Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihih. Näpäytin miestä ;-)

Vierailija
17.11.2009 |

Mies jaksaa purpattaa siitä kun paikat ovat hujanhajan.

Yllättävää(!), sillä usein ne ovatkin muuton jäljiltä.

Minulla on kuulemma päivät aikaa vain siivoilla kotona, koska olen ä-LOMALLA.

Muttamutta... Kuka tekee ruuan, imettää, vaihtaa vaippaa, hoitaa 4 hengen pyykkirumban silityksineen, käy kaupassa, hoitaa tiskihommat, seurustelee vauvan (1kk) kanssa...

Noh, eräs ilta äitini tuli avuksi että saimme purettua laatikkovuorta pojan huoneesta ja tietysti mieheni joutui vahtimaan vauvaa muutaman tunnin.

Näsäviisaana sitten kysyin urakan jälkeen että mitäs hyödyllistä sait aikaiseksi?

Vastaus oli, että ei tietenkään mitään, koska piti vahtia vauvaa (joka nukkui puolet ajasta).

Hihih... Miesten logiikkaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hienovaraisesta hihityksestä ei kyllä saa mitään näpäytystä...

Vierailija
2/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hienovaraisesta hihityksestä ei kyllä saa mitään näpäytystä...

Ja kysyin, että etkö ihan oikeasti saa mitään tehtyä vauvan kanssa?

Miten luulet minun pystyvän?

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäät vain pahaa mieltä.

Vierailija
4/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän aloituksen perusteella. Onneksi meillä ei ole sellaista liittoa, jossa pitää toiselle mäkättää tekemisistä tai tekemättä jättämisistä tai näpäytellä sitten takaisin...Hoh hoijaa.

Vierailija
5/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ymmärrän ap:ta ja asetelmia täytyy tehdä ihan sen takia jos ei puoliso muuten ymmärrä että pienen lapsen hoito+ huushollin pyörittäminen vie aikaa ja energiaa, saati jos siinä on vielä ylimääräistä hommaa, kuten noiden muuttolaatikoiden purku. Kaikkien miehet ei osaa ajatella tai eivät tule ajatelleeksi miten montaa asiaa kodinhengetär joutuu hoitamaan yhtäaikaa. Eivät ymmärrä vaikka siitä ääneen sanoisi, vasta sitten kun se mies joutuu itse pyörittämään arkea, lamppu syttyy pään päällä.

Vierailija
6/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on oikein fiksu mies, mutta hänkin kyllä ymmärtää asiat parhaiten oman kokemuksen kautta. Niinkuin kai minäkin.

kyllä ymmärrän ap:ta ja asetelmia täytyy tehdä ihan sen takia jos ei puoliso muuten ymmärrä että pienen lapsen hoito+ huushollin pyörittäminen vie aikaa ja energiaa, saati jos siinä on vielä ylimääräistä hommaa, kuten noiden muuttolaatikoiden purku. Kaikkien miehet ei osaa ajatella tai eivät tule ajatelleeksi miten montaa asiaa kodinhengetär joutuu hoitamaan yhtäaikaa. Eivät ymmärrä vaikka siitä ääneen sanoisi, vasta sitten kun se mies joutuu itse pyörittämään arkea, lamppu syttyy pään päällä.

Vierailija
7/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko, no nyt mä ymmärrän, ettei vauvan kanssa saa mitään aikaiseksi. Anteeksi kulta.

Vierailija
8/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pakollisista kotitöistä huolimatta mulla oli aikaa tehdä vaikka mitä kun olin lasten kanssa kotona.Mä en missään nimessä saanut edes kahdeksaa tuntia/pvä kulumaan ruoan laittoon, pyykkäykseen, siivoukseen, lasten syöttämiseen ja ulkoiluun...

Vierailija
9/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko, no nyt mä ymmärrän, ettei vauvan kanssa saa mitään aikaiseksi. Anteeksi kulta.

Ei ole enää pariin päivään huomautellut esim. silittämättömien vaatteiden pinosta.

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän