Koulussa oli liikkatunnilla ollut tanssia, kukaan tyttö ei ollut halunnut vapaaehtoisesti olla mun pojan parina
Poika tuli allapäin koulusta ja kun kysyin mikä on, niin kertoi itkua nieleskellen tämän. Tylyä on tuo touhu jo yläkouluikäisten maailmassa.
Kommentit (177)
Jospa se sinun poika on vaan ruma.
Ai yläkoululainen tihrustaa itkua kun tytöt ei halunneet liikkatunnilla tanssia hänen kanssaan? No kyllä on julmaa...
Tarkista ensimmäisenä: Peseytyykö poikasi, haiseeko hiki, haiseeko hengitys, onko hilsettä. Entäs kädet; onko syyliä.
Teinien elämässä tälläiset ulkonaiset seikat ovat ratkaisevia. Jos poika leimautuu siivottomaksi hän ei kelpaa. Hän voi muuten olla kuinka ihana tahansa.
Itsekin koulukiusattuna tyttönä jouduin tanssimaan ainoan kaverini (tyttö) kanssa, koska kukaan poika ei suostunut parikseni.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ensimmäisenä: Peseytyykö poikasi, haiseeko hiki, haiseeko hengitys, onko hilsettä. Entäs kädet; onko syyliä.
Teinien elämässä tälläiset ulkonaiset seikat ovat ratkaisevia. Jos poika leimautuu siivottomaksi hän ei kelpaa. Hän voi muuten olla kuinka ihana tahansa.
Sulla ei ole kyllä mitään käsitystä realiteeteista. Ei tarvitse olla mikään syyläinen haisuli ettei tytöt tykkää. Riittää ihan vaan ujous.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista, 24 oppilasta, 12 poikaa ja 2 kiinnostaa tyttöjä. Sama juttu toisinpäin.
Muut luokan pojat olivat kyllä helposti saaneet parin. Ainoastaan mun poika jäi ihan yksin, vaikka monelta tytöltä kyseli, että voitko olla pari. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden lassukka.
Tuossa iässä jo tytöt kilpailee alfojen huomiosta.
Kasvattajana niitä lapsia kestämään pettymyksiä! Jos tuo on pahin pettymys tähän mennessä elämää niin luulen että saa itkeskellä suht usein jatkossa
Jos poikasi on kiusattu, niin he pelkäävät vain maineensa puolesta. Ei tarkoita että poika olisi vastenmielinen.
Ikävä juttu kuulla. Meidän koulussa opettajat eivät anna valita vaan mennään jossain järjestyksessä. Toki voi olla, että on useampi poika ilma paria ja silloin vaihdetaan. Meillä kyllä usea poika ei uskalla/halua tanssia ja välttelee itse.
Itse olisin poistunut paikalta ja antanut muiden tanssia.
Kiusaamsita jo sinänsä tuo paritanssin sisällyttäminen koululiikuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattajana niitä lapsia kestämään pettymyksiä! Jos tuo on pahin pettymys tähän mennessä elämää niin luulen että saa itkeskellä suht usein jatkossa
Kylläpä oli harvinaisen tyly kommentti.
Tietenkin yläkouluikäistä nuorta surettaa ja huolestuttaa, jos hän ei kelpaa, vaikka kaikki muut kelpaavat.
No poikasi opiskelee hyvän ammatin, hankkii vähän lihaksia ja hilloa takataskuun. Entiset kiusaaja räkänokat taantuvat luusereiksi ja poikasi tulee olemaan kovaa valuuttaa naismarkkinoilla. Näin kävi itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista, 24 oppilasta, 12 poikaa ja 2 kiinnostaa tyttöjä. Sama juttu toisinpäin.
Muut luokan pojat olivat kyllä helposti saaneet parin. Ainoastaan mun poika jäi ihan yksin, vaikka monelta tytöltä kyseli, että voitko olla pari. Ap
No hyvä että teillä on kuitenkin hyvät välit.
Ihmettelen opettajan pelisilmää. Meilläpäin opettaja teki parit, eikä kuunnellut mitään, mutku mä seukkaan ton kanssa juttuja..
Toki tyttöjäkin oli vaan kolmannes poikien määrään, että pikkasen pakon sanelemakin juttu.
Poika uskaltaa puhua äidilleen, jos jokin painaa mieltä -- ja vieläpä tyttöjä koskevassa asiassa! Rispektiä molemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden lassukka.
Tuossa iässä jo tytöt kilpailee alfojen huomiosta.
No eikös se näin ole ihan yleensäkkin naisilla?