Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko luomuna synnyttäminen tuhoon tuomittu idea ?

Vierailija
24.09.2016 |

Mitä mieltä olette ne jotka ovat synnyttäneet luomuna ja /tai kivunlievityksellä? Mä jotenkin pelkään sitä epiduraalia enemmän kuin mitään ja en usko, että ilokaasu toimii (tupakan savukin menee päähän) olen suunnittelemassa raskautta ja eikä voi tietää päätyykö tässä synnyttämään lainkaan vai ei. Mä olen miettinyt ilman kivunlievitystä synnyttämistä koska epiduraalit ja kaasut tuntuu vaan niin.... Noh , oudoilta ideoilta. Mutta luuletko itsestäni jotenkin liikoja ? Mulla ei nyt sinänsä kovin korkea kipukynnys ole ja synnytys nyt sattuu aina. Meinasin kuolla sydänkohtaukseen kun otin tatuoinnin. Mitä olette mieltä ? Entäs yksin synnyttäminen ? Olen ajatellut, että en haluaisi miestä mukaan synnytykseen. En jotenkin halua että mies näkee mua siinä tilassa ja olen
Muutenkin henkilö joka käpertyy yksin kun olen luvuissa . Mielellään kuulisin teidän kokeneempien ajatuksia / mielipiteitä!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen voi itse päättää mikä on parhaaksi. Toki saahan siellä sitten kivunlievitystä jos 

ei kestä luomuna.

No ei varmasti saa! Mulla on 3 lasta, enkä ole mitään kivunlievitystä saanut. Ilokaasua on tarjottu ja ekassa synnytyksessä oksensin sen takia, ei sovi minulle. Epiduraalia olen pyytänyt, kertaakaan en ole saanut, enkä muutakaan puudutetta,

Mulle taas annettiin epiduraali ns. pyytämättä ja yllätyksenä.

Ei ole mahdollista tai sitten sekä kätilöt että lääkärit tekivät virheen. Epiduraalia ennen kysytään ensin, pärjäätkö kivun kanssa. Varmistetaan monta kertaa, haluaako kivun lievitystä ja sitten vasta soitetaan lääkäri paikalle. Lääkäri kysyy vielä, halusitko epiduraalin. Sitä on vähän vaikeaa saada sinuun vahingossa, koska itse on ryömittävä köyryasentoon ja pysyttävä siinä melko kauan.

Vierailija
62/65 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yritin ekaksi luomuna, mutta sitten jouduttiin käynnistämään ja lopulta anelin kipulääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aattelin meneni luomuna, mutta supistukset sattui mulla niin paljon että otin kuitenkin epiduraalin. Ei lähteny hieromalla eikä millään muullakaan pois. Ainoastaan epiduraali autto. Eikä mua haittas yhtään :D

Vierailija
64/65 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt useamman kerran luomuna -sairaalassa. Joka kerta synnytys oli nopea eikä repeytymiäkään tullut.Lapset täydellisiä syntyessään:) Palautuminen oli nopeaa. En tiedä yhtään syytä miksi olisi tuhoon tuomittu idea...

Vierailija
65/65 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Yritin ekaksi luomuna, mutta sitten jouduttiin käynnistämään ja lopulta anelin kipulääkettä.

Niin ja sun kokemus on ainoa mahdollinen lopputulema? Onhan täällä monta tarinaa siitä, miten moni on joko onnistunut tai joutunut synnyttämään luomuna, eli en nyt ihan tuhoon tuomittuna ideana pitäisi, mutta sitten pitää myös pystyä kestämään tosi kovaa kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän