Suomessa on hurja nousukausi menossa, tukut myy ei oota
Todellakin, kaikki rakennustarviketukut myy ei oota kun tavara on loppu eikä rakennusliikkeet pysty vsstaanottamaan uusia työmaita. Miksei tästä puhuta lainkaan?
Kommentit (55)
Tarkoitit varmaan, että rakennusmarkkinat on totaalisen ylikuumenemassa?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, kaikki rakennustarviketukut myy ei oota kun tavara on loppu eikä rakennusliikkeet pysty vsstaanottamaan uusia työmaita. Miksei tästä puhuta lainkaan?
Rakantamista on lähinnä pääkaupunkiseudulla,täällä ei ole perustusvaiheessa olevaa rivitaloa jatkettu vaan viereen rakennettiin yksi talo kahden sijaan.Valmistunut talo on osittain tyhjänä.
Kannattaa siis hakea näistä töitä jos töitä yleensä hakee
Rakennustarviketukuilla viikkojen toimitusajat koska ei ole mitä myydä.
Arvaa, miten tuo vaikuttaa hintoihin ja edelleen raaka-aineiden hintoihin. Voi olla, että rakennusbuumi kasvattaa mukavasti minun kukkaroani (200 ha metsää odottamassa hinnannousua).
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, miten tuo vaikuttaa hintoihin ja edelleen raaka-aineiden hintoihin. Voi olla, että rakennusbuumi kasvattaa mukavasti minun kukkaroani (200 ha metsää odottamassa hinnannousua).
Ja kaikki työttömät jotka hakee töitä voi hakea rakennusalalta. Töitä on monenlaista, myös naisille sopivia sisätöitä.
Asun pääkaupunkiseudulla ja olen kyllä ihmetellyt sitä, että menee taloudellisesti huonosti ja samalla täällä on todella paljon uudisrakentamista, jopa kokonaisia alueita.
Jos on työttömiä kavereita niin vinkatkaa niillekin
Ja ne uudisrakennukset todetaan varsinaisiksi homepesiksi alle viidessä vuodessa. Kiireessä rakennettu on jo moneen kertaan osoitettu surkeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun pääkaupunkiseudulla ja olen kyllä ihmetellyt sitä, että menee taloudellisesti huonosti ja samalla täällä on todella paljon uudisrakentamista, jopa kokonaisia alueita.
Tilastot kai laahaa niin paljon perässä. Vuosi ollaan menty todella lujaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne uudisrakennukset todetaan varsinaisiksi homepesiksi alle viidessä vuodessa. Kiireessä rakennettu on jo moneen kertaan osoitettu surkeaksi.
Jommat ei siis lopu missään vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kai laahaa niin paljon perässä. Vuosi ollaan menty todella lujaa jo.
Onko tämä ketju ironiaa? Nykyään on vaikea tietää, kun ihmiset uskoo minkä tahansa sopivan valheen ja toitottaa sitä eteenpäin....
No ei kuule ole. Kato ympärilles paljonko rakennetaan.
Soita vaikka lvi dahlille tai mihin tukkuun tahansa ja kysy asiaa. Esiinny vaikkapa rakentaja niin kuulet sen suoraan niiltä
Pakolaisille rakennetaan verovaroin.
Minustakin on ollut paljon positiivisia uutisia mutta mediassa jotenkin pidetään lamahenkeä yllä. Johtuisiko siitä, että hallitus haluaa leikata joka puolelta kustannuksia ja pidetään osittain tahallaan yllä pessimististä ilmapiiriä, että saadaan oikeutus leikkauksille? En tiedä, ihan vaan mutu-tuntumalla mietiskelen.
Ehkä tilastotietoa ei enää tehdä?
Onko tilastokeskus enää olemassakaan?
Kyllä minuakin ihmetyttää tämä pääkaupunkiseudun rakentamisen määrä, kun kuitenkin isot iläluokat alkavat kuolla ja sitäkin kautta vapautuu asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule ole. Kato ympärilles paljonko rakennetaan.
Soita vaikka lvi dahlille tai mihin tukkuun tahansa ja kysy asiaa. Esiinny vaikkapa rakentaja niin kuulet sen suoraan niiltä
EI minun tarvitse soittaa kellekään Dahlille, näin ne luvut ja pieniä ovat. Jos viime vuonna rakennettiin esim 2 taloa ja nyt 4 siitä saadaan hurja 100% kasvu. Silti on kyse naurettavan pienistä määristä. Suomessa ei ole mitään merkkejä mistään noususta. Pitää olla idiootti jos niin kuvittelee.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/hyvia-uutisia-tilauksia-sataa-suomala…