Paras deittipalsta?
Mikä olisi paras sivusto, kun haluaa löytää elämänkumppanin?
N28
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OkCupid ehdottomasti! Siellä on fiksua porukkaa, tosin jotain polyamorisiakin voi olla.
OkCupidissa on ainakin naisnäkökulmasta katsottuna hiljaista, jos haluaa samaa kieltä puhuvan elämänkumppanin.
Voiko oikeasti olla deittipalsta missä miehistä pulaa? Vai onko miehiä, mutta ne ei kelpaa?
M27Varmaan jälkimmäinen, eiköhän tuollakin ole vähintään kaksi miestä naista kohti.
Olen 2 viikkoa ollut OkCupidissa 1 kuvalla (joka toisella deittipalstalla toi kyllä yhteydenottoja) ja lyhyellä profiilitekstillä, mutta ei siellä lähestytä kuin englanniksi! Joka päivä minulle ei edes tule viestejä. :O Mitä ihmettä?
Lähes kaikki selaamani miesten profiilit ovat ulkomaalaistaustaisten Suomeen muuttaneiden kirjoittamia. Haluaisin suomea puhuvan miehen, jotta voisin kommunikoida kotona omalla äidinkielelläni. Ja en ole hyvä englannissa...
Miksihän minua ei lähestytä siellä??
T. Se nainen joka sanoi, että OkCupidissa on hiljaista
Miksi et itse lähesty?
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OkCupid ehdottomasti! Siellä on fiksua porukkaa, tosin jotain polyamorisiakin voi olla.
OkCupidissa on ainakin naisnäkökulmasta katsottuna hiljaista, jos haluaa samaa kieltä puhuvan elämänkumppanin.
Voiko oikeasti olla deittipalsta missä miehistä pulaa? Vai onko miehiä, mutta ne ei kelpaa?
M27Varmaan jälkimmäinen, eiköhän tuollakin ole vähintään kaksi miestä naista kohti.
Olen 2 viikkoa ollut OkCupidissa 1 kuvalla (joka toisella deittipalstalla toi kyllä yhteydenottoja) ja lyhyellä profiilitekstillä, mutta ei siellä lähestytä kuin englanniksi! Joka päivä minulle ei edes tule viestejä. :O Mitä ihmettä?
Lähes kaikki selaamani miesten profiilit ovat ulkomaalaistaustaisten Suomeen muuttaneiden kirjoittamia. Haluaisin suomea puhuvan miehen, jotta voisin kommunikoida kotona omalla äidinkielelläni. Ja en ole hyvä englannissa...
Miksi et itse lähesty?
M27
Koska huonoin deitti, jonka olen koskaan tavannut, oli se, jota minä itse lähestyin netissä. Vähän paremmin tuntuu toimivan, jos mies on aloitteentekijä... mutta siltikään ei ole vielä kunnolla kolahtanut, ja varsinkin OkCupidissa todella hiljaista miesten suhteen. :/
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo mainittu naisilla mikä vaan. Miehillä ei mikään. Tänään taas harkitain tinderiin palaamista, mutta luin uutisen että shirley karvinen on siellä ja totesin.
Im way more better than she is. Ja kyllä mies olen
Pelkkä better. Ärsyttää toi kaksoiskomparatiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toisella kierroksella oleva akateeminen tavismies. En saanut käytännössä mitään vastakaikua naisilta OkCupidissa. Tästä päättelen naisten olevan todella nirsoja. Ihmekös tuo jos ei miestä tunnu löytyvän.
Sekava tuo ok cupid, näyttää minulle vaan parikymmentä naista kaupungistani. Missä ne loput on?
M27
Okcupid on paras kunhan vastaa tarpeeksi moniin kysymyksiin, jotta tulee hyviä matcheja. Yksinkertaistettuna Tinderistä saa seksiä, Okcupidista parisuhteita.
Löysin uuden paikan missä ei kaikki tyrkytä jotain vehkeensä kuvia. Ällöttävää. somedeitti.com ainakin antaa jotain kivaa liittymisessä, eikä edes poista numeroita tai yhteystietoja profiilista. Mikä on hyvä. Maksaa jonkun verran viestit, mutta saapa sitten ainakin antaa numeron ja yhteystiedot olla profiilissa mistä noukkia...
Löysin omani iskurista. Sekin tosin muuttui jokin aika sitten maksulliseksi :(
Mites nuo facebookin omat seuranhaku ryhmät? Tietääkseni sielläkin on jotain ja näet heti mistä päin Suomea kukin on, eikä tarvitse alkaa vääntämään englantia.