Ottaako teidänkin mies vihkisormuksen sormesta kun lähtee baariin kavereidensa kanssa?
Meillä mies sanoo lukeneensa jostain lehdestä artikkelin, että vihkisormuksen ja sormen väliin jää kauhea määrä basilleja, varsinkin kun on muiden ihmisten joukossa. Siellä baarissa basillit voivat tarttua laseista, baaritiskistä ja ties mistä, mies sanoo. Ja mies onkin aika bakteerikammoinen, käy suihkussakin kahdesti päivässä. Siispä mies kertoi että parempi tuollainen periaatepäätös jättää sormus yöpöydän laatikkoon kun lähtee viettämään iltaa.
Itse olen kai niin naiivi, että olen aina pitänyt ulkona ollessani sormusta sormessa ja olen ajatellut, että käsidesi riittää tappamaan kaikki bakteerit. Mutta kyllä kai mies tietää paremmin jos on kerran jostain lääketieteellisestä julkaisusta lukenut asiasta.
Kommentit (8)
Ottaa pois, koska pelkää että se menee hukkaan.
Onko sulla joku erityinen syy päästää mies yksin baariin?
Kahvit näppiksellä :D kiitos päivän nauruista!!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku erityinen syy päästää mies yksin baariin?
No ei kai sitä voi estää, jos toinen haluaa mennä. Kyllä minäkin ajattelin huomenna lähteä kirpparille ja mies saa hoitaa lapsia.
ap
Itse otan välillä sormuksen pois baariin lähtiessä, koska pelkään hukkaavani sen. Muistan ilman sormustakin olevani varattu.. :D On se miestä kohtaan oikeastikin vähän epäkohteliasta, mutta mun sormus on edesmenneen äitini vihkisormus, joten sen tunnearvo on vain liian suuri hukattavaksi.
Toi bakteerijuttu nyt kuulostaa vähän keksityltä, mutta.. Emt.
Mieheni ei käytä sormusta ollenkaan paitsi jonkun kerran vuodessa, kun on joku isompi sukulaistapaaminen, esim. jonkun mukulan synttärit.
Jos ei ole provo, niin voi voi miehesi huijaa sua. mutta provo tämä on. Naisvihaprovot, jossa nainen esitetään naivina idioottina on olleet pinnalla tänäänkin.