Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies ei suostu lähtemään!

25.09.2016 |

Eli tilanne on tämä, olemme eronneet kuukausi sitten, hänet on irtisanottu yhteisestä asunnostamme ja minulle on tehty asuntoon uusi vuokrasopimus 1.10 alkaen. Ukko ei suostu etsimään uutta asuntoa, tekemään osoitteenmuutosta, tekemään mitään arkisia asioita tai mitään asunnon/muuton/pois lähdön suhteen. Ottaa vain uhrin aseman ja kylpee itsesäälissä niin paljon että luulisi siihen jo hukkuvan.

30.9 hänen pitäisi olla poissa kamojensa kera mutta siitä saa vain haaveilla. Eli mitä voin tehdä jos hän ei suostu lähtemään pois?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään muun mielestä tuossa ole jotain mätää? Puoliso irtisanotaan asunnosta noin vain ja toinen puoliso tekee tuosta noin vain uuden sopimuksen.

Mehän emme tiedä onko tämä kaikki tapahtunut "noin vain".

Ketään ei voi irtisanoa noin vain. Jos vuokranantaja irtisanoo vuokralaisen niin siihen pitää olla pätevä syy eli käytännössä se, että vuokranantaja tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä.  Tässä tapauksessa irtisanotaan vain toinen asukas ja annetaan toiselle mahdollisuus uuteen vuokrasopimukseen. Ei taida olla laillista.

Eipä ole ei. Suhde kuulostaa alisteiselta, eli nainen on pakottanut tähän toimenpiteeseen. Mikäli mies on tahtonsa vastaisesti allekirjoittanut jotain, niin hän voi sen oikeudessa kumota.

Miten sä kaiken tän sait selville aloituksesta? :D

22/23 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väkisin irtisanottu vaan on ihan itse mies lapun allekirjoittanut omasta päätöksestään.

Ja miten ihmeessä revitte tällästä settiä noin pienestä tekstistä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopelesssoul kirjoitti:

Ei ole väkisin irtisanottu vaan on ihan itse mies lapun allekirjoittanut omasta päätöksestään.

Ja miten ihmeessä revitte tällästä settiä noin pienestä tekstistä xD

Itse kirjoitit "mies on irtisanottu yhteisestä asunnostamme". Aivan eri asia kirjoittaa noin kuin kirjoittaa, että mies on irtisanoutunut yhteisesta asunnostamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan