Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! nyt alkoi ahdistaa! Kotonamme on käynnyt outojajuttuja, mutt luulin sen olevan minun kuvitelmaani kunnes miehenikin sanoi, että...

Vierailija
26.09.2016 |

Tai no kerronpa koko jutun alusta saakka. Teksti on pistettävä osissa, koska ei mahdu kerralla aloitukseen. (Jatkan tekstiä tämän ketjun alle vielä)Muutimme 5 vuotta sitten 70 luvulla rakennettuun omakotitaloon.

Aluksi kaikki oli ihan rauhallista...
Mutta jonkun ajan päästä täällä alkoi tapahtumaan outoja juttuja.
Esimerkiksi välillä, kun tulen kotiin. Saatan kuulla eteisestä, että talossa käy pienihälinä. Aistin aivan, kuin keittiö olisi täynnä ihmisiä ja sieltä kuuluisi pieni puheen sorina.
; Parina ekana kertana ihmettelin, että onko meillä jtn vieraita. Kunnes tajusin talon olevan tyhjä.
Olin aivan hämillään, että mitä tämä on, mutta sitten ajattelin, että mielikuvitukseni tekee kepposia.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP JATKAA: No tätä jatkui aina silloin tällöin tullessani kotiin. Jossakin kohtaa en jaksanut välittää tästä enää ja olin ihan normaalisti.

Kuitenkin pari seuraavan vuoden aikana alkoi tapahtua lisää. Kerran yksinään koneella istuessa tunsin aivan, kuin joku olisi kulkenut ohi. Ja tuntui sellainen ilmavirta. Kuitenkin, kun katsoin en nähnyt ketään ja kysyin lapselta kurkkiiko taas selkäni takaa mitä teen koneella kunnes tajusin, että hän on yläkerrassa eikä olisi mitenkään siinä ajassa kerrennyt mennä sinne.

; Sitte jatkoin koneella oloa kunnes tunnen taas ilmavirran selkäni takaa. Siinä kohtaa näin sivusilmällä tumman hahmon katoavan sivulla olevasta oviaukosta. Pomppasin ylös ja olin ihan, että mitä helvettiä. Päätin kuitenkin olla säikyttämättä lasta ja tukin vähin äänin paikkoja, että onko talossa joku ulkopuolinen. No en löytänyt ketään ja pian mies tuli kotiin ja pelko sekä kokojuttu unohtui.

Vierailija
2/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP JATKAA: Sitten perusarkena täällä pahmahtelee ovet ihan jumalattoman kovaa kiinni. Saattaa olla kaiken päälle niin, että kyseisein oven kiinni pistämänin on normaalisti työlästä.

Kaikista inhottavinta oli kuitenkin se, että viime talvena täällä soi ovikello ja, kun menimme avamaan niin kuulin, kun joku juos puistakuistia pitkin karkuun. No tätä toistui useamman kerran eikä oven takana ollut ikinä ketään.

Eräänä iltana satuimme olemaan kaikki eteisessä ja jokainen meistä näki, kuinka hahmo poistui nopeasti ovikellon soiton jälkeen.

Luulimme, että naapurin lapset pelleilevät ja tällä kertaa mieheni huusi ovelta, että jos vielä kerran toistuu niin hän lähtee perään juoksemaan .

Vastausta ei kuulunut...

Kuitenkin karmaisevinta oli se, että tajusimme, että kuistille sataneessa 3cm lumipinnassa ei ollut jälkeäkään.

No mies selitteli asiaa, että patteri on varmaa lopussa ovikellosta. Kuitenkin näimme hahmon kaikki ovella. Kyselin, että mieheltä, että mitä tuo voisi olla; niin hän tiuskaisi, että mistä hän sitä voisi varmaksi tietää ja, että pitääkö siinä kysellä.

Huomasin miehestä, että hänkään ei ollut enää niin halukas selvittämään kuka se on vaan hän päätti lukita oven.

Vierailija
4/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, sinä voit kyllä kirjoittaa pidempiäkin viestejä.

Vierailija
5/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pitkään aikaan kummitusjuttuja täällä ollutkaan. Lemmikkieläinten outo levottomuus tulee varmaan seuraavassa erässä.

Vierailija
6/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksesi on valloillaan. Älä huoli turhia.

Vierailija
7/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
8/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että voi olla maanläheinen vainaja. Pyydä kuntoutusta luonnonvoimat yhdistykseltä, maksutonta toimintaa (en voi laittaa linkkiä kun ei saa mainostaa).

Vierailija
9/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kummittelee. Talon entiset asukkaat kenties? Pyytäkää joku siunaamaan talo ja siellä mellastavat henget, jotta te voitte lakata pelkäämästä ja henget saavat rauhan.

Vierailija
10/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPPU VIELÄ: Nyt kuitenkin tässä lähiaikoina on ruvennut tapahtumaan vielä epämielyttävimpiä juttuja. Saatan herätä yöllä siihen, että aivan, kuin makkarissamme liikkuisi ihmisiä ja kuuluisi kolistelua. No kerran kävi niin, että mieskin heräsi vähän jälkeeni ja kysyi puoliunessa, että mitä täällä oikein tapahtuu.

Minua on oikeasti ruvennut ahdistamaan tämä.

Nyt on alkannut tapahtumaan jatkuvasti kaikkea. Saatan, vaikka laskea hetkeksi puhelimen laturin keittiön pöydälle ja kääntää selkäni kunnes alan etsiä laturia ja löydän sen lavuaarin lähettyviltä vesihanan päältä.

Olen aivan varma etten ole sitä siihen pistänyt.

Nyt näiden kaiken lisäksi välillä yöllä saatan kuulla aivan, kuin talossa jotkut kuiskailisivat, mutta en saa siitä mitään selvää.

Oon luullu, että kuvittelen kaiken, mutta nyt sitten tapahtui se kaikista ahdistavin juttu. Eilen mieheni kysyi yhtäkkiä, että miten luulisit pärjääväsi jos hän sairastuisi eikä enää pystyisi tekemään mitään. Kysyin hiukan hämmentyneenä, että miten niin, miten muka sairastuisit tai siis täh mitä oikein tarkoitat.

Sitte hän sanoi, että jos hän nyt vaikka sekoaisi ja tulisi seinähulluksi eikä enää tajuaisi pian mitään tästä maailmasta.

Olin juuri kysymässä , että miten niin kunnes meidät keskeytettiin. Ja myöhemmin kysyessä mies oli sanomassa jtn, että, kun jotenkin hänestä nyt tuntuu siltä... mutta keskeytti ja sanoi, että ei mitään sittenkään eikä suostunut kertomaan enää.

Mitä ihmettä pitää tehdä?? Eikö tämä olekkaan kuvitelmaani?? Voiko olla, että mies on huomannut samat asiat??? :0

- Ap

Vierailija
11/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selkäpiitä rupes ihan karmimaan. Hurjaa!

Vierailija
12/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tästähän voisi tulla jatkokertomus :). Päivittäin aina ap kirjoitat mitä sitten tapahtuikaan.

Vierailija
13/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lapsesi on leikinyt oudon kaverin kanssa jonka vain hän näkeee ? Käykö vanha mummo laulamassa hänelle kiikkustuolissa ja näette tyhjän tuolin keinuvan?

Vierailija
14/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys: teillä on joukkopsykoosi. Se on yllättävän yleinen mielenterveydellinen vaiva, joka lähtee nopiaan antipsykoottisilla lääkkeillä.

Vierailija
15/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Auer yrittää vihjata teille jotain.

Vierailija
16/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä varmaan stalkataan. Joku hullu exä.

Vierailija
17/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän voisitte vaikka jutella, sä ja sun miehesi.

Vierailija
18/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraa mieheltä onko hän kokenut samoja asioita? Jos miehesi on herkempi, voi olla kokenut vielä selvemmin juttuja. Meillä kummitteli, muutettiin pois kun oli vuokra-asunto.

Vierailija
19/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet sienimetsällä askettäin?

Vierailija
20/136 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kirjastosta kirja Peter James : Rikoksen merkit.

Just luin sen. Tuo kirjailija on brittiläinen erittäin suosittu dekkaristi, ihan täysijärkinen henkilö.

Tässä kirjassa on muutama vastaava tarina kuin sinulla ap, Peter James tunnustaa uskovansa kummituksiin kun kuuli nämä kertomukset itse, ja kirjoitti nämä tarinat kirjaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi