Neljäs lapsi tulossa,aika harva onnittelee.
Hassua kuinka ihmiset kuvittelevat voivansa sanoa mitä vain.Ventovieraat ehdottavat "piuhojen katkaisua" kuullessaan että neljäs tulossa.Töykeää.
Kommentit (162)
Jos olet tuttavani, siihen on syy miksen onnittele. Kasvatat huonosti kolmea jo olemassa olevaakin, et osaa lopettaa tupakanpolttoa ja poltat lasten kanssa autossa. Kehtaat vielä ihmetellä miksi lapsiparat sairastaa koko ajan... Niin ja sun avioliitto tuntuu olevan uskomatonta draamaa ja on-offia. En edes tiedä asutteko nyt yhdessä vai taas erillään. Siinä se on lasten hyvä kasvaa.
Jos et ole hän niin sitten tuumaan että onneksi olkoon! :)
MItä onnittelemista siinä on, oli eka tai viides? Kaikkiin tuollaisiin ilmoituksiin reagoin kyllä että "aha". Mitä se mulle kuuluu montako lasta sulla on. On mulla itellänikin lapsia, ihan toivottuja, enkä siltikään kiitoksia kalastele keltään.
Itselleni tulee mieleen ennemminkin "otan osaa" kuin "onnittelen". Sääliksi käy.
Jos olet mun tuntema, tässä syyt:
Lapsesi eivät saa ansaitsemaansa huomiota eivätkä ole selvästi tottuneet läheisyyteen. He kulkevat rikkinäisissä vaatteissa ja kiusaavat niin eläimiä kuin luokkakavereita. Teidän kolmesta lapsesta on tehty lastensuojeluilmoitus: varastelu, omaisuuden hajoittaminen ja pienen lapsen yksin jättäminen kotiin. Teillä on ollut kolmessa vuodessa neljä koiraa, joista kaksi kuolleet ja yksi annettu pois. Juotte paljon alkoholia, miehesi joka päivä! ja sinä vedät kerralla kunnon koomat, oli lapset kotona tai ei. Läksyissä lapset ei saa apua, ekaluokkalaiset todistus oli pelkkää tyydyttävää
Keskittyisit niihin olemassaoleviin lapsiin. Vai ovatko he kenties paskoja koska ovat edellisestä suhteestasi?
Vierailija kirjoitti:
Typeriä ovat. Jokainen tekee niin monta lasta,kuin haluaa :)
Tähän pitäisi kyllä olla joku lakisääteinen raja.
"Onnea kun olet saanut munaa ja onnistunut hankkiutumaan raskaaksi."
Tuo olisi järkevämpää.
Onnitellaan vauvasta sitten kun se syntyy :)
Vierailija kirjoitti:
MItä onnittelemista siinä on, oli eka tai viides? Kaikkiin tuollaisiin ilmoituksiin reagoin kyllä että "aha". Mitä se mulle kuuluu montako lasta sulla on. On mulla itellänikin lapsia, ihan toivottuja, enkä siltikään kiitoksia kalastele keltään.
Kalastele kiitoksia:D voi hyvää päivää..
Vierailija kirjoitti:
Ja niin monen isän kanssa kuin vaan löytää.
En halua mitalia enkä muutakaan.Jos sinä kysyt ulkomuotoni perusteella onko tulossa vauva ja minä kerron uteluun sen olevan neljäs,ymmärrän "joo" tai "okei" tai "onnea". Sitä en ymmärrä miksi joku rupeaa voivottelemaan tai jopa kiinnostuu mieheni ja minun ehkäisystä tai sänkyhommista.
En ole kenenkään teistä tuttava,tuttavat ja sukulaiset onnittelee koska tietävät kuinka ihana paikka meidän perhe on vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, eikö palstan lapsikriittiset ajakaan jokaisen ihmisen oikeutta päättää itse omasta lisääntymisestään (esim. sterilisaation ehtojen höllentäminen)?
/ohis
Onnea matkaan, ap! ♡
Et varmaan ole minun tuttu, koska hän sai jo neljännensä. Mutta en onnitellut koska tilanteessa ei ollut mielestäni mitään syytä onnittuluihin: neljä lasta on tehty parin vuoden välein kolmen eri isän kanssa ja ilmeisesti aina ankkuriksi siihen sen hetkiseen poikaystävään. Tuttu elää tuilla eikä hänellä ole mitään koulutusta, edes peruskoulua ei ole onnistunut suoritamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun mitalli saada
Ehdottiko hän sellaista vai omiasiko siinä nyrpistelet? Menehän vääntämästä naamaasi täältä, sinulla ei ole keskusteluun mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se kertoo jotain..
Niin,kertoo siitä kuinka huonosti käyttäytyviä ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat on ilmeisesti avian vieras käsite?
Tässä ketjussa kiteytyy kyllä tas suomalaisuuden ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että se olisi sellainen joka olisi estänyt äitiäsi saamasta sinua.