Jos saisit päättää itse pituutesi, kuinka pitkä olisit?
Laita mielellään myös sukupuolesi, ikäsi ja oikea pituutesi.
Haluaisin itse olla 175cm, olen oikeasti 178cm ja 22v nainen.
Kommentit (84)
Olen nainen 181 cm. Aikaisemmin olisin mieluusti ollut edes viisi senttiä lyhyempi, mutta tällä hetkellä tämä pituus on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielelläni 170-180cm . Helpottaa ja nopeuttaa monia asioita työelämässä ja voisin kuvitella, että olisi helpompi olla myös vakuuttavampi, juurikin siellä työelämässä. Lisäksi inhoan, että pituistani naista pidetään söpönä. Siis aikuista naista, yök. Nyt on pituutta 158 ja ikää 36.
Pidetään söpönä jos on söpö. Ei pidetä jos ei ole.
Ihannepituuteni olisi 165-170cm, mutta oma pituus riittää minulle vallan mainiosti. Olen 160cm pitkä, 20v nainen.
Ohis, mutta miksiköhän ihmiset yleensä haluaisivat olla pidempiä kuin ovat? Monessa asiassa myös lyhyydestä on hyötyä...
Olisin 160 cm. Oikeasti olen pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihannepituuteni olisi 165-170cm, mutta oma pituus riittää minulle vallan mainiosti. Olen 160cm pitkä, 20v nainen.
Ohis, mutta miksiköhän ihmiset yleensä haluaisivat olla pidempiä kuin ovat? Monessa asiassa myös lyhyydestä on hyötyä...
Itseasiassa liioittelin juuri oman pituuteni, mittasin huvikseni uudestaan ja olinkin vain 158cm. Taas nähtiin kuinka sitä mielellään pituutensa pyöristää ylöspäin :D
Nainen 20v ja 171cm pitkä, haluaisin olla 175 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva olla 180-senttinen mutta eipä näinkään kauheasti haittaa. Mies, 22, 172 cm
Alle 185cm ei ole mies vaan puutarhatonttu.
Terveisin 160-senttinen nainen?
Mies 189 senttiä vitum kääpiö
Ei taida olla kovin hyvä itsetunto teikäläisellä?
t. se kääpiö
N22 177 enkä vaihtais milliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva olla 180-senttinen mutta eipä näinkään kauheasti haittaa. Mies, 22, 172 cm
Sama. Olen 172, olisin mielelläni 180cm.
M32
Nainen, olen 164cm ja haluaisin olla 159cm.
Mä olen tyytyväinen just tällaisena. Olen 183cm. Suomalaiseen mittaan ihan sopiva ja kotimaassani jopa pitkä. M29 ja latino
Olen 175 ja tyytyväinen pituuteeni mut jos jompaan kumpaan suuntaan pitäs muuttaa ni vaik pari senttiä ylöspäin, vaik 177-178 😊
Oon 172cm ja tää on tosi hyvä :)
N21
Nainen. Olen 161. Haluaisin olla 170.
165-170 väliltä. Nyt olen 155, ei tässä muuta vikaa ole kuin että kaikki on nykyään korkealla ja aina saa lyhentää lahkeita ja hihoja, enkä osaa ommella.
Olen erittäin tyytyväinen pituuteeni, enkä lähtisi sitä muuttamaan. N25/172cm
162cm, 48v nainen. Olen ollut ja olen edelleen tyytyväinen tähän pituuteeni.
168cm ja oon tyytyväinen tähän pituuteen.