Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*S*I*S*U*N*A*I*S*E*T***6.3.*

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Rasvaa näkyy olevan peräti 18,5% mutta jos syöt sen yhden patukan (tai oikeastaan siis kaksi, sillä paketissa on aina kaksi patukkaa) niin siitä saat 5,6g rasvaa. Näitä myydään 6kpl pahvibokseissa ja jossain myös irtomyyntinä, nimi on belVita - makuvaihtoehtoina " rostade hasselnötter" ja joku marjainen. Arvaa kumpi on mun suosikkini ;)

Emo, jolla on intohimona herkut ;)

Vierailija
22/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pohtinut samaa, että tuolla on pari hiljaista, jotka eivät ole antaneet kuulua itsestään kuukauteen.

Ehkä on parasta tehdä niin, että en laita heitä enää ensi viikon yhteenvetoon mukaan. Ainahan he takaisin pääsevät, niin halutessaan. Puppiskaa en vielä tiputa, koska eikös hänellä ollut ne häät helmikuussa, joten ymmärrettävästi on hiljaista.

-Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIhanaaa, kevät tulee, tytöt!! (; Täällä Vantaalla ainakin on sellasta " pilventakaa" aurinkoista, ihanan valoisaa....

Emo, ihana toi sun kommentti " snif, tahtoo oman kropan takaisin" (; Köris: Kiitos kannustuksesta! Tänään käytiin lenkillä kaverin kanssa. *ottaa pollevan ryhdin*

Kaikki: Olikos se Ria tai Sininen, jonka mies hiihti sen Finlandian? Olis kyllä mahtava joku tollanen ylevä tavoite,, antas ainakin mulle motiveissonia... mut mulle olis kyllä vaikka naisten kymppi realistisempi. Lähtisköhän joku, se on kai toukokuun lopussa...?(:

Tuosta keiton hajusta: ei ole niitä herkullisimpia, ei. Nyt, kun toista satsia keittelen, niin aion leipoa jotain perään... sekottuupahan jotain parempaaki tuoksua.. toimiikohan?? Mä ostin, oikeastaan vahingossa, sen tomaattipurkin chilimaustettuna, ja sehän oliki hyvä, kivan tulinen keitto! Menee paremmin, ku sellanen laimea. Mut lopetan keiton syömisen heti, ku alkaa vähänkään tympiin.

Joo, poika heräs.....

MariLotta

Vierailija
24/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tässä Soikun tiedot:

Lähtöpaino 90,3kg

tavoite 75kg

paino nyt 87,8kg

viikkopudotus 2,5kg

pituus 172kg

ikä 31v.

...että näin täällä.... :)

-soikku-

Vierailija
25/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soikku:hieno pudotus!

Marilotta: No ei ollu ainakaan mun mies joka hiiti Finlandia hiihdon:)

Nyt on vireystaso kyllä ihan olematon mulla. En tiedä mistä johtuu kun en nyt niin pienellä kalorimäärälläkään ole.Liekö kevät väsymystä vai mitä, mutta nukkua voisin kellon ympäri.

Selvästi on vyötärö pienentynyt.Olisi hitsi pitäny mitata kun alotti tän laihiksen. Vyölenkkiin saa tehdä uusia reikiä:)

Toi liikunta tosiaan muokkaa kroppaa aika nopeastikin.

Tsemppiä edelleen kaikille pudotukseen!!!

Vierailija
26/49 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERENNA! Sinähän se kerroitki, että miehesi hiihti sen Finlandian. Hiihdätkö itse myös?

Vierailija
27/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soikku: Tuo yhteenveto on tehty _viime viikkoisista_ tuloksista. Eli sinulla vain lähtöpaino.

Ensi viikon yhteenvedossa näkyy sitten tuo 2.5 kg pudotus.

Kaikille sellainen kysymys, että kun meillä joillakin on jo lapsia, niin miten saatte lapset syömään kasviksia??? Meillä poika (3.5 v) ei suostu syömään mitään kasvikseen viittaavaakaan ja tyttökin (1.5v) suostuu maistamaan vain porkkanaa.

Pitääkö kasviksen piilottaa ruokaan? Miten? Vinkkejä kaivataan.

- Minlee

Vierailija
28/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siis katselin noita meidän tavoitteitamme, ja totesin, että lähestulkoon jokaisella on maktaa useampi kilo.

Miltäs kuulostaa, jos jokainen tekisi itselleen ns. pääsiäistavoitteen. Pääsiäiseen on 5 viikkoa aikaa, joten siitä voi helposti laskea paljonko pitäisi joka viikko laihtua, jotta tavoite täyttyy. Seurattaisiin sitäkin viikottain.

Joku tuollainen välitavoite, voisi olla se lisäpiriste, jotta tämä homma taas alkaisi maistumaan paremmalta.

Ei mitään yltiöpäisiä tavoitteita, vaan sellainen reaalistinen. Tuossa yhteenvedossa näkyykin jokaiselle jokin laihtumisnopeus. Se on laskettu ihan sen perusteella, paljonko vuoden 2006 aikana on painoa tippunut ja jaettu se viikkojen kesken tasan. Toisilla se näyttää ihan hyvin, mutta joillain on syytä tai toisesta tippunut painoa vähemmän. Muistaakseni näissä tapauksissa, joissa laitumisnopeus tyyliin 100 g /vko, käytetään lukua 400g/vko. Tämä lähinnä sen takia, että mukana ei olisi " 200 viikkoa, kunnes tavoite toetutuu" . Ei tuollainen tieto ketään motivoi. Ja totuus kuitenkin on se, että pidemmän päälle tuo laihtumisnopeus on itsekullakin noin 400 g/vko.

Mutta mitä mieltä olette pääsiäsitavoitteen mukaanottamisesta?

- Minlee, matkalla aamukahville.

29/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINLEE:Meillä kyllä 3vuotias syö kasviksia ihan mielellään, mutta mies ja 7½vuotias esikoinen ei sitten kirveelläkään, joten en oo sitten sen enempiä pakottanutkaan muuta kuin tietysti esim.keitoissa ja padoissa, joita niitä on " väkisinkin" , mutta koulussa poika kyllä kuuleman mukaan syö salaatteja ja kasviksia..voin vaan kuvitella sitä määrää ;o)!!

Pääsiäistavoitteesta..mä voisin ottaa tavoitteeksi, että pääsiäiseen mennessä tippuis 2kg..enempiä en uskalla luvata, kun mulla on tää vuosi tökkinyt niin pahoin pisteiden laskusta huolimatta eli mitäs tuo tekee sitten viikossa..se on sen 0,4kg/vk!!

Me oltiin eilen kaverin kanssa taas sauvomassa, kun lapset oli kuvataidekerhossa..pakkasta oli 12astetta, muttei sitä edes huomannut, kun oli mukavaa seuraa ja rivakkaa menoa ;o)!!

Pisteissä oon pysynyt taas maanantaisen herkkupäivän jälkeen..tosin eihän tässä oo kun yks kokonainen päivä vasta kulunutkaan sen jälkeen, mutta se onkin yleensä se pahin ja " lipsuherkin" ;o)!!

Kaikille tsemppiä!!

Köris

Vierailija
30/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aina niin kiva tulla kurkkaamaan meitin sisukkaiden ketjuun kun se vaan kasvaa viikon kuluessa (siis ketju;o) ja keikkuu reippaasti tuolla ylhäällä.

MariLotta mainitsi tuon hiihtämisen ja juups minun ukkoarmaani se kävi siellä Finlandiassa rehkimässä -hullu mikä hullu. Itsekin vähän hiihtelin tuossa kotopellolla, mutta mieluummin sittenkin käyn sauvakävelyllä, tosin metsäpolkuja pitkin hangissa ;o) Nyt vaan taas iski nuhaflunssa, jotta kävelyt on vähissä. Ja muutenkaan en paljoa ehdi kun nuo kolme pientä muksua pitävät otteessaan ja ukko tulee usein myöhään töistä.

Mutta silloin tällöin yritän, ja nyt kevättä kohti lisätä.

Liikuntaintoa muillekin ! Vaikka se tuntuu, että jumpat ja liikkuminen vähentää laihtumista, niin pitkällä tätäimellä se sitä lisää. Ja terveys ja hyvä kunto on ääri tärkeää ! (minä paraskin laiskottelija puhumaan :o)

Köris : laitan sulle kohta meiliä ;o)

:: perenna

Vierailija
31/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta tuon painotaulukon suhteen, uutena en tiennyt tuota... :)

Meillä lapset kyllä syö kasviksia, ovat koko ikänsä syöneet, kun olen aina niille sanonut että kasvikset ovat terveellisiä ja niistä kasvaa isoksi tytöksi/pojaksi. Ja lisäksi meillä pidetään ruuan " mastamis pakkoa" ennenkuin saa sanoa ettei halua/tykkää jotain syödä ja yleensä sitten maistamisen jälkeen lapset ovatkin sanoneet että se jokin onkin hyvää. Ennakkoluulosia ovat.

-soikku-

Vierailija
32/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea toi välitavoite. Mulla se vois olla kans 2kg. Ei uskalla paljon isompia tavotteita laittaa kun niin nihkeeltä tuntuu tällä hetkellä tää touhu mulla. Lähdetään ukon kanssa tänään ostaa mulle käsipainot:) Eilen taas sorruin noihin iänikuisiin popcorneihin ja tänään turvottaa ihan kivasti. Vaikka ei paljon laitettu suolaakaan.

Iloista päivää!

Vierailija
33/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä uskalla ottaa suurempaa tavoitetta kuin 300g/vko pudotus.

Pääsiäiseen mennessä siis -1.5 kg

- Minlee

Vierailija
34/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlee kyselit kasvisasiaa... Meillä poika 4v ei koske kukkakaaliin, herneisiin eikä maissiin, mutta jostain syystä rakastaa porkkanaa yli kaiken, ja etenkin kokonaisena, kypsentämättömänä. Vajaa 2v kaksoset taas syövät kaikkein mieluiten herneitä ja maissia sellaisenaan, otan suoraan pakasteesta puoli kupillista jompaa kumpaa ja sekaan vedenkeittimellä kiehautettua vettä kuppi täyteen. Hetken kuluttua kaadan veden pois ja kasvikset ovat sopivan lämpöisiä syötäväksi. Esikoiselle taas katan porkkanalohkoja tai kokonaisen porkkanan lautasen reunalle. Tai tuotetta kurkkua, sehän on nyt halpaakin (kotimainen). Tai meloneita, niitähän on useita maistuvia vaihtoehtoja - ne vaan pitää antaa " jälkiruokana" tai muuta ei sitten syödäkään.

Meillä ei kasviksia paljoa piiloteta ruokaan, kun syövät noita lempikasviksiaan muutenkin. Keitän myös usein ruuaksi keittoa, jossa porkkanaa, palsternakkaa ja lanttua ja kyllä nekin uppoavat. Äh, ei tästä nyt ole mitään apua sinulle... meillä on auttanut niin paljon se, kun nuo nuoremmat tykkäävät kasviksista ja sitä kautta esikoinenkin on alkanut maistella esim. ennen inhoamaansa tomaattia. Yleensä laitan kasviksia tarjolle ja jos niitä ei syödä, niin sitten ei. Isomman pitää vain maistaa jos sanoo, ettei tykkää ja sen jälkeen saa olla syömättä. Meillä nuo lapset syövätkin paljon terveellisempää ruokaa kuin minä... tosin esikoisen kanssa usein herkutellaan naposteluporkkanoilla, se on sellainen meidän kahden juttu ja liittyy johonkin kivaan touhuun tai yhteiseen kauppareissuun tms.

PÄÄSIÄISTAVOITE: Tämä rouva on nyt päättänyt hoikistua kesäksi! Piste. Pääsiäiseen mennessä voisin pudottaa ainakin 400g/viikko eli tavoitepaino olisi 85,5kg. Saapi olla vähempikin :)

Tämän viikon liikuntasaldo on jo: 2krt spinning ja 1krt reipas tunnin kävelylenkki. Joka päivä siis jotain, katsotaan mitä tänään keksitään :)

Aurinkoisella mielellä,

Emo

Vierailija
35/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähkääs TÄÄ ON MEIDÄN ONNISTUJIEN PALSTA (;

MINLEE: muutan tavoitteekseni 53 kiloa. Vaatteista mahtuu jo yks sun toinen, mutta vielä tuohon yhteen mekkoon tahtoo, jep.

Tuo pääsiäistavoite on oikein hyvä keksintö. Mun tavoite noin 1,5 kg eli 54:een kiloon.

Nimi: MariLotta

Ikä: 30

Pituus: 157cm

paino tammikuussa 60kg

paino 6.3: 55,7kg

Painotavoite: 53kg

Päätavoite: Liikunnasta iloa, kiinteytyminen

Vierailija
36/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti -2,5kg.

Nyt on ollut löysäilyviikot ja tästä eteenpäin uudella puhdilla!

...Mulla on tuolla 0 p valion vadelmasoppaa välipalaksi :O)

Vierailija
37/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viikko tavoitteeni:

2Xkotiaerobikki 40 min tai vaihtoehtoisesti naruhyppely ja kuntonyrkkeily

1 krt juoksulenkki alkaen 15 min, jonka päälle lihaskuntoliikkeet

Vierailija
38/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idis, Katti!

Mun tavoite (ja tän hetken into on jotain ihan huimaa luokkaa!!) on:

- 3krt spinning (50min)

- 2krt reipas kävelylenkki (50min)

- 4krt vatsalihastreenit (kurottelut keskelle ja vuoroin molempiin nilkkoihin 3x10krt)

arjen hyötyliikuntaa (pulkkamäki, lumityöt, lasten pomputtelu, jokapäiväinen 15-30min koiranpissatuslenkki) unohtamatta :)

Emo

Vierailija
39/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kehua, että kaapissa on pussillinen suklaatoffeita, mutta meikänainen mussuttaa tuoretta kaalikeittoa :) :) Tunnustettakoon, että söin kyllä aamupäivällä kaverin luona kahvin kanssa palasen omenapiirakkaa valnijakastikkeen kera.

Mutta pakko hehkuttaa, kun olen ihan MIELETTÖMÄLLÄ fiiliksellä. Siis Minä, joka olen rypenyt koko syksyn ja viime kesän!

:)

Emo

Vierailija
40/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto BMI indekseistä.

Nimi:

Lähtö (kg), Tavoite (kg), Paino nyt (kg), Pituus (cm), BMI alussa, Tavoite BMI, BMI nyt, matkaa seuraavaan BMI -rajaan (kg), Mikä raja kyseessä, BMI edellisessä yhteenvedossa

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72.8 kg, 1.65 m, 34.5 , 24.2 , 26.7 , 4.7 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 26.8

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 81.1 kg, 1.65 m, 32.3 , 25.7 , 29.8 , 13.0 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 30.0

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 75 kg, 80.5 kg, 1.73 m, 30.2 , 25.1 , 26.9 , 5.7 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 26.7

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 82.7 kg, 1.71 m, 29.8 , 24.6 , 28.3 , 9.6 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 28.8

[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 77 kg, 87.8 kg, 1.72 m, 30.5 , 26.0 , 29.7 , 13.8 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , -

[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]

Ei BMI ¿tietoja

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 86 kg, 1.70 m, 34.9 , 26.6 , 29.8 , 13.8 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 29.8

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 84.1 kg, 1.78 m, 30.1 , 23.7 , 26.5 , 4.9 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 26.4

[color=fuchsia][b] BM22 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 92.4 kg, 1.64 m, 35.7 , 27.9 , 34.4 , 11.7 kg, 30 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 34.4

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 83.2 kg, 1.68 m, 32.0 , 25.2 , 29.5 , 12.6 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 29.7

[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 62.5 kg, 1.69 m, 25.9 , 21.7 , 21.9 , 5.4 kg, 20 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 22.1

[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 58.4 kg, 1.60 m, 23.4 , 21.5 , 22.8 , 7.2 kg, 20 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 22.8

[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]

81 kg, 60 kg, 74.8 kg, 1.66 m, 29.4 , 21.8 , 27.1 , 5.9 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , -

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 87.6 kg, 1.72 m, 29.6 , 23.0 , 29.6 , 13.6 kg, 25 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , 29.2

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 53 kg, 55.7 kg, 1.57 m, 24.3 , 21.5 , 22.6 , 6.4 kg, 20 , Ed. päivitys, Vko 6, BMI: , -

[color=blue][size=2]

Extra huomion ansaitsevat:

[b]

Körömölli:

BMI indeksi alle 30 !!!

[/b]

BMI rajat:

Alipaino: - 19.9

Normaali paino: 20 - 24.9

Lievä ylipaino: 26 - 29.9

Reilu ylipaino: 30 =>

[/color][/size]