Kummin toimisit jos saisit tietää, että lapsesi on vaihtunut synnytyslaitoksella?
Jos lapsesi olisi kolmevuotias, ja saisit tietää, että hän ei ole biologinen jälkeläisesi, vaan vaihtunut synnytyslaitoksella toisen lapsen kanssa, kummin toimisit? (Huom! tapaukseen ei liittyisi perinnöllisiä sairauksia tms. ongelmia)
Kommentit (42)
meille muutti 8-vuotiaana äitipuolen poika, joka oli sijoitettu 1-vuotiaana äitinsä ongelmien vuoksi...
nyt tämä äitipuoleni, sanotaan vaikka Maija, tunsi olevansa valmis leikkimään kotia isäni kanssa. ja minun kanssani. olin 11-vuotias ja kyllä mieleen ovat jääneet paukkuvat ovet, "sä et oo mun äiti!"-huudot, ilman takkia ulos karkailemiset sun muut. ei ollut kivaa kellään :(
poika oli meillä yhden talven ja kevään, sitten eräänä päivänä kun tulin koulusta kuulin ettei " Sami" asu enää meillä.
joten vastaus on ei, en todellakaan antaisi lastani biologisille vanhemmilleen vaan pitäisin sen ketä olen kasvattanut
Mulla on vuoden ikäinen tytär ja en todellakaan edes harkitsisi vaihtamista. Luultavasti en myöskään haluaisi tutustua ollenkaan biologiseen lapseeni enkä haluaisi, että omani biologiset vanhemmat tutustuisivat "kasvatti"lapseeni. Miettikää nyt miten sekaisin lapset menisivät yhtäkkiä tälläisestä järjestelystä.