Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnelliset hyvinvoivat ihmiset eivät someta jatkuvasti

Vierailija
13.12.2022 |

Some some some. Päivitys useita kertoja päivässä. Instagram, facebook jne.

Jostain syystä kaikki tasapainoiset, onnelliset ja hyvinvoivat ihmiset joko eivät ole somessa ollenkaan tai tekevät päivityksiä harvoin.

Sen sijaa jatkuva sometus kuvaa ihmistä. Mielenterveysongelmia, tyytymättömyyttä elämään tai itseen, huono parisuhde. Jatkuva sometus kuvaa ongelmia. Somella peitetään itseltä ongelmat. Rakennetaan some minä jolla kaikki on hyvin joka hetki. Se on pakopaikka todellisuudesta. Se voi olla myös oma toive. Postataan semmoista elämää jota toivottaisiin itsellä olevan. Todellisuus on ihan jotain muuta.

Totuus on ettei ongelma ratkea somessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin varmasti on. Se voi olla myös ei tervettä ylpeyttä. Ylpeä saa toki itsestään olla mutta epäterve ylpeys on eria asia. Se voi olla myös pelkoja. Menettämisen pelkoa, pelkoa elämänhallinnan menettämisestä. Ongelmia joka tapauksessa on näillä ihmisillä.

Vierailija
2/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset asiat eivät kuulu someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös sitä ettei pysty elämään ilman jatkuvaa toisilta saatavaa huomiota.

Vierailija
4/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokatut kuvat. 👎

Vierailija
5/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herra.

Vierailija
6/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko some on per........ . Aikuiset ihmiset, että kehtaatte. En voi kun nauraa.

Vierailija
7/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ao kuvaili tietyn tyyppistä someilua. Av:ssahan ei olla omalla nimellä ja kuvilla eikä siten ole yleensä oman elämän juttuja vaan mielipiteitä. Tietenkin on niitä nynnyy nyyhkyterapeutteja jotka totta kai diagnosoivat juuri ap:n tapaisesti kun jonkun jutut ei miellytä yhtään.

Psykologia ja analytsit joudenkin some juttujen kautta on täyttä paskaa.

Voin kirjoittaa tänne vsikka mitä. Ainoa joka voi ottaa yhteyttä on poliisi virallista kautta jos haluaa.

Vierailija
8/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi rakastaa elämää.

Vierailija
9/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun stalkkasminen alkoi ennen somea eli ei olecsyy sitten sillevgang stalkingille v..tunntompoelit. mutta kun johonkinnnonkreettisern on sina köytövä kiinni. Etteks tecedesctiedä ei ole mistään kirjoutuksista loppujen lopuksi kyse vaikka osaksi juttua ovatkin.

Vierailija
10/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi rakastaa elämää.

Selitä nyt vähän enemmmän.

Vierailija
11/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä roiku av:lla tai muillakaan keskustelupalstoilla.

Vierailija
12/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta ei kaikki ihmiset ole onnellisia tai hyvinvoivia somessa tai ei. Et voi mennä heitä jokaista pyytämättä auttamaan. So what.

Vierailija
13/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on sama!

Vierailija
14/20 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tykkää kaikista kirjoituksista? Mitä hittoa rakastaa elämää. Anti abortion?

Vierailija
15/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Pidän ihmisistä jokta eivät käytä somea. Ne on reaalimaailmassakin parasta ja positiivisinta seuraa.

Vierailija
16/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteks te tiedä kirjoitti:

No mun stalkkasminen alkoi ennen somea eli ei olecsyy sitten sillevgang stalkingille v..tunntompoelit. mutta kun johonkinnnonkreettisern on sina köytövä kiinni. Etteks tecedesctiedä ei ole mistään kirjoutuksista loppujen lopuksi kyse vaikka osaksi juttua ovatkin.

Semmoset psykoosit.

Vierailija
17/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, joskin niin täällä palstalla kuin kaikkialla muuallakin luokitellaan ihminen syrjäytyneeksi potentiaaliseksi väkivaltarik olliseksi, jos tämä ei ole somessa. Tai ainakin yksinäiseksi luuseriksi, jolla ei ole kavereita. Itse teen kahta työtä, opiskelen, harrastan ja esim. luen todella paljon. Suhteita ja verkostoja on kaikkeen em. liittyen. Mutta somea en käytä.

Vierailija
18/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani tasapainoiset ihmiset eivät

juuri somessa kuluta aikaansa. Some

voi olla yksinäisyyden ja tyhjyyden korvike

monelle meistä. Toisaalta, jos on kiinnostunut

keskustelemaan ja osallistumaan esimerkiksi

poliittis-yhteiskunalliseen ajatuksenvaihtoon,

niin some voi tarjota keskustelualustan erilaisille

mielipiteille. Ihminen on sosiaalinen eläin.

Vierailija
19/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset tajuaa jättää somen?

Vierailija
20/20 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin siitä rajattomasta vapaudesta, että musta ei löydy googlettamalla mitään. Olen kuin epähenkilö, samalla kuitenkin äärettömän vapaa ja saan olla sellainen kuin olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi