Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä suren?

Vierailija
24.09.2016 |

Multa kuoli sukulainen. Ihan paska tyyppi eläessään, joka ei tullut juuri kenekään kanssa toimeen ja oli muutenkin mulkku. Ajattelin, että ei tunnut missään, mutta nyt kuitenkin surettaa ja itkettää kamalasti. En saa oikein kiinni, että mitä tässä surraan. Keittiöpsykologeja paikalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on traumoja?

Vierailija
2/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mäkin mietin, mutta ei pitäis olla tähän tyyppiin liittyen ainakaan tiedostomattomia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinua harmittaa, että hän kuoli siten, että sinulle jäi hänestä noin negatiiviset mielikuvat. Ehkä hänellä oli elämässään haasteita/vaikeuksia, joiden vuoksi oli hankala tyyppi. Ehkä toivoisit, että olisit oppinut tuntemaan hänestä muitakin puolia..

Vierailija
4/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, toi se varmaan on ja sit mua lisäksi surettaa, että hänellä oli kaiken kaikkiaan aika paska elämä ja se ei siitä muuksi muuttunut. Olis ehkä toivonut jonkinlaista onnellista loppua tai jotain.

Vierailija
5/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken hautajaisissa vaikka en edes tietäisi ja tuntisi vainajaa. Suru tarttuu.

Vierailija
6/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullisuus. Kuolemantapaus herättää vähintään tiedostamattomia ajatuksia kaiken katoavaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi