KOSTOKETJU! Miten kostaa miehelle?
Eilen jätti meidät toisen naisen takia jota on kuulemma tapaillut jo kuukauden ja haukkui minut ihan paskaksi. Sanoi myös että minun olisi pitänyt huomata itse hänen käytöksestään että tunteensa ovat kuolleet. Siis mitä hel... minulla ei ole tunteet kuolleet mihinkään ja luulin OIKEASTI että on ollut kavereiden kanssa mökillä ja työmatkoilla.
Tuntuu etten saa itseäni kasaan ja ylihuomenna sukujuhla.. en jaksa varmaan mennä.
Eli miten voisin kostaa tolle miehelle sen mitä mulle teki. Tiedän että on lapsellista mutta jotenkin olen niin pyhää vihaa täynnä että...
Kommentit (30)
kommentoi tyyliin jotain räjähtäneestä ulkonäöstä tai siitä ettei olisi ollut seksiä tai nalkuttamisesta niin ei kyllä täyty noista sitten yksikään kohta.
Minulle on työni puolesta tullut treffikutsuja aika monia tässä vuosien varrella, mutta en tietenkään ole niihin tarttunut.
Mikä ihme siinä on ettei voi olla edes lojaali näin monen vuoden jälkeen ja ensin erota sitten vasta tapailla muita?
ap
Kunhan saat palikat kasaan ja oman elämäsi kuntoon, et koe enää mitään tarvetta kostoon.
Nim. Kaksi vuotta sitten toisen naisen vuoksi jätetyksi tullut, tällä hetkellä erittäin onnellinen kolmen lapsen yh-äiti
Mä täältä kanssa huutelen, että ÄLÄ TEE MITÄÄN - vielä. Yritä ainakin esittää, että tuommoinen mies sai mennäkin. Mutta voit ihan rehellisesti kyllä sukulaisille kertoa että mies "elää jotain kriisiä". Muista ilmaista se nätisti, eikä niin että sika lähti toisen mukaan.
Sitten kuuntelet, kuinka muut haukkuu sen ukon.
Mutta kun siitä on päästy... Ensinnäkin ne kostoajatukset on niin ihania, että niiden kanssa saa hekumoida monta iltaa.
Mutta jos ei oikeasti mitään fiksumpaa tule mieleen, kuin autonkylkien raapiminen tai postilaatikkoon kuseminen, niin siitä ei saa kuin hullun maineen ja lähestymiskiellon.
Niin ja muista hengittää. Luota siihen, että sinä olet lopulta voittaja, se aikuisempi ihminen.
Ja että se huomaa että pärjäätkin todella hyvin!
Etkä ota sitä takaisin, vaikka ilmaantuisi märisemään ovesi taakse, jos sillä menee sukset ristiin uuden rakkaansa kanssa.
Joudun varmaan mennä lääkäriin hakemaan jotain unilääkettä tai jotain. En ole nukkunut silmäystäkään ja silmät ihan tomaatit itkemisestä.
En haluaisi ketään muuta.. luulin että olemme yhdessä vanhuuden päiviin asti. Enää en lapsiakaan tee, kun on jo ikää.
En kestä jos se nainen on nuori ja tekevät vaikka vielä lapsen en kestä, en..
Haluan konkreettisen koston että mieleni paranisi. Lapsellista, mutta ajatus että hän kärsisi edes vähän houkuttelee tällähetkellä.
ap
Kunhan saat palikat kasaan ja oman elämäsi kuntoon, et koe enää mitään tarvetta kostoon.
Nim. Kaksi vuotta sitten toisen naisen vuoksi jätetyksi tullut, tällä hetkellä erittäin onnellinen kolmen lapsen yh-äiti
Jos tällainen siis vielä mahdollista.
Muuten loistava idea toi kahvi homma. Eilen kyllä heitin roskiin sen golf kamat. Mukamas alkoi kiinnostaa golffaaminenkin viimeaikoina... ollut varmaan vaan peitetarina.
ap
Puhut että jätti teidät.
Ymmärrän sun fiilikset niin täysin. Minulla oli kaikenlaisia mielikuvia mitä pahaa tekisin exälle ja sille naiselleen. En tehnyt mitään. Niitä ajatuksia vain tuli ja aikansa oli kiva niillä hekumoida.
Omia mielikuvia oli että heittäisin polttopullon postiluukusta tai rottia tai käärmeitä tai russakoita. Naurattaa näin jälkeenpäin miten typeriä on tullut ajatelleeksi.
Kannattaa aina muistaa kertoa kaikille yhteisille tutuille ja sukulaisille kuinka ero on miehen syytä. Kuinka sä olit rakastava vaimo ja hän vaan otti ja lähti. Mun mieltä ainakin lämmittää että KAIKKI pitää mun exää mulkkuna.
Ja sitten itse vaan jatkaa elämää kauniina, menestyvänä ja ihanana.
Muuten loistava idea toi kahvi homma. Eilen kyllä heitin roskiin sen golf kamat. Mukamas alkoi kiinnostaa golffaaminenkin viimeaikoina... ollut varmaan vaan peitetarina.
ap
Vaihda lukot NYT.
Raahaa sen vaatteet + tavarat kierrätykseen. Tai laita jätesäkkeihin ja hups, kaadat vähän appelsiinimehua sekaan ja jätät homehtumaan aurinkoon.
Kaada sen läppäriin sillipurkin mehut.
Revi passi.
Tyhjää tili.
Anna sen sähköpostiosoite joka seksisivustolle.
Tilaa sen nimellä tavaraa.
Vie kalvosinnapit kaniin. Myös kaikki lahjat mitä olet siltä saanut.
Sano, että sullekin iski pikkuinen kriisi, sellainen että piti vaan vähän siivota. Niin ja se sillipurkki oli ihan vahinko.
huomioimatta jättäminen.
Vaikka miten sattuu, koveta sydämesi tarvittavissa tilanteissa niin, että näyttelet, ettei tunnu missään. Älä piinaa, kosta, puhu paskaa, käytä lapsia pelinappuloina tms, se saa sut vaan näyttämään huonolta.
Säilytä ylpeytesi nainen. Jos kostat, olet samalla tasolla kuin ex miehesi.
niin tilaat sille netistä erilaisia impotenssitukia, tekopilluja ja puhallettavia barbaroita. Tai homolehtiä. Jos tiedät uuden osoitteen, hehheh.
Ei vaan ja ihan oikeasti, kosto ei kannata.
Jos toinen on kusipää, älä alenna itseäsi samalle tasolle. Kostolla ei saavuta mitään, sillä ei saa tehtyjä asioita tekemättömiksi, eikä sillä saa aikaan mitään muuta kuin ehkä hetkellisen riemun tunteen, mutta kohta ollaan vieläkin pahemmassa tilanteessa koska kaikenlaiset kostot vain mutkistavat asioita. Se on sama juttu, kuin kusisi housuunsa pakkasella, klassinen esimerkki.
Sillä ei edes paranna omaa oloaan eikä omaa tilannettaan.
...tai anna sen puhelinnumero tänne, kyllä mä osaan yhden tuoreen parisuhteen pilata öisillä viesteilläni pre-paid-liittymästä...
jonkun kuuman nuoren kesäkollin :D
Se vois olla teillä ilman paitaa leikkaamassa nurmikkoa, kun mies tulee käymään :DD
Kokoa itseäs, hae lohtua ystäviltäs. Älä hauku häntä tai jos niin häntä mutta älä sitä naista. petettyjä ihmisiä maailma on täysi, kukaan ei voi vannoa ettei mua kyllä petetä.
Mutta kuule, kun toi ensihuuma on mennyt ohi ja hän tulee anomaan armoa ja pyytää päästä takaisin, niin sano tiukka ei. Voit alkaa myöhemmin seukata hänen kanssaan mutta lä muuta enää koskaan hänen kanssaan asumaan, äläkä ole aina saatavilla, älä siis vastaa hänen puheluihinsa joka kerta. Keskity oman elämäsi hankintaan, satsaa itseesi. Sä et petä itteäs, sä oot arvokas.
Jos tulee ero niin sitten tulee, niin tulee monelle muullekkin. Ei se elämä yhteen eroon lopu, miehiä on mailma täynä. Lopeta miehen perään lässyttäminen ja nauti nyt sinkuudesta täysin rinnoin :) sanoinkuvannollisesti....
kuten oli aina kotonakin. Se vaan poistaisi viestit ja puhelutiedot.
Noi puvut voisin laittaa jätesäkkeihin rypistymään ja voisi vahingossa tosta sillipurkista roiskua sinne joukkoon :)
Kaikki mun silittämät paidat sekaan.
ap
...tai anna sen puhelinnumero tänne, kyllä mä osaan yhden tuoreen parisuhteen pilata öisillä viesteilläni pre-paid-liittymästä...
Poista kylmästi ja tehokkaasti mokoma ukko elämästäsi. Kokemuksesta voin sanoa, että paras kosto on hyvä elämä. Tuo on niiiin kusipäämiesten logiikkaa, että naisen olisi pitänyt itse huomata tunteiden kuoleminen. Kääntöpuolena se, että jos tällaiset epäilyt pukee sanalliseen muotoon, nainen onkin mielisairas ja vainoharhainen.
Ansaitset niin paljon parempaa ja sitä sinulle on luvassakin. Jätä hyvällä omallatunnolla sukujuhlat väliin. Itke, raivoa, kuuntele itseäsi. Touhua raivokkaasti ja urheile tai makaa vaikka sängyssä ja syö suklaata. Älä mieti nyt muita kuin itseäsi ja lapsiasi.
käytöstä ääneen niin hän oli siitä hiukan tuohtunut ja vastasi aika kärkkäästi takaisin tyyliin "Eikö ihminen saa muka aloittaa uusia harrastuksia?" jne.
En viitsinyt sitten jankuttaa vaan ajattelin olevan joku viidenkympin villitys meneillään.
Kyllä taidan jättää sukuloinnit suosiolla väliin. Nyt tänään voisin hakea lapsille elokuvia ja kasan namia ja jättää ton imuroinnikin myöhemmäksi.
ap
Poista kylmästi ja tehokkaasti mokoma ukko elämästäsi. Kokemuksesta voin sanoa, että paras kosto on hyvä elämä. Tuo on niiiin kusipäämiesten logiikkaa, että naisen olisi pitänyt itse huomata tunteiden kuoleminen. Kääntöpuolena se, että jos tällaiset epäilyt pukee sanalliseen muotoon, nainen onkin mielisairas ja vainoharhainen.
Ansaitset niin paljon parempaa ja sitä sinulle on luvassakin. Jätä hyvällä omallatunnolla sukujuhlat väliin. Itke, raivoa, kuuntele itseäsi. Touhua raivokkaasti ja urheile tai makaa vaikka sängyssä ja syö suklaata. Älä mieti nyt muita kuin itseäsi ja lapsiasi.
ja vaikka väkisin näytät siltä ettei tunnu missään. Et anna sen provosoida yhtään missään, hymyilet vaan ja olet onnellinen.
Ja kun aika on sopiva, niin löytyy myös se hetki kostaa ja silloin se vasta tuntuukin.