Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä "tyylikkäin" kotiasu?

Vierailija
26.09.2016 |

Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beiget (tai no, "greiget") velour-housut ja musta tavallinen trikootoppi. Yllättävän siistiä tänään päällä. Oma pohjakosketukseni on miehen XXL-kokoiset pitkät kalsarit puettuna niin, että vyötärönauha on vedetty rintojen yli tuubitoppimaiseksi jumpsuitiksi.

Muistaakseni joku miesten kalsareista tehty jumpsuit oli sen "yksin kotona-asu"-ketjun voittaja,tai ainakin yksi hulvattomimpia asuja,ihan mahtava mielikuva :D

Tunnustan olevani sama tyyppi. :D Olen yrittänyt nyt lähiaikoina vähän skarpata, ehkä pitää taas joku päivä järkyttää miestä kalsarijumpsuitilla...

Mä vietän selvästi liikaa aikaa palstalla,kun tästä ketjusta tuli heti mieleen se samantapainen ketju,ja erityisesti mainion kuuloinen kalsarijumpsuit :D

Löysin sen vanhankin ketjun:http://www.vauva.fi/keskustelu/3917246/ketju/kilpailu_karmein_yksin_kot…

Nämä hyvänmielen ketjut ovat ihanan piristäviä! ^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi