Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettu vaimo häpeää duunarimiestään

Erkkimerkki
26.09.2016 |

Vaimo valittaa jatkuvasti ettei minulla ole korkeakiulututkintoa, eikä kehtaa kertoa uusille työkavereilleen että minä olen duunari. Tienaan kuitenkin enemmän kuin vaimo. Ihmettelen kuinka joku voi edes ajatella noin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tänään tällainen versio. Oikein mukavaa maanantaita vaan sullekin!

Vierailija
2/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Itsetunto kohdilleen ja jos totta niin keskustelemalla ongelmat ratkotaan: ei rahalla tai palkan suuruudella🤔🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta versiota tästä duunarikompleksista vielä syntyy? Käy joskus oikeassa maailmassa, vaikka Prismassa ostoksilla. Katso ympärillesi siellä, ja behold, siellä nämä sun mielestä epäsuhtaiset parit tekee ruokaostoksiaan ihan sovussa ja menevät kotiin rakastelemaan.

T: akateeminen nainen jolla on maailman paras avioliitto amisduunarin kanssa

Vierailija
4/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimos joku restonomi tmv turhake

Vierailija
5/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis lapsia niin sanoisin vaimolle Moido!

Vierailija
6/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisessa maisterin ja amiksen välisessä parisuhteessa elävänä ihmettelen näitä aloituksia, varsinkin kun tarkoituksena näissä on silkka provosointi ja mielipidevaikuttaminen. Sama tyyppi vääntää näitä aloituksia jotta luulisimme monenkin miehen kärsivän tästä ongelmasta. Aloitukset tunnistaa kyllä samaksi kirjoittajaksi.

Toki mulkk.uja naisia löytyy siinä missä miehiäkin, mutta on varmasti harvinaista, että parisuhteen ongelmat perustuu koulutuseroihin. Mun amismies on ainakin kiinnostunut samoista maailman ilmiöistä kuin minäkin, eikä mitään epäsuhtaa ole esim. keskusteluissa tämän vuoksi. Ei meillä mitään tieteellistä analyysiä harrasteta. Palkka minulla vähän pienempi kuin miehellä. Raha ei meillä ole edes puheenaihe.

Vierailija
7/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla baarissa naiset pyörii ympärillä, että pärjäisin hyvin yksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi