Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaa miehelle mahdollisimman paskamaisesti?

Vierailija
30.12.2012 |

Mun mies on maailman ärsyttävin ja inottavin ihminen. Tekee koko ajan kaikkia sellaisia asioita joita ei parisuhteessa saisi tehdä. Ja valehtelee koko ajan päin naamaa, kusettaa joka asiassa.. ym ym.

Haluaisin nyt satuttaa häntä oikeen kunnolla takaisin, niin tietäis että ei tunnu kivalta! En voi pettää, koska en pääse täältä kämpästä ikinä mihinkään. Enkä voi muuttaa lapsen kanssa pois, koska samalla se satuttais lastakin. Enkä edes jaksa ruveta eroamaan, koska pitäis nähdä liikaa vaivaa.

Niin keksikää mitä kaikkee paskamaista voisin miehelleni tehdä :) Ja joo tiedän, että on lapsellista! Ihan sama!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herralle herätys töihin hiukan myöhemmin ja leikkaa takaosa hänen vaatteistaan.

Vierailija
2/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kärsii kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä tai äiti voi paskasti, lapsikin voi huonosti.

Vierailija
4/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota avioero, valeitke huoltajuuskiistassa kaikki oikeudet itselle ja näytä lopuksi keskaria ex-isälle velmu hymy naamalla.

Vierailija
5/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keitä pahaa ruokaa.

Vierailija
6/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se lapsi tuosta tilanteesta kärsii.

Vierailija
7/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keitä pahaa ruokaa.

Vierailija
8/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se lapsi tuosta tilanteesta kärsii.

Vierailija
9/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen pestä itse omat pyykkinsä ja laittaa omat ruokansa. Elä elämää lapsen kanssa ja älä ota sitä huomioon ollenkaan. Pillua älä ainakaan anna.

Vierailija
10/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se kärsii jo tarpeeks siitä että sillä on noin tyhmä akka.

Vierailija
11/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista dieselautoa, että menee hajut pyykkeihin. Näin teki mieheni minulle. Jätin kylläkin hänet, monestakin syystä.

Vierailija
12/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaista oot saanu päähäs? Sanoin vain, että mies tekee inhottavia asioita, ja minäkin haluan tehdä nähelle takaisin. En vain tiedä miten :) Ei täälä mitään riitoja tai tappeluita ole. Ei lapsi siis tajua koko asiasta yhtään mitään.

Se näkee esimerkin ja luulee, että se on sitten tuollaista oikea elämä ja tulee tyytymään samaan paskaan itsekin??! Sitäkö todella lapsellesi haluat?

Kun muutakin olisi lapsellesi tarjota, haluatko pilata ihan varmasti hänenkin elämän?

Olet itsekäs paska, muuta en voi neuvoksi sanoa.

Vierailija
13/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataa tänne miehesi kuva, mielummin alastonkuva ja kerro koko maailmalle, että tässä se vittumainen mies

Vierailija
14/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen pestä itse omat pyykkinsä ja laittaa omat ruokansa. Elä elämää lapsen kanssa ja älä ota sitä huomioon ollenkaan. Pillua älä ainakaan anna.

Vierailija
15/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain siis paskamaisempaa...hm..itse vaimo on kuin enkeli, huonoon avioliittoon tarvittankin vain yksi MIES...näinkö?

Vierailija
16/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käyn tällä palstalla. Siinä menis omakin maine.

lataa tänne miehesi kuva, mielummin alastonkuva ja kerro koko maailmalle, että tässä se vittumainen mies

Vierailija
17/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille kahdelle, pese vain omat ja lapsen pyykit, varaa hieno matka vain sulle ja lapselle, muuta lapsen kanssa samaan makkariin, siis teet ihan kunnon huoneen vain teille kahdelle. Puhut miehelle ja kuuntelet häntä pää kallellaan, ihan kuin olisit tekemisissä mieleltään vajaan kanssa.

Vierailija
18/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo heti tänä iltana :)

teille kahdelle, pese vain omat ja lapsen pyykit, varaa hieno matka vain sulle ja lapselle, muuta lapsen kanssa samaan makkariin, siis teet ihan kunnon huoneen vain teille kahdelle. Puhut miehelle ja kuuntelet häntä pää kallellaan, ihan kuin olisit tekemisissä mieleltään vajaan kanssa.

Vierailija
19/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan kostat, jos mies ei susta muutenkaan paljon piittaa.

olevälinpitämätön ja elä omaa elämääsi, muuta et voi tehdä. kostamalla saat vain itsellesi huonoa karmaa ja entistä pahemman olon.

Vierailija
20/29 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista dieselautoa, että menee hajut pyykkeihin. Näin teki mieheni minulle. Jätin kylläkin hänet, monestakin syystä.

Kyllä teitkin hienosti. Toivon sulle autuasta yksinoloa, eihän täydelliselle mitenkään voi löytyä paria, ei ainakaan miehistä.

Ja hyvä puoli: kasvaakaan ei ihmisenä nyt sitten tarvi kun itsellesi saat olla juuri sellainen kuin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi