Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin, että olen naimisissa miehen kanssa joka on "vain" ihan kiva, en ole koskaan ollut rakkaudesta sekaisin häneen :(

Vierailija
27.09.2016 |

Enkä ole koskaan sen kummemmin seksuaalisesti halunnut miestäni, seksi on hyvää, mutta hän ei ole ikinä saanut perhosia lentämään vatsassani, enkä ole ollut palavasti rakastunut häneen.. Ennemmin olen vain kiintynyt häneen, arki rullaa hyvin ja hänen kanssaan on turvallista olla.

Tuntuu ehkä vähän tyhmältä kun tajusin, että olen naimisissa miehen kanssa joka ei herätä mussa sen kummempia tunteita..
No ei tälle enää voi mitään, tehkää te muut viisaampia valintoja :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisteletko kaiholla nuoruuden kokemuksiasi niiden tulikuumien jännämiesten kanssa, ja takkatulen rätistessä pimeässä huokailet sohvalla, miten yli kolmekymppisenä elämä tylsän mutta yllätyksettömän betamiehen kanssa onkin aivan erilaista, kuin mitä olisit ikinä itsellesi kuvitellut?:)

Vierailija
2/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteletko kaiholla nuoruuden kokemuksiasi niiden tulikuumien jännämiesten kanssa, ja takkatulen rätistessä pimeässä huokailet sohvalla, miten yli kolmekymppisenä elämä tylsän mutta yllätyksettömän betamiehen kanssa onkin aivan erilaista, kuin mitä olisit ikinä itsellesi kuvitellut?:)

Olen 22v, eikä elämääni ole kuulunut kuin tämä yksi mies. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipäätään koskaan tuntemut kenenkään kanssa suurta intohimoa? Pysyvässä parisuhteessa muut jutut voikin olla parempia/tärkeämpiä. Ei mua haittaisi jos ei joka kerta perhoset lentelisi jos olisi turvaa ja rakkautta kuitenkin. Fyysinen himo vaihtelee ja on...petollista.

Vierailija
4/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Oletko ylipäätään koskaan tuntemut kenenkään kanssa suurta intohimoa? Pysyvässä parisuhteessa muut jutut voikin olla parempia/tärkeämpiä. Ei mua haittaisi jos ei joka kerta perhoset lentelisi jos olisi turvaa ja rakkautta kuitenkin. Fyysinen himo vaihtelee ja on...petollista.

En kyllä ole..Mieheni on ihana ja turvallinen, en vaihtaisi häntä keneenkään. Tuntuu vain, että jotain on jäänyt kokematta kun ei ole ollut sellaista intohimoa minun puoleltani. Ap

Vierailija
5/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tuntenut mitään suuria intohimoja. Toivotonta yksipuolista ihastusta joskus nuorena. En usko, että sellaista suurta intohimoista rakkautta oikeasti onkaan. Kai mä olisin edes joskus sellaistakin sitten kokenut mutta useimmat miehet on vaan sarjaa ihan kiva.

Vierailija
6/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v naimisissa?! Sanoham että lapsiakin jo... ilmankos ei perhoset lentele.

Vierailija
7/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 v naimisissa?! Sanoham että lapsiakin jo... ilmankos ei perhoset lentele.

Ei ole lapsia. Ap

Vierailija
9/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tavata aikuisen miehen, joka oikeasti pohtii tuollaisia. Tai edes semi-vakavissaan. Jolla pyörii mielessä jännämiehet ja betat ja joka kuvittelee, että naiset ajattelevat asioista samoin kuin hän. Jotenkin sairaalla tavalla kiehtovaa ajatella, että sellaisia miehiä todella on olemassa.

Vierailija
10/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä.

Vierailija
11/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ei arvosteta rakastumista, intohimoa, tai sitä että on hulluna toiseen. Pitää olla vain arkimies.

Vierailija
12/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehtii vielä vaihtaa. Nyt toki pelottaa mutta vaihda äkkiää ennenkuin jumiudut lisää. Älä ole tyhmä, koska pilaat miehenkinelämän kun vain tyydyt häneen.

Vierailija
13/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä.

Tylsää kyllä ei ole ikinä hänen kanssan ollut :) ap

Vierailija
14/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole tuntenut mitään suuria intohimoja. Toivotonta yksipuolista ihastusta joskus nuorena. En usko, että sellaista suurta intohimoista rakkautta oikeasti onkaan. Kai mä olisin edes joskus sellaistakin sitten kokenut mutta useimmat miehet on vaan sarjaa ihan kiva.

Jos sellaista rakkautta ei olisi oikeasti olemassa mistä luulet että kaikki rakkausrunot, -novellit, -elokuvat ja -laulut ovat saaneet alkunsa? Et voi oikeasti uskoa että intohimoista rakkautta ei ole olemassa, ihan älytöntä. 

Vierailija
15/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi jos kaikki muu on kunnossa. Vastaavassa tilanteessa olen lähtenyt ja katunut sitä myöhemmin! On helpompi tuoda kiihkoa hyvään turvalliseen suhteeseen, kuin turvallista hyvää suhdetta keskelle hyvää himoa..

Vierailija
16/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi olisi minulle todella paha paikka, mutta en usko että siihen päätyisinkään. Jos en löydä jalat altani vievää ja perhosparven vatsaani tuovaa ihanaa miestä, en halua miestä ollenkaan.

Luuletko muuten miehesi suhtautuvan sinuun samalla tavalla kuin sinä häneen?

Vierailija
17/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusit?! Vähän myöhäiset hoksottimet? "Kappas kepposta, en rakastakkaan miestä kenen kanssa menin liian kiireellä naimisiin! Hups!":D

Vierailija
18/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä menit sen kanssa naimisiin, jos et ollut kunnolla siihen rakastunut?  Ja noin nuorena vielä? Eipä olisi tullut mieleenkään avioitua kenenkään "ihan kivan" kanssa. Veikkaus: seuraavan 10 vuoden sisällä sä rakastut oikeasti, ja sitten sattuu moneen. Olisi kannattanut odottaa sen kotileikin kanssa.

Vierailija
19/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sellaista rakkautta ei olisi oikeasti olemassa mistä luulet että kaikki rakkausrunot, -novellit, -elokuvat ja -laulut ovat saaneet alkunsa? Et voi oikeasti uskoa että intohimoista rakkautta ei ole olemassa, ihan älytöntä. 

Fiktiotahan romaanit ja elokuvat yleensä muutenkin on. Täytyyhän hyvässä tarinassa olla suurta draamaa vaikka todellisessa elämässä ei kukaan sillä tavalla sekoilisi. Ei kun ei ole omakohtaista kokemusta, eikä tuttuvapiirissäkään, niin en usko mokomaan haihatteluun ollenkaan. Jos mies on kunnollinen ja ihan kiva, niin se on jo paljon se. Ei ihmiset ole oikeasti mitään tarinoiden sankareita tai sankarittaria.

Vierailija
20/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvä, tuo on ihan hyvä ratkaisu. Osaat arvostaa sitä 15 vuoden kuluttua ihan uudella tavalla. Jos lähdet tavoittelemaan rakastumista, voi olla ettei sitä löydy tai sitä tulee ja menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän