Perheenäiti! Kuinka usein sinua lähestytään yöelämässä ja miten torjut lähestymisyritykset?
Minulla on siis tällainen ongelma: olen 24-vuotias avoliitossa asuva äiti, ja viime aikoina olen kokenut baareissa/yökerhoissa/keikoilla käymisen jopa ahdistavaksi, kun niin monet miehet lähestyvät minua. Olen kasvoiltani perusnätti, mutta painoin nuorempana n. 20 kiloa enemmän ja olin usein liikkeellä "epätoivoisesti" seuranhakumielessä, joten tällainen tilanne on minulle aivan uusi. Nykyään käyn siis ulkona vain tuulettuakseni kavereiden kanssa, yleensä vielä sormus sormessa!
Miten oikein torjutte lähestymisen noissa tilanteissa? Olen joskus sanonut miehelle suoraan, että en kaipaa seuraa tai että olen jo varattu, koska mielestäni on parempi tehdä asia selväksi heti. Monet miehet kuitenkin loukkaantuvat tuosta. Mitä ihmettä oikein pitäisi sanoa, jos ei hae seuraa eikä ole oikeastaan edes kiinnostunut "tutustumaan uusiin ihmisiin" tmv. vaan haluaa olla rauhassa?
Olen 33-vuotias kolmen lapsen äiti.
En ole hoikka, ja mua kauniimpia löytyy kyllä aina baarista.
Ehkä tästä syystä mua kuvitellaan helpoksi saaliiksi, muutama kaunis ja sana ja olen valmis mihin vaan....
En vain ikinä oikein osaa ajatella että seuraan tullaan koska oltais siinä mielessä kiinnostuneita, ja minusta on vain hauskaa jutella uusien ihmisten kanssa, sekä miesten että naisten.
Sormuksia unohdan aina kun ei voi töissäkään käyttää, ovat jääneet laatikkoon.
Jossain vaiheessa keskustelua tulee kyllä aina ilmi että olen menossa ihan vain kotiin miehen ja lasten luo, en ole huomannut että kukaan olisi erityisen pettynyt ollut.
Niinjoo, onhan niitä satunnaisia härskisti ehdottelevia tyyppejä osunut eteen, mutta niille nyt ei voi muutenkaan muuta kuin nauraa =D
Ei tää vastaus varmaan auta sua yhtään kun edes takua yrittääkö joku iskeä vai ei, mutta kai mä nyt painan lähetä kun näin paljon jaksoin näpytellä....