Kellä "tyylikkäin" kotiasu?
Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Harmaat, satiiniset leopardishortsit ja ylisuuri punainen miesten xxl-kokoa oleva Niken t-paita, jonka ostin 13 vuotta sitten kirpparilta. Päällä vielä harmaa villaviltti.
Yhdistelmä riitelee sen verran voimakkaasti, että saat anteeksi nuo sensuellit eläinkuosishortsit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään päällä, en ole jaksanut laittaa vaatteita suihkun jälkeen ja kämpässä on muutenkin niin kuuma, että tulisi hiki jos pistäisin.
T: Mies 28
Alastomuudella ei nyt pärjää tässä pelissä, alastomuus on tyylinä aina in, joskaan ei ihan joka paikassa (esim. linnan juhlissa).
Ap
Pakko sanoa, että linnan juhlia olisi hieman mukavampi katsoa, jos siellä olisi nudistimeininki.
T: Mies 28
Mutta silloin kyllä sopisi toivoa, että Timo Soini boikotoisi juhlia homojen katrillista tai muusta vastaavasta seikasta tuohtuneena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset farkut, musta t-paita jossa teksti "goalie mom
the most stressful
position on the team"
sekä sukat joissa kuviona jalkapöydällä kaksi kiakkomailaa ristikkäin ja teksti score.Et kuulosta hirveän nuhjuiselta, sori vaan. Asukokonaisuus vaikuttaa jopa mietityltä.
Ap
Mä kun aatelin että tekstipaidalla pääsee edes pistesijoille... ja noi sukat jä pari vuotta sitten mun pojalle pieneks, saiskos siitä lisäpisteitä. Poika on nyt 13v.
No joo, mutta jotenkin nuo farkut nostavat tuota asua sellaiselle levelille, että se kuulostaa melko siistiltä. Toisaalta se, että pitää lapselle pieneksi jääneitä sukkia kyllä hieman puhuu puolestasi. Se on hiinä & hiinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut ja musta paita jossa jotain tekstiä. Olen ainoa meillä jota palelee koko ajan.
Toppahousut sisällä on kyllä just sitä "tyylikkyyttä", mitä haen! Hyvä! Mitä tekstiä paidassa on? Onko kyseessä mainosteksti, merkityksetön original, university of se ja se tai surfing hawaii -tyyppinen teksti vai peräti huumoripaita?
Ap
En ollutkaan koskaan edes katsonut mitä siinä lukee. Näyttäs lukevan Remember always to hold on to your dreams. Aika noloa :x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut ja musta paita jossa jotain tekstiä. Olen ainoa meillä jota palelee koko ajan.
Toppahousut sisällä on kyllä just sitä "tyylikkyyttä", mitä haen! Hyvä! Mitä tekstiä paidassa on? Onko kyseessä mainosteksti, merkityksetön original, university of se ja se tai surfing hawaii -tyyppinen teksti vai peräti huumoripaita?
Ap
En ollutkaan koskaan edes katsonut mitä siinä lukee. Näyttäs lukevan Remember always to hold on to your dreams. Aika noloa :x
Aika noloa kyllä, mutta enemmän pisteitä olisi tuonut En ole gynekologi, mutta voin vilkaista tai älä kosketa sähkömiestä, jos olet märkä.
Ap
Veljen vaimon antamat chinos-housut, ruutupaita, jossa tekohelmiäisnapit ja fleece-jakku.
T-paita,villatakki, paksut mustat sukkikset ja siniruutunen, vekattu vähän polven yläpuolelle ulottuva skottiruutuhame.
Hyvin vanhat roope ankka kuvioiset vihertävät pitkät kalsarit etuaukolla ja vihreä pori jazz -91 t paita jota äitini käytti kun oli raskaana. Vaaleanpunaiset villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Veljen vaimon antamat chinos-housut, ruutupaita, jossa tekohelmiäisnapit ja fleece-jakku.
Toi fleece kyllä rikkoo sopivasti kokonaisuutta, mutta chinojen ja ruutupaidan yhdistelmä kuulostaa toisaalta aika siistiltä. Onko yksivärinen vai kuviollinen fleece? Riiteleekö paidan ja/tai housujen värien kanssa?
Ap
Kolme kokoa liian suuret punaruudulliset flanellihousut (etuaukolla!), musta hiaton paita ja sininen yli-iso flanelliruutupaita, jossa maaliroiskeita ja reikä kyynärpäässä. Voitinko? :D
Vierailija kirjoitti:
T-paita,villatakki, paksut mustat sukkikset ja siniruutunen, vekattu vähän polven yläpuolelle ulottuva skottiruutuhame.
Kuules, tyyliniekka, sinä olet vekkihameinesi ihan väärässä ketjussa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vanhat roope ankka kuvioiset vihertävät pitkät kalsarit etuaukolla ja vihreä pori jazz -91 t paita jota äitini käytti kun oli raskaana. Vaaleanpunaiset villasukat.
Mä povailisin tästä ennakkoluulottomasta asuyhdistelmästä varovaisesti voittajaa. Ootko mies vai nainen? (En osaa vielä sanoa, kumman sukupuolen tunnustaminen olisi eduksi, tuo asu on kerrassaan niin herkullinen sekä miesten että naisten päällä.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolme kokoa liian suuret punaruudulliset flanellihousut (etuaukolla!), musta hiaton paita ja sininen yli-iso flanelliruutupaita, jossa maaliroiskeita ja reikä kyynärpäässä. Voitinko? :D
Mun mielestä tuo voisi olla melkein, ja korostan, että ainoastaan melkein, ihan neutraali kotiasu. Maalitahrat nostavat pisteitä, mutta eniten tässä nyt mietityttää se, riitelevätkö paita ja housut keskenään? Onko paitakin ruudullinen tai muuten kuviollinen? Etuaukosta saat kyllä monta plussapistettä, olit sitten mies tai nainen.
Ap
Satiini pyjamahousut (20v vanhat) lähes läpinäkyvät mutta jostain syystä aivan älyttömän mukavat. Lisäksi niihin täysin sopimaton lökö-paituli ja huopatossumaisen paksut villasukat. Tässä vaatetuksessa on mukava hiihtää keittiön ja olkkarin väliä!
Vierailija kirjoitti:
Satiini pyjamahousut (20v vanhat) lähes läpinäkyvät mutta jostain syystä aivan älyttömän mukavat. Lisäksi niihin täysin sopimaton lökö-paituli ja huopatossumaisen paksut villasukat. Tässä vaatetuksessa on mukava hiihtää keittiön ja olkkarin väliä!
Oot kyllä ehdottomasti viiden, tai jopa kolmen kärjessä! Paituli ja satiinipyjamanhousut, ai jai!
Ap
Kukallinen XXL-kokoinen paita (S vartalossa), sen päällä beesi villapaita, punamustat pyjamahousut, vaaleanpunaiset sukat ja tikkukaramelliraidalliset villasukat. Kaiken kruunaa suolasta valkoiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kukallinen XXL-kokoinen paita (S vartalossa), sen päällä beesi villapaita, punamustat pyjamahousut, vaaleanpunaiset sukat ja tikkukaramelliraidalliset villasukat. Kaiken kruunaa suolasta valkoiset kasvot.
Kunnon väri-iloittelua ja kuosien ennakkoluulotonta yhdistelyä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä povailisin tästä ennakkoluulottomasta asuyhdistelmästä varovaisesti voittajaa. Ootko mies vai nainen? (En osaa vielä sanoa, kumman sukupuolen tunnustaminen olisi eduksi, tuo asu on kerrassaan niin herkullinen sekä miesten että naisten päällä.)
Ap
Olen nainen. Roope kalsarit oli aikoinaan serkkuni (mies), minkä jälkeen veljeni, minkä jälkeen minun. Tiukahkot mutta tärkeistä kohdista löysät eli polvista, pyllystä ja vyötäröltä. Olen aika pienikokoinen kuitenkin niin siksi nämä alunperin poikalasten housut menevät.
Yöhaalari mopsin pään kuvilla, tietenkin vähän liian iso.
Mä kun aatelin että tekstipaidalla pääsee edes pistesijoille... ja noi sukat jä pari vuotta sitten mun pojalle pieneks, saiskos siitä lisäpisteitä. Poika on nyt 13v.