Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ymmärrä pinnallisuuttaan

Vierailija
27.09.2016 |

Kaiken ikäiset ja -näköiset naiset ovat perse pystyssä odottamassa itselleen varakasta ja suurituloista miestä.

Sitten suuttuvat kun tajuavat, että nämä varakkaat miehet pariutuvat mieluummin tyhmän ja yksinkertaisen näyttelybimbon kanssa. Tai vaihtoehtoisesti naisten kanssa joilla on rahaa ja statusta.

Sama vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostaan pätee joissain määrin myös miehiin, mutta miehet eivät läheskään ole niin ahneita ja pinnallisia kuin naiset.

Sinä nainen, joka tiedostat omaavasi pienet tulot, miksi edelleen odotat ahneuksissasi itsellesi varakasta miestä, ja samalla tuomitset nämä nuoret miehet jotka eivät halua maksullista naista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän nää varakkaat alfamiehet ja naislaumat liikkuvat? Itse en oikein törmää heihin...

Omissa "porukoissa" suurin osa tavallisista tallukoista ovat pariutuneet toisten tavallisten tallukoiden kanssa ja saaneet lapsia ikähaitarilla 25-35. Paremmintienaavat ja -koulutetut ovat yleensä pariutuneet keskenään. Noh, mielenkiinnonkohteeni ovat kai aika miehisiä, tietysti se vaikuttaa tuntemiini ihmisiin, kun heillä on samoja intressejä.

Vierailija
22/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö tiedostavat täysin oman pinnallisuutensa?

Yleensä. Minä ainakin tiedostan. Naisen rahoilla, tutkinnoilla, suosiolla tai ammatilla ei ole mitään väliä. Se mikä merkitsee on hänen reidet, lantio/vyötärö-suhde, sekä tietenkin takamuksen muoto, elastisuus, kimmoisuus, pehmeys ja tekstuuri.

Tämä on ihan paskapuhetta.

Olen nähnyt että loppupeleissä kyllä naisen koulutus ja rahat yms merkkaa yllättävän paljon siinä vaiheessa kun ollaan etsimässä vaimoa.

Toki pelkän seksikumppanin etsinnässä ei merkitse.

Kun ei vaan merkitse, läheskään yhtä paljon. Siis yleisesti. Tuo kelle vastasit kirjoitti selvästi omasta näkökulmastaan, "Minä ainakin tiedostan", joten on turha väittää vastaan ellet tunne häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet (ulkonäköön ja ikään katsomatta) haluavat nuoren ja kauniin naisen. 

Naiset haluavat miehen jolla on elatuskykyä ja statusta.

Yhtä pinnallisia molemmat sukupuolet. 

Vierailija
24/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on lähihoitaja. Milläs sen selität? :)

Käy töissä.

Vierailija
25/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, eikö naisen ikään ja ulkonäköön tuijottaminen ole sitten yhtään pinnallista?

Vierailija
26/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy töissä.

Eli on mielestäsi rikas?

Vierailija
27/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy töissä.

Se onkin mies eikä sossurotta. Miksi muuten valitat koko ajan naisista, valittaisit "vaihtelun" vuoksi taas miehistä, jotka alentuvat porvarin orjiksi jne jne jne... 😂

Niin kulunutta... 😂😂😂

Vierailija
28/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, eikö naisen ikään ja ulkonäköön tuijottaminen ole sitten yhtään pinnallista?

Ikä=ulkonäkö. Miehet tuijottaa ulkonäköä.

Ja onhan se, ja tiedostamme sen. Olemme muuten vähemmän kriittisiä ulkonäön suhteen kuin naiset luulevat, huomattavasti vähemmän kuin naiset itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi