Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut kauhein työpaikkasi?

Vierailija
23.09.2016 |

Minulle oli apteekki

Kommentit (494)

Vierailija
481/494 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistönhoito palveluita tuottava yritys Uudellamaalla.

Epäammattimaista johtamista, ahdistava ilmapiiri, tieto ei kulkenut, pompottelua, turhan paineen luonti joka huononsi työnlaatua. Mikään muu ei näyttänyt kiinnostavan kuin raha. Ei kiitos enää.

Onko Varonen?

Vierailija
482/494 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöplaneetan ketjuohjaus, todella suuruudenhullua porukkaa, siksi tuo planeetta olisi osuvampi nimi kuin se virallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/494 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Management Events, googlatkaa - työharjoittelijoiden jatkuvaa kierrätystä ja johdettiin kuin jotain lahkoa, kaikkien piti olla samanlaisia golffarihenkisiä pyrkyreitä

Vierailija
484/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Teetettiin sellaisetkin työt mitkä ei missään tapauksessa kuuluneet avustajalle. Kun esim. olkapääni oli kipeä, sanottiin vaan v*ttumaisesti että "Eihän sua vaan satu?", ja pilkallinen nauru päälle!  Teetti töitä niin että taatusti meni joka ilta vähintään 15 min. ylitöiksi. Nyttemmin jo kuollut, mutta ei ole ikävä....Jostain kumman syystä!

Siis kuka on kuollut? Tekstistäsi ei selvinnyt. Tekstistäsi sain kuvan että sinä olet kuollut, tai että työpaikkasi on kuollut.

Sinun tekstistäsi saa kuvan, että olet ikävä ihminen.

Vierailija
485/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalainen juomatölkkitehdas Suomessa, pomot polakkeja ja suurin osa duunareista myös. Täysiä r.yssiä ja kusipäitä omine outoine tapoineen.

Vierailija
486/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Stockmann.

Vierailija
487/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fastroi

Vierailija
488/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtainen assistentti ja kodinhoitaja = orja

Vierailija
489/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair, varastelevia työkavereita ja v-mäisiä työnjohtajia. Yksi homppeli kiusasi jatkuvasti.

Vierailija
490/494 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein työpaikkani oli päiväkoti.

Nuorena opiskelijana luulin että sain helpon kesätyön kun menin päiväkotiin lomasijaisuuksia tekemään.

Se oli kamalaa. Se kiljunta ja huuto. Lokkilauma kirkumassa.  En edes pidä lapsista!

Tulipahan sekin koettua oikein kantapään kautta. Ei minulle.

Vierailija
491/494 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs paikka, jossa minua syytettiin varkaudesta, jota en tosiaankaan ollut tehnyt. Perehdytys oli myös olematonta, odotukset minua kohtaan liialliset (opiskelijana) ja työilmapiiri huono. Kuulin minusta myös epäasiallista palautetta selän takaa...

Mulle tehtiin sama. Aika järkkyy. Onkohan sama paikka Turussa....

Vierailija
492/494 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Management Events. Ehdottomasti. Googlaamalla löytää karseita uratarinoita. Toimarin ex-avokki, jolla nykyisin joku vanhustenkaverifirma savusti kaikki aidosti kivat ja fiksut tyypit pois. Sisäistä kilpailua ja selkään puukottamista, siihen oikein kannustettiin.

Vierailija
493/494 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Stockmann.

Otan osaa, koska Helsingin Stockalla koin nöyryyttämistä ja kiusaamista, kun huonekaluosaston kaksi suomenruotsalaista osastonjohtajaa pyyti minut ahtaaseen osaston toimistohuoneeseen. Olin tehnyt pienen virheen ottaessani vastaan asiakkaalta Hästens -sänkytilausta - tuo asiakas sattui olemaan Stockan silloinen johtaja. Jota en sesonkiduunarina tunnistanut. Unohdin merkitä tilauslomakkeeseen sängyn kovuuden.

Mutta siinä nuhtelussa haukuttiin talosta ostamani Marimekon polvisukatkin, joiden sijaan olisi pitänyt vetää nailonit jalkaan... Oli karsean helteinen heinäkuu, ja osaston ilmastointi rikki. Joilain muilla talon nuorilla myyjättärillä oli jopa paljaat kintut työhameen alla. Puolustustani ei hyväksytty. Olin mielestäni ollut aina hyvä hyvä myyjä - palvelin kolmella kielellä, teitittelin kaikkia aikuisia, en myöhästynyt koskaan, olin aktiivinen ja reipas.

Siihen lopetin mun duunit Stockalla, joka oli alkanut jo 80-90 -lukujen vaihteessa.

Ja kieltämättä tekee gutaa katella, ku niillä ei enää bisnekset pyörikään niinku ennen ;)

Vierailija
494/494 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman laitospesula ja myös onnihoiva oli kamala 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän