Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut kauhein työpaikkasi?

Vierailija
23.09.2016 |

Minulle oli apteekki

Kommentit (494)

Vierailija
21/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen kirjakauppa. Työnantaja oli kauhee haahka, esitti yli ystävällistä, reilua ja ymmärtäväistä. Todellisuudessa vahtasi mun tekemisiäni kameroiden kautta, antoi tunteja vähemmän mitä lupas sekä puhui paskaa ihmisistä seläntakana ja kasvotusten mielisteli minkä kerkesi. Yyyhhh puistattaa vieläki..

Vierailija
22/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion ja yksityisten työpaikat ovat olleet tosi jees, mutta kunnalliset työpaikat ihan sieltä syvimmästä pimennosta. Kaikki juoruavat ja haukkuvat toisiaan heti kun silmä välttää, pikkupomoja riittää joka lähtöön, näillä ei oikeasti ole mitään tarpeellista työtä/virkaa tai toimenkuvaa ja silti esitetään big shot liikemiehiä. Ihan hyvä, että kunnissa karsitaan rajusti nyt. Toivottavasti se tapahtuu myös oikeasta osoitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan synnytysosaston siivooja. Stressi on helvetinmoinen: kaikki pitää saada steriiliksi, ettei ole mitään kontaminaatiovaaraa synnyttäjille tai vastasyntyneille. Ja kaikki on tehtävä ihan helkkarin nopeasti etenkin jos on seuraava synnyttäjä jo odottamassa. Niin ja onhan niiden eritteiden siivoaminen aika ällöttävää, ja kaiken steriiliksi saaminen vaivalloista. Ja hoitajat kohtelivat kuin paskaa kengänpohjassa, vaikka heidän työnsä ei olisi mahdollista ilman laitoshuoltajia. Mutta isoin paha oli nimenomaan tuo kiire ja stressi. Koko ajan kummitteli takaraivossa, että mitä jos unohti jotain tai ei ehtinyt tehdä jotain tai muuta, niin niiden äitien ja lasten terveys voi oikeasti olla vaarassa.

Vierailija
24/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatekauppa. Hirveä ilmapiiri kuusi vakityöntekijää, joista viisi kiusasi nuorinta. Kävi hirveästi sääliksi sitä nuorinta, joka purki pahan olonsa minuun, koska olin harjoittelijana. Jokaista liikettä tarkkailtiin ja kun myymälä oli tyhjä, työ oli äärettömän tylsää hengareiden järjestelyä. Viimeisenä päivänä olin saanut kaikki 7000 henkaria järjestettyä sentin välein. Asiakkaana oli välillä täysiä kusipäitä ja tuli ihan suoraa haukkumista. Aina tuli valitusta, kuinka oli liian vähän myyntiä. Vähän oli vaikea myydä, kun ei ollut asiakkaita. Kassalla en saanut olla ilman kahta muuta työntekijää vieressä kyyläämässä. Jouduin myös silpomaan täysin käyttökelpoista vanhaa vaatetta ja kenkää kymmenien tuhansien eurojen edestä, se kirpaisi köyhänä opiskelijana.

Vierailija
25/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs helsinkiläinen päiväkoti.

Vierailija
26/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovilusikoiden pakkaaminen.

Vierailija
27/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli apteekki

Kertoisitko lisää?

Vierailija
28/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakajana...

Vierailija
29/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti Kaleva. Jestas sitä paskanpuhumisen määrää... 

Vierailija
30/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti...jakelussa ja keskuksessa...paikka kuhisi narsisteja esimiehiä ja työkavereita. Pahaa puhuttiin seläntakana ja harjoitettiin hiljaista väkivaltaa (esim. puhuin esimiehen kanssa niin yhtäkkiä esimies hijeni ja ja keskustelu päättyi...syynä työkaveri joka teki otsasta lähtevän iskun). Isekkin osaan nykyisin tempun ja se on todella yleistä sairaissa työpaikoissa. Minustakin tuli työpaikka kiusaaja.

Vierailija
31/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatekauppa. Hirveä ilmapiiri kuusi vakityöntekijää, joista viisi kiusasi nuorinta. Kävi hirveästi sääliksi sitä nuorinta, joka purki pahan olonsa minuun, koska olin harjoittelijana. Jokaista liikettä tarkkailtiin ja kun myymälä oli tyhjä, työ oli äärettömän tylsää hengareiden järjestelyä. Viimeisenä päivänä olin saanut kaikki 7000 henkaria järjestettyä sentin välein. Asiakkaana oli välillä täysiä kusipäitä ja tuli ihan suoraa haukkumista. Aina tuli valitusta, kuinka oli liian vähän myyntiä. Vähän oli vaikea myydä, kun ei ollut asiakkaita. Kassalla en saanut olla ilman kahta muuta työntekijää vieressä kyyläämässä. Jouduin myös silpomaan täysin käyttökelpoista vanhaa vaatetta ja kenkää kymmenien tuhansien eurojen edestä, se kirpaisi köyhänä opiskelijana.

No nyt selvisi tämä mihin myymättömät vaatteet laitetaan. Onhan tästä ollut huhuja.

Vierailija
32/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä töissä kaupassa/postissa. Postissa aina ongelmia. 

Vierailija
33/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimari

työnä ihan kivaa hommaa, mutta esimies oli todella epäkohtelias

Vierailija
34/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten hoivakoti eli nykyinen työpaikkani. T. Lähäri.

Vierailija
35/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin terveyskeskuslääkärinä Kauhajoella. Lääkäreiden aamupalaverissa haukuttiin _aina _sitä lääkäriä, joka ei ollut paikalla. Haukkumisen syynä oli esimerkiski pukeutuminen (vaikka siis ihan asiallisesti puketui, mutta ei kuitenkaaan tietyn lääkärin värianalyysiin sopivasti). Onneksi vaihdoin työpaikkaa. Olen ollut monessa työpaikassa sen jälkeen, mutta missään työopaikassa ei ole tällaista kollegojen haukkumist aollut.

Vierailija
36/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SauliCity Tampereella. Nuoret naiset, älkää ikinä menkö sinne töihin! Pervo vanha setä yritti kurkistella housuihin ja paidan sisälle ja toki haukkui päivittäin ihan paskaksi työntekijäksi.

Vierailija
37/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpäniin kirjoitti:

Posti...jakelussa ja keskuksessa...paikka kuhisi narsisteja esimiehiä ja työkavereita. Pahaa puhuttiin seläntakana ja harjoitettiin hiljaista väkivaltaa (esim. puhuin esimiehen kanssa niin yhtäkkiä esimies hijeni ja ja keskustelu päättyi...syynä työkaveri joka teki otsasta lähtevän iskun). Isekkin osaan nykyisin tempun ja se on todella yleistä sairaissa työpaikoissa. Minustakin tuli työpaikka kiusaaja.

Hei voisitko selittää mulle mikä on "otsasta lähtevä isku"? Ei sillä, että haluaisin kyseisen tempun oppia, en vaan saa kuviteltua, että mitä ihmettä työkaveri teki, ja miksi pomo hiljeni...

Vierailija
38/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti.

Vierailija
39/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen, naisen johtama yhdistys. Ei hitto mitä sekavaa säätämistä ja kaikki tietenkin tunteella, ei logiikalla.

Vierailija
40/494 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me2 kirjoitti:

niinpäniin kirjoitti:

Hei voisitko selittää mulle mikä on "otsasta lähtevä isku"? Ei sillä, että haluaisin kyseisen tempun oppia, en vaan saa kuviteltua, että mitä ihmettä työkaveri teki, ja miksi pomo hiljeni...

Kiinnostaa minuakin.. en ymmärtänyt kielikuvaa, silmänisku vai mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi