Kellä "tyylikkäin" kotiasu?
Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vanhat roope ankka kuvioiset vihertävät pitkät kalsarit etuaukolla ja vihreä pori jazz -91 t paita jota äitini käytti kun oli raskaana. Vaaleanpunaiset villasukat.
Mä povailisin tästä ennakkoluulottomasta asuyhdistelmästä varovaisesti voittajaa. Ootko mies vai nainen? (En osaa vielä sanoa, kumman sukupuolen tunnustaminen olisi eduksi, tuo asu on kerrassaan niin herkullinen sekä miesten että naisten päällä.)
Ap
Olen nainen. Roope kalsarit oli aikoinaan serkkuni (mies), minkä jälkeen veljeni, minkä jälkeen minun. Tiukahkot mutta tärkeistä kohdista löysät eli polvista, pyllystä ja vyötäröltä. Olen aika pienikokoinen kuitenkin niin siksi nämä alunperin poikalasten housut menevät.
Joo, kyllä sä oot voittaja. Kakkosena on lähes läpinäkyvät satiinipyjamanhousut ja kolmosena paituli ja villasukat. Onko jollakulla tuomaroinnista huomautettavaa?
Ap
Reikäinen kierrätyskeskuksen ilmaislaarista löytynyt mummoyökkäri josta hihat leikattu pois, siinä päällä miesten neuletakki kokoa xl. Eriparisukat. Ei housuja.
Eräästä ketjuravintolasta aikoinaan saatu, paria kokoa liian suuri t-paita. Löysin siitä kuvankin.
https://i.ytimg.com/vi/7DOeqcSgi0E/maxresdefault.jpg
Jalassa ruskeat leveälahkeiset pyjamanhousut, joissa valkoisia pipareiden kuvia.
80-lukulaiset harmaat farkut, tummansininen t-paita housuissa, jotka ovat leveällä, ruskealla vyöllä kiinni juuri navan alla. Vähän kuin tämä tässä etualalla http://i.huffpost.com/gen/1300823/thumbs/o-NEW-KIDS-ON-THE-BLOCK-900.jp…
M35
Eräästä ketjuravintolasta aikoinaan saatu, paria kokoa liian suuri t-paita. Löysin siitä kuvankin.
https://i.ytimg.com/vi/7DOeqcSgi0E/maxresdefault.jpg
Jalassa ruskeat leveälahkeiset pyjamanhousut, joissa valkoisia pipareiden kuvia.
Mulla on "kotiasu" lainausmerkeissä koska ootan säätöö kylään :D Eli legginssit, mukava mutta siisti paita ja "töppöset" eli vähä niinku tohvelit. Näytän ihan söpöltä vaikka ite sanonki. :)
Yleensä oon kotona jätti-t-paidassa ja rikkinäisissä collareissa ilman meikkiä.
Nyt tuli vielä monta hyvää, paitsi tuo yksi söpöliini - noin kiva asu ei tod. kelpaa. Mun täytyy kyllä nyt lähteä suihkuun pesaisemaan pois tämän asun clou, eli ratsastushiki. Hyvää illanjatkoa sekä "tyylikkäille" että tyylikkäille pukeutujille!
Ap
Nuhjaantunut ja reikäinen pinkki satiinipyjama ja kakkaemojitohvelit. Siis tällaiset: https://www.amazon.com/Emoji-Slippers-Devel-Winter-Indoor/dp/B019FDP50M
Miehen neonkeltainent- paita, joka ulottuu polviin, teksi : ******** maansiirto, saman omistajan bokserit, jotka nekin aika pikät, menee yli polven, yksiväriset mustat, sekä äidin kutomat villasukat.
Valkoinen t-paitamallinen yöpaita, joka on pesty niin monta kertaa että on ihan hapertunut ja täynnä reikiä. Maailman mukavin päällä, menee roskiin vasta kun ei oikeasti pysy enää päällä :D Sitten alushousut ja villasukat.
Iso miesten pitkähihainen trikoopaita, joka oli joskus valkoinen, mutta värjääntynyt pesussa harmahtavan vaaleanpunertavaksi. Jalassa siniset hipsterit ja vanhat mustat pelishortsit, joissa on Meritan logo perseessä ja iso reikä haaroissa. Tukka sotkunutturalla vaaleanpunaisella ponilenkillä, jossa on iso kulunut hymynaamakoriste.
Neljä kokoa liian suuri harmaa tpaita, jonka etuosaa koristaa veljen bändin logo. Poikaystävän spiderman pitkätkalsarit (kyllä, etuaukolla). Eripari pörrösukat jaloissa(sininen ja viininpunainen). Currykastiketta vasemmassa kädessä.
Pranan leveälahkeiset joogahousut, Casallin Iconic Sports Bra, solmuvärjätty paita Bangkokin Pratu Nam Marketilta. Lakkaan varpaankynsiä ja katson leffaa YLE Teemalta. Koira nukkuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-paita,villatakki, paksut mustat sukkikset ja siniruutunen, vekattu vähän polven yläpuolelle ulottuva skottiruutuhame.
Kuules, tyyliniekka, sinä olet vekkihameinesi ihan väärässä ketjussa!
Ap
Pitäisikö sitten pukeutua johonkin flanelliyöpaitaan tai 'pieruverkkareihin' vai mitä sitten oikein odotit kotipukeutumiselta ? Eikö jokainen pukeudukin kotonaan vapaa-aikanaan juuri niinkuin itselle sopivimmalta ja mukavimmalta tuntuu ? Asumme sitäpaitsi vanhassa puisessa omakotitalossa,emme missään rivi-,tai lähiökerrostalossa. Pihalla on mukavampi kävellä hameessa ,kuin jossain kummallisessa asustuksessa,missä ei ilkeä ulos mennä (ohi kulkee sentään yleinen kävely-ja pyörätie ja kesällä ns. ' turistijuna'(sellainen kumipyörillä maantiellä liikkuva,jossa pari 'vaunua'.) Ei nyt siis voi mennä pihalle pukeutuneena ihan kuin joku psykiatrisen osaston potilas jossain sairaalan tupakkakatoksessa tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.
Tällä hetkellä lempikotiasuni on haaroista ratkenneet neonvihreät collegehousut ja mahdollisimman suuri t-paita.Jos on kylmä,niin lisäksi leopardikuvioinen aamutakki.Rasvaiset hiukset hätäponnarilla.
"Koti on paikka,jossa saa näyttää rumalta ja nauttia siitä!"
Samat vaatteet, kuin töissä tai kaupungillakin. En halua pitää mitään "alempitasoisia" vaatteita.
Mä en käsitä noit kotivaatteita mitä monilla on. Eiks teitä ahdista olla noin karmivat vaatteet päällä ja viel likasena? Mä en käsitä miten voi tuntea olonsa hyväks ja rennoks josssin miehen reikäsissä kalsareissa, jotka ois pitäny heittää roskiin jo vuosia sit. Ja ootteko noissa vaatteissa kun joku käykin teillä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä noit kotivaatteita mitä monilla on. Eiks teitä ahdista olla noin karmivat vaatteet päällä ja viel likasena? Mä en käsitä miten voi tuntea olonsa hyväks ja rennoks josssin miehen reikäsissä kalsareissa, jotka ois pitäny heittää roskiin jo vuosia sit. Ja ootteko noissa vaatteissa kun joku käykin teillä?
Hus tosikot nillittäjät pois pilaamasta tätä ketjua! Kerrankin voi nauttia ilahduttavan kekseliäästä kotikutoisesta "haute couturesta" verbaalisessa muodossa. Tässä ketjussa on tyyliä!
Aloittajalla on sana hallussaan :,)
Itse en ollenkaan kuulu tähän ketjuun legginsien ja toppini kanssa mutta seurailen sivusta silti. 👀
Stringit, raidalliset reikäiset sukat ja miehen vanha kauhtunut t-paita, joka ulottuu minua melkein puoleen reiteen asti. :)