Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! nyt alkoi ahdistaa! Kotonamme on käynnyt outojajuttuja, mutt luulin sen olevan minun kuvitelmaani kunnes miehenikin sanoi, että...

Vierailija
26.09.2016 |

Tai no kerronpa koko jutun alusta saakka. Teksti on pistettävä osissa, koska ei mahdu kerralla aloitukseen. (Jatkan tekstiä tämän ketjun alle vielä)Muutimme 5 vuotta sitten 70 luvulla rakennettuun omakotitaloon.

Aluksi kaikki oli ihan rauhallista...
Mutta jonkun ajan päästä täällä alkoi tapahtumaan outoja juttuja.
Esimerkiksi välillä, kun tulen kotiin. Saatan kuulla eteisestä, että talossa käy pienihälinä. Aistin aivan, kuin keittiö olisi täynnä ihmisiä ja sieltä kuuluisi pieni puheen sorina.
; Parina ekana kertana ihmettelin, että onko meillä jtn vieraita. Kunnes tajusin talon olevan tyhjä.
Olin aivan hämillään, että mitä tämä on, mutta sitten ajattelin, että mielikuvitukseni tekee kepposia.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinällään usko kummituksiin, mutta sen verran nöyryyttä sentään löytyy että tunnustan etten tiedä tästä maailmasta välttämättä kaikkea. Ja ettei ihmiskuntakaan välttämättä tiedä/ymmärrä kaikkea. Vaikka en siis kummituksiin usko, saatan hyvinkin olla väärässä, ja pidän sen mielessäni. Voisi aika monen teilaajan (niin suuntaan kuin toiseenkin) olla hyvä muistaa, että meidän käsityskykymme on kuitenkin rajallinen ja asiat eivät aina ole niinkuin itse niiden uskoo olevan. 

Vierailija
122/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä lapsuudenkodissani tapahtui vastaavia juttuja häiriöksi asti. Luin mm. eräänä yönä huoneessani myöhään pikkutunneille; lopulta menin petiin ja sammutin valon. Minulla oli huoneessani kuntopyörä, ja tuskin olin saanut pään tyynyyn kun kuulin, miten ne polkimet alkoivat selkäni takana hitaasti polkea ympäri. Olin siis yksin, ja vielä täysin hereillä. Se loppui nopeasti, mutten ole koskaan pelännyt yhtä hemmetin paljon kuin silloin.

Toisella kertaa poistuin yläkerran kylpyhuoneesta ja ehdin juuri nähdä oven raosta, miten veljeni käveli viereiseen makuuhuoneeseen, ovi heilahti hiljaa kiinni hänen jäljessään. Kävelin alakertaan mutta jo portaissa kuulin veljeni äänen alakerrasta. Ei tarvinnut mennä yläkertaan pariin tuntiin.

Sitten on kerta, jona kävin yöllä alakerrassa vessassa kun yläkerran vessa oli poissa käytöstä. Olin pesemässä käsiä kun kuulin äidin kysyvän oven takana hiljaa "meneekö vielä kauan?". Avasin oven auki päästääkseni mutsin sisään, mutta ulkopuolella ei sitten ollutkaan ketään. En edes vaivautunut sammuttamaan valoja, painuin takaisin yläkertaan taakseni katsomatta. Yläkerrassa vanhempieni makuuhuoneen ovi oli raollaan ja näin äitini siellä nukkumassa. Ei ole mitenkään mahdollista että hän olisi ehtinyt yläkertaan ja makuuhuoneeseen näkemättäni niissä muutamassa sekunnissa jotka minulta vei avata ovi ja katsoa portaisiin.

Olen myös joskus yöllä kuullut selvää astioiden kalistelua, kaapinovien aukeilua ym. yöllä keittiöstä, mutta kun olen mennyt juttuseuran toivossa katsomaan, siellä ei ole ollut ketään ja huone on ollut pimeänä. Puhuin näistä asioista kerran äitini kanssa kun olimme kahdestaan kotona. Istuimme olohuoneessa ihan puurappujen vieressä ja yhtäkkiä kuulimme samaan aikaan, kuinka joku käveli niissä kolme askelmaa alaspäin. Olimme siis ihan vieressä eikä äänestä voinut erehtyä. Käännyimme katsomaan eikä nähty ketään, vaihdettiin äkkiä puheenaihetta.

Vanhempani muuttivat pari kuukautta sitten kyseisestä asunnosta pois. Menin isäni avuksi siivoamaan muuton jälkeisenä päivänä. Kun olimme valmiita, isäni lähti tekemään tarkistuskierrosta ympäri taloa. Minä kävin omalla tahollani vielä huoneet läpi, verestin muistoja ym. Sitten istuin portaisiin odottamaan, että isäni saa kierroksensa yläkerrassa tehtyä. Kuuntelin, miten hän sulki yläkerrassa ovia ja käveli ympäriinsä. Eipä mitään, pari minuuttia myöhemmin isäni pistikin päänsä (alakerran) takaovesta että lähdetäänkö. Kyllä lähdettiin, ja vähän helkkarin nopeasti. Ei jäänyt ikävä sitä kämppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihana tositarina Italiasta reilun kymmenen vuoden takaa. Pienellä saarella maalaisyhteisössä alkoi tapahtua kummia. Telkkarit ja radiot menivät itsekseen päälle, valot vilkkuivat. Laitteista ei löytynyt mitään vikaa. "Poltergeist" vaivasi ensin vain muutamaa taloa, mutta parissa kuukaudessa koko saari oli riivattu. Kylä oli todella peloissaan, ja lopulta Vatikaani lähetti virallisen manaajansa paikalle. Ei auttanut. 

Tapaus pääsi uutisiin siinä vaiheessa, kun tajuttiin että saareen mantereelta johtava sähkökaapeli oli vioittunut...  :D

Minusta tapauksessa on suloisinta se, että Vatikaanilla oikeasti on manaaja palkkalistoillaan. 

Yritän löytää linkin. Manaajasta juttu täällä. 

Vierailija
124/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas tulla yöllä jännäkakka housuun kun luin näitä :D

Vierailija
125/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän taloissa oikeasti tapahtuu silminnähtäviä juttuja kuten esineiden itsekseen liikkumista, jota myös muut ovat kokeneet, koittakaa ihmeessä kuvata niitä ja ottaa yhteyttä medioihin. saatais vihdoin todistettua, että ei ole huuhaata. tulis puolueettomien tieteilijöidenkin ym silmille ne jutut, ettei tarvi aina jälkeenpäin kuulla tarinoita tai nähdä epämääräisiä, usein selvästi feikattuja videopätkiä.

Vierailija
126/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Auer yrittää vihjata teille jotain.

Kuka on Jukka Auer?

Se Anneli Auerin mies oli Jukka Lahti, ei Auer.

Vierailija
127/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran nukuttamassa kolmivuotiasta lastamme. Ajattelin samaan aikaan työkaveriani, johon olin salaa rakastunut. En puhunut mitään, vaan makasin vain lapsen vieressä. Lapsi kysyi yhtäkkiä, että "Äiti, miksi sun takana on sarvipäinen mies?" Säikähdin ihan kamalasti.

Vierailija
128/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos teidän taloissa oikeasti tapahtuu silminnähtäviä juttuja kuten esineiden itsekseen liikkumista, jota myös muut ovat kokeneet, koittakaa ihmeessä kuvata niitä ja ottaa yhteyttä medioihin. saatais vihdoin todistettua, että ei ole huuhaata. tulis puolueettomien tieteilijöidenkin ym silmille ne jutut, ettei tarvi aina jälkeenpäin kuulla tarinoita tai nähdä epämääräisiä, usein selvästi feikattuja videopätkiä.

Just ja saat ikuisen hullunleiman otsaasi. Meidän lettipäinen kummitus on kaunis ja surullinen. Kyllä siinä kamerat unohtuu, kun katselet outoo näkyä ja mietit, että saitko aivoverenvuodon vai sekositko täysin.

Vierailija
129/136 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän talossa harjoitettu spritismiä aiemmin tms.

Seuraavan kerran kun jotain tapahtuu, sanot isoon ääneen että teidät voi jättää rauhaan ettekä halua mitään pahaa kellekään. Tämä toiminut jollain tai pyydät  jonku rukoilee teidän talon puolesta.

Vierailija
130/136 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
131/136 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
132/136 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpas.

Vierailija
133/136 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikot menkää jo itseenne, mitä se teidän persettänne kutittaa jos jotkut uskoo kummituksiin? Tuntuu että olette samanlaisia kuin ateistit (luultavasti ootte ateisteja), toitottavat vain omaa mielipidettä ja pitävät sitä ainoana oikeana. Menkää tuhlaamaan aikaanne muualle skeptikot.

Vierailija
134/136 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa pappi siunaamaan, niin kuin joku muukin ehdotti. Onko kukaan kyläilijä kokenut mitään outoja? Onko mitään tietoja talon historiasta?

Vierailija
135/136 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhakin on joskus ollut nuori.

Vierailija
136/136 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole enää mahdollista todistaa kummituksia vaikka kaikilla on värkit kuvata jos tulee vastaan. Kukaan ei usko vaikka saisitkin kummituksen videolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä