Jos saisit päättää itse pituutesi, kuinka pitkä olisit?
Laita mielellään myös sukupuolesi, ikäsi ja oikea pituutesi.
Haluaisin itse olla 175cm, olen oikeasti 178cm ja 22v nainen.
Kommentit (84)
Haluaisin olla 170 cm kun nyt 175. Nainen 30 v.
169-senttinen 53-vuotias nainen, olen pituuteeni tyytyväinen. Ei haittaa vaikka olisi muutama sentti enemmän, mutta tämäkin riittää.
Mies 36v, 172cm. Semmoinen 186cm olisi optimaali. Nykyinen pituus rajaa reilusti yli puolet naisista pois parisuhdetta ajatellen. Tämä siis heidän valintanta, itse en katso pituutta, Pisin kumppanini oli 182cm, lyhyin tais olla 149cm. Lisäksi, onhan nuo tilastot palkoista ja ylennyksistä verrattuna pituuteen aika jäätävää luettavaa lyhyelle miehelle.
Olen 160cm, haluaisin olla 155cm.
N23
Olen 164cm nainen. Olisin mieluusti 170-175cm.
Olen 165 cm, haluaisin olla 170-173 cm. N27
Olen 177cm, nainen, 37v ja tyytyväinen pituuteeni. Jos sitä täytyisi muuttaa johonkin suuntaan, niin mieluummin pari senttiä pidemmäksi kuin lyhyemmäksi.
Olen nainen, viiskymppinen, 162 cm ja olen aina ollut tyytyväinen pituuteeni.
Haluaisin olla 155-senttinen. Olen oikeasti 160-senttinen, mutta tahtoisin olla vielä lyhyempi.
Olisin mieluusti 160cm, nyt 172cm N50
Voi kuinka idiootteja vastauksia täällä.
Siis saisitte päättää mitä tahansa!
Eikö kannattaisi päättää että on 5000 kilometriä pitkä, niin voisi talloa kaikki tyhmät ihmiset jalkoihinsa, heitellä mereen heidän inhottavat pikkuautonsa ja rumat talonsa.
Tai sitten 2cm, niin voisi piiloutua vaikka minne ja tehdä kepposia ja kolttosia.
Tämä 168 cm on just hyvä.
Nainen 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva olla 180-senttinen mutta eipä näinkään kauheasti haittaa. Mies, 22, 172 cm
Alle 185cm ei ole mies vaan puutarhatonttu.
Terveisin 160-senttinen nainen?
Mies 189 senttiä vitum kääpiö
Olen 167cm ja haluaisin olla 173cm. Ikä 38v ja haluaisin olla 29v 😀
Vierailija kirjoitti:
180cm olis kiva, jos toivoa sais.
-mies 23v/165cm
"Mies" :D :D :D :D :D vitun kääpiö :D :D :D :D :D
Oon 180cm pitkä ja olis kiva olla 190cm.
N25
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka idiootteja vastauksia täällä.
Siis saisitte päättää mitä tahansa!
Eikö kannattaisi päättää että on 5000 kilometriä pitkä, niin voisi talloa kaikki tyhmät ihmiset jalkoihinsa, heitellä mereen heidän inhottavat pikkuautonsa ja rumat talonsa.
Tai sitten 2cm, niin voisi piiloutua vaikka minne ja tehdä kepposia ja kolttosia.
Jos olisit 5000km niin kuolisit nälkään. Jos 2cm niin kuolisit kun pieraisisin päin. Ääliöksi olet juuri oikean pituinen. 😝
Olisin mielelläni 170-180cm . Helpottaa ja nopeuttaa monia asioita työelämässä ja voisin kuvitella, että olisi helpompi olla myös vakuuttavampi, juurikin siellä työelämässä. Lisäksi inhoan, että pituistani naista pidetään söpönä. Siis aikuista naista, yök. Nyt on pituutta 158 ja ikää 36.
180cm olis kiva, jos toivoa sais.
-mies 23v/165cm