Kellä "tyylikkäin" kotiasu?
Mulla on miehen mustat merinovillaiset pitkät kalsarit (etuaukolla tietenkin), polvisukat, musta toppi, neonkeltaiset urheilurintsikat ja tummanharmaa mökkihuppari suoraan 90-luvulta. Mukana hienhaju; tulin äskettäin ratsastustunnilta.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä noit kotivaatteita mitä monilla on. Eiks teitä ahdista olla noin karmivat vaatteet päällä ja viel likasena? Mä en käsitä miten voi tuntea olonsa hyväks ja rennoks josssin miehen reikäsissä kalsareissa, jotka ois pitäny heittää roskiin jo vuosia sit. Ja ootteko noissa vaatteissa kun joku käykin teillä?
Et selvästikään käsitä koko kotiasun ideaa. Ihmisten ilmoilla edustetaan,kun käy vieraita,ollaan edustavia.Kun ollaan yksin kotona,se on ihan sama miltä näyttää.Joten kyllä,kotona on mukava olla vaikka miehen rikkinäisissä kalsareissa.Mulle ainakin käy niin,että kiinnyn hulluna lempivaatteisiini,ja sitten kun ne ovat liian kulahtaneita julkisesti pidettäväksi,niistä tulee kotivaatteita.Jotkut vaatteet,kuten esimerkiksi pitkät kalsarit,ovat kotivaatteita alunperinkin,koska ovat mukavia päällä,mutta eivät näytä hyvältä.
Mun mielestä kotiasun kuuluu olla rento ja sellanen, että siinä on hyvä olla. En ymmärrä miten voi olla hyväolo vaatteissa, jotka on rikkinäiset, karmivat, eikä sovi mitenkään yhteen. Moni vielä kertoi olevansa likainen ja haisevansa hieltä. Miten sellainen vaatetus on mukava? Sitä en ymmärrä.
Minä en ymmärrä miten ihmiset voivat pitää jotain sukkia jalassa. Etenkään mitään pörrösukkia tai sellaisia joissa jalat hikoaa ja varpaiden väliin tulee nukkamöykkyjä.
Itseltäni lähtee sukat ensimmäisenä jalasta kun tulen ulkoa sisälle.
Toinen asia mitä en ymmärrä on se että pukeudutaan ylisuuriin ja raskaasti roikkuviin runtteihin.
Minulle tulee hankala olo jos olen johonkin kaapuun verhoutunut.
Mukavissa vaatteissa on tärkeintä ettei niissä ole mitään pesuojelappuja raapimassa ihoa.
Minullekaan ei tule mukava olo jos vaatteet ovat rumat, reikäiset ja likaiset.
Kylpytakki on joku ihan outojuttu. Miksi kukaan haluaa hautoa märkää ihoaan raskaassa runtissa, jossa saa koko ajan pelätä milloin viuhahtaa alapää?
Kenelle se alapää viuhahtaa? Kotona kylpytakkeja yleensä pidetään,kyllä ne samassa taloudessa asujat ovat varmaan muutenkin nähneet kylpytakin käyttäjän alapään joskus.Eikä siinä ole tarkoitus hautoa yhtään mitään,kylpytakkiin kuivataan iho suihkun jälkeen samoin kuin pyyhkeellä,paitsi että kylpytakissa ei tule niin helposti kylmä lämpimän suihkun jälkeen,kun koko kroppa on kiedottu hetkeksi froteeseen.
Ei itseäni ainakaan mitenkään riemastuta nähdä mutsini ja faijani sekä aikuisten sisarusten, serkkujen, tätien ja setien alapäitä. Eikä kiinnosta viuhauhtaa omaa alapäätäni kenellekään, anopille, apelle tai pikkulapselle.
Kylpytakkiin kuivatessa, se takki kostuu. Sitä märkää runttia sitten pidetään päällä. Minä koen sen hautomisena ja inhottavan tuntuisena.
En tarkoita että kukaan ei saisi käyttää kylpytakkia ja se olisi väärin.
Älkää ihan oikeasti ottako, toisenlaisia mielipiteitä siten, että ne olisi joku riidanhaasto ja sodanjulistus mielessä tehty.
Vierailija kirjoitti:
No hitsi.
Tämäkin ketju oli hetken aikaa hauska.
kukahan se on tosikko?
Ei voi oikeasti olla niin vakavaa ja nökönuukaa, että tulee ihan paha mieli, jos joku kertookin ettei koe itse henkilökohtaiseksi mukavaksi pukeutua kuten te.
Eikö aikuisten ihmisten kuulu jo ymmärtää että on erilaisia tapoja kokea ja tuntea mikä on mukavaa ja rentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä noit kotivaatteita mitä monilla on. Eiks teitä ahdista olla noin karmivat vaatteet päällä ja viel likasena? Mä en käsitä miten voi tuntea olonsa hyväks ja rennoks josssin miehen reikäsissä kalsareissa, jotka ois pitäny heittää roskiin jo vuosia sit. Ja ootteko noissa vaatteissa kun joku käykin teillä?
Et selvästikään käsitä koko kotiasun ideaa. Ihmisten ilmoilla edustetaan,kun käy vieraita,ollaan edustavia.Kun ollaan yksin kotona,se on ihan sama miltä näyttää.Joten kyllä,kotona on mukava olla vaikka miehen rikkinäisissä kalsareissa.Mulle ainakin käy niin,että kiinnyn hulluna lempivaatteisiini,ja sitten kun ne ovat liian kulahtaneita julkisesti pidettäväksi,niistä tulee kotivaatteita.Jotkut vaatteet,kuten esimerkiksi pitkät kalsarit,ovat kotivaatteita alunperinkin,koska ovat mukavia päällä,mutta eivät näytä hyvältä.
Mun mielestä kotiasun kuuluu olla rento ja sellanen, että siinä on hyvä olla. En ymmärrä miten voi olla hyväolo vaatteissa, jotka on rikkinäiset, karmivat, eikä sovi mitenkään yhteen. Moni vielä kertoi olevansa likainen ja haisevansa hieltä. Miten sellainen vaatetus on mukava? Sitä en ymmärrä.
Itse en ymmärrä,miksi joku käyttää kotona esimerkiksi farkkuja,kun voisi pukeutua verkkareihinkin,mutta en ala nillittää kotona farkkuja pitäville ihmisille,että heidän tapansa pukeutua on väärä,koska minä en ymmärrä sitä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,se hämmästyttää, kummastuttaa mammapalstailijaa...
Ei kukaan ole sanonut että olisi VÄÄRÄÄ tapaa.
Älkää olko niin saatanan herkkänahkaisia.
No niimpä! Riitti, että kysyi asiasta mistä ei ymmärtänyt niin hillitön vastaisku takaisin ja vastauksia ei tullut. Kukaan ei tosiaan sanonut kenenkään pukeutuvan väärin, joten mikä sitä nillittämistä oli? Jos joku niin korkeintaan se kysyjän nillittäjäksi leimaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä,miksi joku käyttää kotona esimerkiksi farkkuja,kun voisi pukeutua verkkareihinkin,mutta en ala nillittää kotona farkkuja pitäville ihmisille,että heidän tapansa pukeutua on väärä,koska minä en ymmärrä sitä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,se hämmästyttää, kummastuttaa mammapalstailijaa...
Jos ei olisi oikeaa ja väärää tapaa,ei olisi tarvetta nillittää miksi joku toimii eri tavalla."Minä en viihdy rikkinäisissä vaatteissa,joten en voi mitenkään ymmärtää,miksi joku muu viihtyy." Eli nillittäjien mielestä kotiasuihin pukeutuminen on väärä tapa.
Eivätkö mustat leggarit ole jo itsessään etuaukon veroinen klassikko-tyylihirvitys? Mulla on jalassa sellaiset (jo kolmatta päivää samat, pikkarit olen tietty vaihtanut alta) ja yläosana on valkoinen pitkä toppi ja beige villaneule. Jalkoja lämmittää mummon 80-luvulla neulomat palatossut sateenkaaren väreissä.
Kirpparilta ostettu oversize-paita jota pienensin, leggingsit ja villasukat. Rähjäisemmäksi ei voine tulla.
mulla on yllä lapseni ekät rintikat sekä pikkuhousut, olen 120kg ja 190cn, vaimo on kokoa xxxl joten nuo pikkikset eivät sovi hänelle. nyt pitää miettiä, että kenen ne ovat jotka löytyvät joka lokerosta.
missä on se pikku nainen joka käyttää vaippoja?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö mustat leggarit ole jo itsessään etuaukon veroinen klassikko-tyylihirvitys? Mulla on jalassa sellaiset (jo kolmatta päivää samat, pikkarit olen tietty vaihtanut alta) ja yläosana on valkoinen pitkä toppi ja beige villaneule. Jalkoja lämmittää mummon 80-luvulla neulomat palatossut sateenkaaren väreissä.
Ainakin minun mustat leggarini ovat hirvittävät,kangas on nyppyyntynyt pesuissa ja haarat kuluneet läpikuultaviksi.Itse asiassa ne etuaukkokalsarit olisivat varmaan tyylikkäämmät.
hyvä fantasia, ota privenä yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
No hitsi.
Tämäkin ketju oli hetken aikaa hauska.
Ketju pitää vain palauttaa oikeille raiteilleen.
Mammat,kertokaa lisää "tyylikkäistä" kotiasuistanne!
Mulla poikakaverin harmaat kalsarit (tiukat mulle) ja musta t-paita.
N23
Beiget (tai no, "greiget") velour-housut ja musta tavallinen trikootoppi. Yllättävän siistiä tänään päällä. Oma pohjakosketukseni on miehen XXL-kokoiset pitkät kalsarit puettuna niin, että vyötärönauha on vedetty rintojen yli tuubitoppimaiseksi jumpsuitiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niimpä! Riitti, että kysyi asiasta mistä ei ymmärtänyt niin hillitön vastaisku takaisin ja vastauksia ei tullut. Kukaan ei tosiaan sanonut kenenkään pukeutuvan väärin, joten mikä sitä nillittämistä oli? Jos joku niin korkeintaan se kysyjän nillittäjäksi leimaaminen.
Paitsi että heti ensimmäisessä lainatussa ketjussa oli vastaus kysymykseen,mutta silti jatketaan vain ihmettelyä,ja kommentoidaan tyyliin "onko kotona olo tekosyy olla epäsiisti?"
Ketjun aiheena on järkyttävät asuyhdistelmät,ne,jotka pukeutuvat kotonaan siististi ja eivät ymmärrä muunlaista pukeutumista,eivät varmaan voi samaistua järkkyihin asuihin ja ilmeisesti kauhistelevat sen sijaan että olisivat huvittuneita. Mitä järkeä siinä tapauksessa lukea koko ketjua?
Vanhat mustat abiverkkarien housut. Pääsin ylioppilaaksi 13 vuotta sitten. :) Reikää ja kulumaa löytyy runsaasti ja on nämä liian isotkin, koska painoa on pudonnut sittemmin yli 10 kg.
Paitana vähän verkkopaidan näköinen valkoinen neulospaita, ei mitään alla. Mies aina sanoo, että tykkää kun tissit näkyy tästä läpi. Mun mielestä tämä on vaan niiiiin mukava ja ilmava.
Jalassa eripariset puuvillasukat, joista toinen keltainen ja toinen sini-harmaa -raidallinen. Toisessa reikä varpaissa ja toisessa kantapää kulunut puhki.
Vierailija kirjoitti:
Beiget (tai no, "greiget") velour-housut ja musta tavallinen trikootoppi. Yllättävän siistiä tänään päällä. Oma pohjakosketukseni on miehen XXL-kokoiset pitkät kalsarit puettuna niin, että vyötärönauha on vedetty rintojen yli tuubitoppimaiseksi jumpsuitiksi.
Muistaakseni joku miesten kalsareista tehty jumpsuit oli sen "yksin kotona-asu"-ketjun voittaja,tai ainakin yksi hulvattomimpia asuja,ihan mahtava mielikuva :D
Vuonna 91 Intiasta ostettu Benetton -teepaita, jossa 3 reikää etuosassa (tupakka) ja on paskanen (ei oo ollu tummaa pyykkiä koko koneellista. Tää odottaa). Rintaliivit. Tamppooni. Siinä nuo asusteet. Niin ja rillit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni joku miesten kalsareista tehty jumpsuit oli sen "yksin kotona-asu"-ketjun voittaja,tai ainakin yksi hulvattomimpia asuja,ihan mahtava mielikuva :D
Voi jestas, yhdet miehen ikivanhat collegehousut voisi hyvin taipuakin jumpsuitiksi. Ovat mustat, tosi nukkaiset ja niin leveät, että melkein lepattavat kävellessä. Mies välillä uhkailee, että heittää mäkeen, ei viitsi pitää edes kotona, mutta olen pitänyt housujen puolia. Mukavin vaate, mitä olen koskaan pitänyt päälläni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas, yhdet miehen ikivanhat collegehousut voisi hyvin taipuakin jumpsuitiksi. Ovat mustat, tosi nukkaiset ja niin leveät, että melkein lepattavat kävellessä. Mies välillä uhkailee, että heittää mäkeen, ei viitsi pitää edes kotona, mutta olen pitänyt housujen puolia. Mukavin vaate, mitä olen koskaan pitänyt päälläni :D
Kalsarijumpsuit kuulostaa kyllä mukavalta vaatteelta.
Pitääkin mennä tutkimaan miehen vaatehyllyjä,jos löytyisi ainekset uuteen oloasuun! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan olevani sama tyyppi. :D Olen yrittänyt nyt lähiaikoina vähän skarpata, ehkä pitää taas joku päivä järkyttää miestä kalsarijumpsuitilla...