Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
Elävä taikinajuuri, yli 100 vuotta vanha.
Omassa maassa viljeltyjä punajuuria säilykkeenä. Itse tehty siis se säilöminenkin.
Sambal oelek -chilitahnaa.
Harvinaista siksi, että mies pitää sitä sitkeästi jääkaapissa, vaikka se säilytetään avattunakin huoneenlämmössä.
Ai niin, laastareita myös. Isoäidin vinkki, ei aavistustakaan onko kylmäsäilytyksestä hyötyä vai haittaa.
Anopin tekemää puolukkahilloa. Tiedän, että sitä löytyy vain kolmesta jääkaapista koko maailmankaikkeudessa. :P
Japanilaista kalajuustoa; poika toi tuliaisena Hongkongista. Muut tuliaiset on syöty ja teet juotu, mutta kalajuusto ei tunnu oikein uppoavan...
Vierailija kirjoitti:
Omassa maassa viljeltyjä punajuuria säilykkeenä. Itse tehty siis se säilöminenkin.
Täältäkin löytyy. :)
Matto, kylmälaukkuja ja kalleja, viiniteline, banaanilaatikko täynnä tyhjiä lasipurkkeja, tarjottimia, aterinsalkku, muffinsivuoka, aurinkorasvoja ja vati.
+ ruoat ja juomat 😁
Tyhjä kanakeitto kattila. En muistanut laittaa astianpesukonetts eilen päälle. Enkä illalla enään viitsinyt. (Kerrostalo) ja sen verran väsyny olin, etten jaksanut edes tiskata sitä, kun loput keitot otin sieltä. Jätin sen jääkaappiin ettei ala haisemaan yön aikana. :D
Temppelisalvaa sain eräältä taiwanilaiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Ja vielä vanhempi kasvisliemikuutiopaketti löytyi. Siinä on päiväys mennyt vanhaksi 2014. Huhhuh! 😱 Eiköhän ole jo aika heittää pois. Ap
Poron kylmäsavulihaa, kilohinta vaatimattomat 90€/kg
Nuuskaa, valitettavasti. Ei tosin minun.
Keltakuumerokote ja Pohjois-Koreasta tuotua tammenterhohyytelöä.
Kuusenkärkkä siirappia ja pihlajanmarjamehua
Pieni pullo unkarilaista, kotipolttoista, valkosipulilla maustettua pálinkaa. Saa tulla juomaan pois, jos jollekin maistuu...
Onkimatoja.