Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako teidänkin mies vihkisormuksen sormesta kun lähtee baariin kavereidensa kanssa?

Vierailija
23.09.2016 |

Meillä mies sanoo lukeneensa jostain lehdestä artikkelin, että vihkisormuksen ja sormen väliin jää kauhea määrä basilleja, varsinkin kun on muiden ihmisten joukossa. Siellä baarissa basillit voivat tarttua laseista, baaritiskistä ja ties mistä, mies sanoo. Ja mies onkin aika bakteerikammoinen, käy suihkussakin kahdesti päivässä. Siispä mies kertoi että parempi tuollainen periaatepäätös jättää sormus yöpöydän laatikkoon kun lähtee viettämään iltaa.

Itse olen kai niin naiivi, että olen aina pitänyt ulkona ollessani sormusta sormessa ja olen ajatellut, että käsidesi riittää tappamaan kaikki bakteerit. Mutta kyllä kai mies tietää paremmin jos on kerran jostain lääketieteellisestä julkaisusta lukenut asiasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin voi voi miehesi huijaa sua. mutta provo tämä on. Naisvihaprovot, jossa nainen esitetään naivina idioottina on olleet pinnalla tänäänkin.

Vierailija
2/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pois, koska pelkää että se menee hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku erityinen syy päästää mies yksin baariin?

Vierailija
4/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit näppiksellä :D kiitos päivän nauruista!!

Vierailija
5/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies, mutta minä :P

Vierailija
6/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku erityinen syy päästää mies yksin baariin?

No ei kai sitä voi estää, jos toinen haluaa mennä. Kyllä minäkin ajattelin huomenna lähteä kirpparille ja mies saa hoitaa lapsia.

ap

Vierailija
7/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan välillä sormuksen pois baariin lähtiessä, koska pelkään hukkaavani sen. Muistan ilman sormustakin olevani varattu.. :D On se miestä kohtaan oikeastikin vähän epäkohteliasta, mutta mun sormus on edesmenneen äitini vihkisormus, joten sen tunnearvo on vain liian suuri hukattavaksi. 

Toi bakteerijuttu nyt kuulostaa vähän keksityltä, mutta.. Emt. 

Vierailija
8/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käytä sormusta ollenkaan paitsi jonkun kerran vuodessa, kun on joku isompi sukulaistapaaminen, esim. jonkun mukulan synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä