Kellä "tyylikkäin" kotiasu?
Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.
Kommentit (101)
Eksän isovanhempien lahjaksi aikanaan antama kolme kokoa liian suuri pyjamamekko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole päällä muuta kuin pyyhe. Tulin juuri suihkusta, enkä vielä ehtinyt laittaa yöpaitaa päälle.
Olet siinä siis luonnonkauniina ja raikkaana, ehkä myös aavistuksen eroottisena? Pfft, ei jatkoon. Et ole tarpeeksi "tyylikäs". Paitsi jos yöpaitasi on 90-luvulla mummivainaalta saatu Snoopy-paituli tai jotain yhtä "hemaisevaa".
Ap
Finderella kirjoitti:
Eksän isovanhempien lahjaksi aikanaan antama kolme kokoa liian suuri pyjamamekko.
Tässä on jo ainesta, ellei eksän isovanhemmat olleet Vuokko ja Antti Nurmesniemi.
Ap
Siniset farkut, musta t-paita jossa teksti "goalie mom
the most stressful
position on the team"
sekä sukat joissa kuviona jalkapöydällä kaksi kiakkomailaa ristikkäin ja teksti score.
Nyppyiset pinkki-violetit kerrastokalsarit ja musta trikoinen pitkähihainen josta läpi näkyy kun on niin kulahtanut:D
Vierailija kirjoitti:
Siniset farkut, musta t-paita jossa teksti "goalie mom
the most stressful
position on the team"
sekä sukat joissa kuviona jalkapöydällä kaksi kiakkomailaa ristikkäin ja teksti score.
Et kuulosta hirveän nuhjuiselta, sori vaan. Asukokonaisuus vaikuttaa jopa mietityltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyppyiset pinkki-violetit kerrastokalsarit ja musta trikoinen pitkähihainen josta läpi näkyy kun on niin kulahtanut:D
Ok, kumpi mielestäsi johtaa, sinä vai minä?
Ap
Mulla on tänään ylisuureen kauluspaitaan yhdistettynä harmaat pitkät kalsongit.
Mulla on sininen oversize t-paita, mis lukee ramones ja leopardi kuvioiset hipsterit..
N27
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään ylisuureen kauluspaitaan yhdistettynä harmaat pitkät kalsongit.
Tää kuulostaa oikeanlaiselta myös. Pitkät kalsarit on aina plussaa. Kellään muulla etuaukkoa?
Ap
Mulla ei ole mitään päällä, en ole jaksanut laittaa vaatteita suihkun jälkeen ja kämpässä on muutenkin niin kuuma, että tulisi hiki jos pistäisin.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sininen oversize t-paita, mis lukee ramones ja leopardi kuvioiset hipsterit..
N27
Liian hip, liian seksikäs - putosit.
Ap
Toppahousut ja musta paita jossa jotain tekstiä. Olen ainoa meillä jota palelee koko ajan.
Minulla on mummopaituli ja pitkä neule plus villasukat
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään päällä, en ole jaksanut laittaa vaatteita suihkun jälkeen ja kämpässä on muutenkin niin kuuma, että tulisi hiki jos pistäisin.
Alastomuudella ei nyt pärjää tässä pelissä, alastomuus on tyylinä aina in, joskaan ei ihan joka paikassa (esim. linnan juhlissa).
Ap
Harmaat, satiiniset leopardishortsit ja ylisuuri punainen miesten xxl-kokoa oleva Niken t-paita, jonka ostin 13 vuotta sitten kirpparilta. Päällä vielä harmaa villaviltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuudella ei nyt pärjää tässä pelissä, alastomuus on tyylinä aina in, joskaan ei ihan joka paikassa (esim. linnan juhlissa).
Ap
Pakko sanoa, että linnan juhlia olisi hieman mukavampi katsoa, jos siellä olisi nudistimeininki.
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut ja musta paita jossa jotain tekstiä. Olen ainoa meillä jota palelee koko ajan.
Toppahousut sisällä on kyllä just sitä "tyylikkyyttä", mitä haen! Hyvä! Mitä tekstiä paidassa on? Onko kyseessä mainosteksti, merkityksetön original, university of se ja se tai surfing hawaii -tyyppinen teksti vai peräti huumoripaita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mummopaituli ja pitkä neule plus villasukat
Tää on se kombinaatio, jolla kisan voi helposti voittaa!
Ap
Mulla ei ole päällä muuta kuin pyyhe. Tulin juuri suihkusta, enkä vielä ehtinyt laittaa yöpaitaa päälle.