Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulussa oli liikkatunnilla ollut tanssia, kukaan tyttö ei ollut halunnut vapaaehtoisesti olla mun pojan parina

Vierailija
27.09.2016 |

Poika tuli allapäin koulusta ja kun kysyin mikä on, niin kertoi itkua nieleskellen tämän. Tylyä on tuo touhu jo yläkouluikäisten maailmassa.

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista ensimmäisenä: Peseytyykö poikasi, haiseeko hiki, haiseeko hengitys, onko hilsettä. Entäs kädet; onko syyliä.

Teinien elämässä tälläiset ulkonaiset seikat ovat ratkaisevia. Jos poika leimautuu siivottomaksi hän ei kelpaa. Hän voi muuten olla kuinka ihana tahansa.

Pitää kyllä hygieniasta huolta ja mitään syyliä ei ole koskaan käsissä ollut. Luonteeltaan ihan tavallinen, reipas ja tunnollinen poika. Ap

Vierailija
22/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssin pitäisi olla vapaaehtoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No poikasi opiskelee hyvän ammatin, hankkii vähän lihaksia ja hilloa takataskuun. Entiset kiusaaja räkänokat taantuvat luusereiksi ja poikasi tulee olemaan kovaa valuuttaa naismarkkinoilla. Näin kävi itsellekin. 

Minä vain olin omaitseni ja aloin saamaan naisia vähän yli 20 vuotiaana. En usko että kannattaa treenata naisten takia, se on todella kieroa. Sama koskee työuraa. Naiset vain kehittyy hitaamin ja oppivat näkemään pinnan alle myöhemmin.

Vierailija
24/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi on jokin hikinen ja likainen rasvaletti, niin tuo on ihan ymmärrettävää, ikävä kyllä. Kuinka moni aikuinen nainenkaan koskisi hikiseen rasvalettimieheen tanssi- tai missään muussakaan mielessä? On tietysti inhimillisesti murheellista, että pojallesi tuli suru tapahtuneesta. Mutta sinun tehtäväsi on opastaa hygieniassa ja neuvoa ja rohkaista olemaan sosiaalisesti miellyttävä.

Vierailija
25/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan kanssa ei haluttu tanssia. Olin sitten tanssimatta. Olen tyttö. Ihan turha joidenkin vetää tästä jotain miesviha-argumentteja. Itse olin ihan normaalin näköinen ja siisti. En ollut ylipainoinen, en haissut. Olin vain liian hikke.

Eipä ole tuo kokemus pilannut loppuelämääni :'D

Vierailija
26/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu kuulla. Meidän koulussa opettajat eivät anna valita vaan mennään jossain järjestyksessä. Toki voi olla, että on useampi poika ilma paria ja silloin vaihdetaan. Meillä kyllä usea poika ei uskalla/halua tanssia ja välttelee itse.

Pojan koulussa taas menee kuulemma niin, että ensin pariudutaan vapaasti, ja jos jollekin ei löydy paria, niin opettaja määrää jonkun yksinäisille pariksi. Sitten tanssitaan noilla pareilla vähän aikaa ja jossain kohtaa vaihdetaan. Ap

Vierailija
27/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kyllä tautisen noloa kun opettaja määräsi minulle ensin parin, muut siis toki muodostivat itse omat tanssiparit, ja sitten tämä tanssipari vielä teki mulle oharit tulematta koskaan paikalle. Olipa kivaa.

Vierailija
28/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikasi on jokin hikinen ja likainen rasvaletti, niin tuo on ihan ymmärrettävää, ikävä kyllä. Kuinka moni aikuinen nainenkaan koskisi hikiseen rasvalettimieheen tanssi- tai missään muussakaan mielessä? On tietysti inhimillisesti murheellista, että pojallesi tuli suru tapahtuneesta. Mutta sinun tehtäväsi on opastaa hygieniassa ja neuvoa ja rohkaista olemaan sosiaalisesti miellyttävä.

Hygieniaosan ymmärsin ja siinä ei ap:n mukaan ollut ongelmaa. Mutta mitä tarkoittaa "olla sosiaalisesti miellyttävä"?

Vierailija
29/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattajana niitä lapsia kestämään pettymyksiä! Jos tuo on pahin pettymys tähän mennessä elämää niin luulen että saa itkeskellä suht usein jatkossa

Voiko yläkoululaisen elämässä paljon isompaa pettymystä ollakaan, kun tulla tyttöjen hylkäämäksi?

Vierailija
30/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa sattuu. Minutkin (mies) dumpattiin aikoinani vanhojentansseissa koska olin liian lyhyt parilleni lukiossa. Onko poikasi kuinka pitkä? Pituushan on tunnetusti erittäin olennainen osa miestä naisten näkökulmasta.

Vierailija
31/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se kyllä tautisen noloa kun opettaja määräsi minulle ensin parin, muut siis toki muodostivat itse omat tanssiparit, ja sitten tämä tanssipari vielä teki mulle oharit tulematta koskaan paikalle. Olipa kivaa.

Ootko miettinyt omaa käytöstäsi, että olisko oharit voinut johtua susta? Miten käyttäydyit? Tanssitko vai pelleilitkö? Teitkö jatkuvasti muille selväksi, kuinka noloa oli tanssia sen parin kanssa?

Vierailija
32/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan kanssa kukaan tyttö halunnut tanssia ja aikuisenakin on pillun saanti ollut aika vaikeaa.

eiköhän sama kohtalo odota poikaasi.

Vierailija
33/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko voinut tanssia jonkun pojan kanssa?

Vierailija
34/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alkavat vihdoin poikien äideiksi tultuaan tajuta millaisessa suossa nykyajan nuoret miehet joutuvat tarpomaan. Ehkä ne tasoteoriat ja hypergamiat ei olleetkaan täyttä puppua...

Vierailija
35/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heittää hanskoja tiskiin, sillä tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen. Itse naisena olin ruma yläasteella (huono tyyli, hiukset leikattu huonosti, huono ryhti), niin ei todellakaan jätkiä pyörinyt ja jäin myöskin noissa yleensä ilman paria tai sain jämät. Nykyään niitä saa hätistellä ja voin sanoa olevani oikeasti kaunis!

N20

Vierailija
36/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä määrättiin parit pituuden mukaan. Muutama poika joka mun kanssa tanssi oli vähä nörtimpiä ja niiden kanssa oli ihan ok tanssia, kun eivät hokeneet kokoajan "hyi vi**ua".

Toisin kuin pari muuta...

Kaverin kanssa tanssi yks joka piti sen olkapäistä vaan sormenpäillä kiinni ja huokaili ja valitti kans ääneen kuinka kamalaa on.

Jo ennen tanssituntiakin pojat jo osoitteli ja puhui kuinka ei ainakaan ton kanssa halua tanssia. Tarkoittaen siis mua.

Onneksi oli yks poika joka harrastikin tanssia, käyttäytyi fiksusti ja tanssi kunnolla mun kanssa. Siitä jäi hyvä mieli.

No tää kaikki johti kuitenkin siihen, että lintsasin kaikki ysin (tai kasin, en muista) tanssitunnit. Ja niin teki suurinosa muistakin.

Tanssiminen on kyllä mukavaa, mutta ei pakotettuna ja nolattuna.

Vierailija
37/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata heittää hanskoja tiskiin, sillä tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen. Itse naisena olin ruma yläasteella (huono tyyli, hiukset leikattu huonosti, huono ryhti), niin ei todellakaan jätkiä pyörinyt ja jäin myöskin noissa yleensä ilman paria tai sain jämät. Nykyään niitä saa hätistellä ja voin sanoa olevani oikeasti kaunis!

N20

Paitsi että naisena voit paljon paremmin vaikuttaa omaan ulkonäköösi. Miehen täytyy syntyä hyvännäköiseksi.

Vierailija
38/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Ei munkaan kanssa kukaan tyttö halunnut tanssia ja aikuisenakin on pillun saanti ollut aika vaikeaa.

eiköhän sama kohtalo odota poikaasi.

Onneksi pillua saa aina rahalla ja rahaa on helppo saada, kun näkee vain vähän vaivaa.

M34

Vierailija
39/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista ensimmäisenä: Peseytyykö poikasi, haiseeko hiki, haiseeko hengitys, onko hilsettä. Entäs kädet; onko syyliä.

Teinien elämässä tälläiset ulkonaiset seikat ovat ratkaisevia. Jos poika leimautuu siivottomaksi hän ei kelpaa. Hän voi muuten olla kuinka ihana tahansa.

Niin ja sitten muutama lisäkysymys: onko poikasi ujo, nössö, epätyylikäs, uskaltaako puhua tytöille?

Koska nämä asiat myös tekevät pojasta luuserin naisten silmissä. Muuten hän voi olla kuinka ihana tahansa.

Vierailija
40/177 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Voisikohan opettajaa pyytää huomioimaan tuollaiset asiat? Itse tyttönä koulussa olin tosi epäsuosittu eikä kukaan olisi halunnut tanssia kanssani. Myös miestäni aikanaan kiusattiin koulussa. Niin vain olemme toisemme löytäneet. :) Mutta meillä on kova pelko että meidän lastamme kiusataan tai syrjitään.