloinen ja isäsä siitosori? ---
Älä viitsi vastailla noille provoille. Niiden mielestä nainen on lompakkoloinen, jos hän kerran ottaa huikan miehen vesipullosta (joka on täytetty kraanavedellä), vaikka muuten maksaisi ihan kaikki kulut, sekä omat että miehen.
Vierailija kirjoitti:
Taas av käskee eroamaan, mitä sitä nyt turhaan keskustelemaan asioista. :)
Sitä on niin helppo olla jotain mieltä, kn omasta liitosta ei ole kyse. Palsta on täynnä äkkivääriä ja sovittelunhaluttomia akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sunkaan temppus fiksulta kuulostanut, että kassalla nillitetään, että väärä tlil. Nöyryyttämistähän sekin oli.
Mä olisin moisen kumppanin heivannut myös samantien.. varsinkin nyt.
Vuosi sitten tapahtu, ettekä ole saaneet selvitettyä asiaa. Huh.
Fiksua ei ole että käytetään yhteisiä rahoja vain toisen osapuolen mielihalujen täyttämiseen. Siinä kohdassa nillittäminen on täysin oikein, koska kyseessä ovat a) yhteiset rahat b) suuri summa rahaa joka c) menee vain toisen osapuolen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Olisit maksanut omalta tililtäsi ja jättänyt moisen ukon siihen. Millainen ihminen haluaa nöyryyttää rakastamaansa ihmistä?
Sellainen, jolla on vagina. Hän kutsuu sitä "näpäyttämiskesi" ja kertoo siitä ystävilleen ylpeänä.
Alapeukuttajille:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1368010/ketju/miten_napayttaa_siskoa
http://www.vauva.fi/keskustelu/533228/ketju/miten_napayttaa_miesta_taka…
http://www.vauva.fi/keskustelu/4589137/ketju/miten_napayttaa_miniaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/1291483/ketju/miksi_anoppi_haluaa_napayt…
http://www.vauva.fi/keskustelu/1076162/ketju/hihih_napaytin_miesta_
http://www.vauva.fi/keskustelu/2612209/miehia_voi_napayttaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/4541164/ketju/miten_napayttaa_miesta_jok…
tässä ihan pinta-raapaisu näistä "näpäyttelijöistä".
Eli edelleenkin, vastaus siihen ,millaiset ihmiset kostavat rakastamalleen ihmiselle: Sellaiset, joilla on vagina, he kutsuvat sitä näpyttämiseksi ja ylpeilevät sillä,
Sinä todella vihaat naisia. Se taitaa olla sinua eteenpäin vievä voima, mikä on surullista ja totaalista energianhaaskuuta. Ilmeisesti se johtuu nimenomaan vaginanpuutteesta koska mikään muu ei ajatuksiisi mahdu.
Itselläni ei ole tarvetta näpäyttää miestäni eikä hänellä minua. Toisen nöyryyttäminen ei kuulu normaaliin parisuhteeseen, se on keskenkasvuisten hommaa. Parisuhteeseen ei myöskään kuulu se että käytetään yhteisiä rahoja omaksi huviksi keskustelematta siitä puolison kanssa.
Kuulostaa juuri sellaiselta lapselliselta kostolta, joita palstalla naisille varauksetta suositellaan kun mies on tehnyt jonkun oikean tai kuvitellun loukkauksen joten siinä mielessä ihan hauska nähdä että välillä näinkin päin.
Mutta noin yleisellä tasolla pidän kyllä sukupuoleen katsomatta kaikkia tuollaisiin kostopelleilyihin lähteviä jälkeenjääneinä idiootteina, joita ilman maailma olisi parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloittaja lienee tempaissut esimerkin hatusta, on monen parisuhteen todellisuus sitä että mies haluaa ostaa itselleen kalliita leluja ja nainen joutuu suoraan tai välilisesti kustantamaan ne. Esimerkkinä moottoripyörä: herran rahat menevät siihen joten nainen ostaa ruoat koko perheelle ja maksaa laskut. Rahanmenon lisäksi herra viettää illat sitä pyörää rassaten talvella ja yksikseen mopoillen kesällä. Näitä on nähty oikeasti.
Harvalla miehellä on moottoripyörä. Mutta mitäpä ei mievihapalstalla käytettäisi tekosyynä naisten omalle ahneudelle. Mitäpä jos hankkisitte ne omaisuutenne ja korunne ihan omilla ansioillanne, ei pelkästään sillä että olette joskus mahdollisesti pyllistäneet miehelle?
En ole koskaan pyytänyt mieheltäni koruja ja omaisuuteni olen joko hankkinut itse tai perinyt.Luultavasti myös tienaan huomattavasti enemmän kuin sinä. Mopoesimerkki oli tuttavapiiristä, ei siis suoraan omasta elämästäni. Mene vain takaisin huohottamaan nettipoken ääreen.
Palstamamma ei pysty keskustelemaan ilman sheimaamisyritystä?
Olet siis tosissasi sitä mieltä, että naiset kannattelevat Suomen ja perheiden talouksia?
Jepjep.
Oletko sinä tosissasi, että miehet yksin kannattelevat Suomen ja perheiden talouksia? Miten voi olla mahdollista, että on satoja tuhansia yksinasuvia naisia? Perheitä, joissa nainen tienaa saman kuin miehensä? Perheitä, joissa nainen tienaa enemmän kuin miehensä?
t. Nainen / vuosipalkka 63 000 e + velaton omistusasunto pk-seudulla ja uusi auto
Naiset perustavat alle 10% yrityksistä.
Sari Sairaanhoitaja ei tuota mitään, mutta on jatkuvasti vaatimassa lisää palkkaa.
Naiset itkevät pää punaisena "naisen eurosta", vaikka vastuunkanto ei riitä edes omien lapsien elämiseen.
Nimeä nyt aluksi vaikkapa kymmenen naista suomalaisen pörssiyhtiön toimitusjohtajana?
Ja kymmenen Suomen rikkainta naista, jotka ovat tienanneet omaisuuksia omalla työllään, ei perittynä rahana? Onnistuuko?
Ja taas päästiin Ulin vakiofraaseihin. Koskaan emme silti saa tietää, mitä Uli itse on tehnyt kansakuntamme hyväksi. Ulihan ei itse elätä edes itseään.
Toivon myös, että Ulin henkilöllisyys joskus paljastuu, jotta kaikki Sari Sairaanhoitajat voivat kieltäytyä hoitamasta häntä, kun Uli vuoteenomana ulisee tuskissaan.
Taisi päästä ihosi alla, kun kosktonhimosi velloo noin valtoimenaan. Koetahan kovettaa itseäsi vähäsen, ettet kilahda jokaisesta poikkipuolisesta sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Olisit maksanut omalta tililtäsi ja jättänyt moisen ukon siihen. Millainen ihminen haluaa nöyryyttää rakastamaansa ihmistä?
Sellainen, jolla on vagina. Hän kutsuu sitä "näpäyttämiskesi" ja kertoo siitä ystävilleen ylpeänä.
Alapeukuttajille:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1368010/ketju/miten_napayttaa_siskoa
http://www.vauva.fi/keskustelu/533228/ketju/miten_napayttaa_miesta_taka…
http://www.vauva.fi/keskustelu/4589137/ketju/miten_napayttaa_miniaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/1291483/ketju/miksi_anoppi_haluaa_napayt…
http://www.vauva.fi/keskustelu/1076162/ketju/hihih_napaytin_miesta_
http://www.vauva.fi/keskustelu/2612209/miehia_voi_napayttaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/4541164/ketju/miten_napayttaa_miesta_jok…
tässä ihan pinta-raapaisu näistä "näpäyttelijöistä".
Eli edelleenkin, vastaus siihen ,millaiset ihmiset kostavat rakastamalleen ihmiselle: Sellaiset, joilla on vagina, he kutsuvat sitä näpyttämiseksi ja ylpeilevät sillä,
Sinä todella vihaat naisia. Se taitaa olla sinua eteenpäin vievä voima, mikä on surullista ja totaalista energianhaaskuuta. Ilmeisesti se johtuu nimenomaan vaginanpuutteesta koska mikään muu ei ajatuksiisi mahdu.
Itselläni ei ole tarvetta näpäyttää miestäni eikä hänellä minua. Toisen nöyryyttäminen ei kuulu normaaliin parisuhteeseen, se on keskenkasvuisten hommaa. Parisuhteeseen ei myöskään kuulu se että käytetään yhteisiä rahoja omaksi huviksi keskustelematta siitä puolison kanssa.
Miten se on naisten vihaamista, jos mies näpäyttelijää kauhistelevassa ketjussa lataakin pöytään läjän naisnäpäyttelijöitä? Pilaako se kivan "haukutaan taas tyhmää miestä" -ketjun vai mikä tässä on ongelma?
Kaupassa oli mukana myös isäni(omalla autollaan), joten tilanne oli aivan erityisen nöyryyttävä.
Tuosta tavarakaupastahan mies siis osti itselleen 70 e maksavan virvelin. Olimme vuokramökillä lomalla, enkä ollut hoksannut ottaa lapselle rantaleluja mukaan, joten halusin ostaa sen 5 e säälittävän halvan ison hiekkalelusetin.