Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs lapsi tulossa,aika harva onnittelee.

Vierailija
23.09.2016 |

Hassua kuinka ihmiset kuvittelevat voivansa sanoa mitä vain.Ventovieraat ehdottavat "piuhojen katkaisua" kuullessaan että neljäs tulossa.Töykeää.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitalia enkä muutakaan.Jos sinä kysyt ulkomuotoni perusteella onko tulossa vauva ja minä kerron uteluun sen olevan neljäs,ymmärrän "joo" tai "okei" tai "onnea". Sitä en ymmärrä miksi joku rupeaa voivottelemaan tai jopa kiinnostuu mieheni ja minun ehkäisystä tai sänkyhommista.

En ole kenenkään teistä tuttava,tuttavat ja sukulaiset onnittelee koska tietävät kuinka ihana paikka meidän perhe on vauvalle.

Tässä en puhut tutuista siis mitään vaan siitä kuinka ventovieraat kuvittelevat ihmisten yksityisasioiden kuuluvan heille.

Kyllä näitä itkijöitä suvussakin on mutta asia ei kuulu edes heille.

Vierailija
22/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole minun tuttu, koska hän sai jo neljännensä. Mutta en onnitellut koska tilanteessa ei ollut mielestäni mitään syytä onnittuluihin: neljä lasta on tehty parin vuoden välein kolmen eri isän kanssa ja ilmeisesti aina ankkuriksi siihen sen hetkiseen poikaystävään. Tuttu elää tuilla eikä hänellä ole mitään koulutusta, edes peruskoulua ei ole onnistunut suoritamaan.

Onpa sinulla tuttavapiiri. Minä en tunne ketään tuollaista. Itsepähän valitset missä piireissä liikut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaltaisiasi maapallon ja toisten ihmisten riistäjinä. En toivo mitään hyvää raskaudellesi, minulla on siihen oikeus, koska toimin itse toisin.

Vierailija
24/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuttavalla on neljä vasikan kokoista koiraa,joille on pyhitetty yksi kerros heidän talostaan.Ovat todella väsyneitä ja rahapulassa koirien kanssa..lisää kuulemma ottavat.

Kuitenkin nää ihmiset jaksaa jeesustella kun meillä useampi lapsi..

Vierailija
25/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole minun tuttu, koska hän sai jo neljännensä. Mutta en onnitellut koska tilanteessa ei ollut mielestäni mitään syytä onnittuluihin: neljä lasta on tehty parin vuoden välein kolmen eri isän kanssa ja ilmeisesti aina ankkuriksi siihen sen hetkiseen poikaystävään. Tuttu elää tuilla eikä hänellä ole mitään koulutusta, edes peruskoulua ei ole onnistunut suoritamaan.

Onpa sinulla tuttavapiiri. Minä en tunne ketään tuollaista. Itsepähän valitset missä piireissä liikut.

No onpas taas av-mainen kommentti :D Eli kun tuttavapiiriini (=tuntemiini ihmisiin) kuuluu yksi tuollainen, niin se tekee koko muustakin tuttavapiiristäni oudon. Ja hauskaa kun osaat tuon yhden tuntemani ihmisen perusteella kertoa senkin että millaisissa piireissä liikun :D

Vierailija
26/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaltaisiasi maapallon ja toisten ihmisten riistäjinä. En toivo mitään hyvää raskaudellesi, minulla on siihen oikeus, koska toimin itse toisin.

Kuinkas minä ketään riistän?

Eletään omavaraisesti ja toisia ja maapalloa kunnioittaen toisin kuin tuollainen kaupunkilainen piripää.

Vierailija
27/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitalia enkä muutakaan.Jos sinä kysyt ulkomuotoni perusteella onko tulossa vauva ja minä kerron uteluun sen olevan neljäs,ymmärrän "joo" tai "okei" tai "onnea". Sitä en ymmärrä miksi joku rupeaa voivottelemaan tai jopa kiinnostuu mieheni ja minun ehkäisystä tai sänkyhommista.

En ole kenenkään teistä tuttava,tuttavat ja sukulaiset onnittelee koska tietävät kuinka ihana paikka meidän perhe on vauvalle.

no tuntemani neljän lapsen vanhemmat on aika kovia kyselemään ja vihjailemaan sänkyhommistani koska olen sinkku. ehkä saattaisin heittää jotain takaisin jossain vaiheessa.

btw. joku määritteli lapsilukumäärän näin, ja olen ihan samaa mieltä:

1lapsi: kuin olisi kotieläin

2 lasta: perhe

3 lasta: parisuhteelle ja omalle elämälle riskitekijä (3 lapsen perheessä riittää siis työtä ja jaksamista vaaditaan)

4 lasta: friikkiyden rajamailla ;)

kyllä se noin menee

Vierailija
29/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiesi tulevaisuuden kannalta ihmiskunnan holtiton kasvu  ja  superitsekäs länsimainen kuluttaminen on katastrofaalista. Tämän pitäisi olla selvää, jos vähänkään uskaltaa seurata uutisointia esim. ilmastonmuutoksesta ja muusta luonnon tuhotumisesta ja tunteehan sen jo nahoissaan ihmeellisinä kesä- ja talvisäinä.  Moni muu miettii tänä päivänä jopa sen ensimmäisen hankintaa. Mielestäni neljän lapsen ( = ympäristön uuden kuluttajan) hankinnassa ei siis ole mitään hienoa.

Vierailija
30/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas taas av-mainen kommentti :D Eli kun tuttavapiiriini (=tuntemiini ihmisiin) kuuluu yksi tuollainen, niin se tekee koko muustakin tuttavapiiristäni oudon. Ja hauskaa kun osaat tuon yhden tuntemani ihmisen perusteella kertoa senkin että millaisissa piireissä liikun :D

Itsehän sinä oletit jokaisen nelilapsisen perheen toimivan samoin kun tuttavaperheesi.Se että sinä tunnet tuollaisen porukan,ei tee jokaisesta perheestä omituista.

Vierailija
31/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ennen kuin lisäännyt! kirjoitti:

Lapsiesi tulevaisuuden kannalta ihmiskunnan holtiton kasvu  ja  superitsekäs länsimainen kuluttaminen on katastrofaalista. Tämän pitäisi olla selvää, jos vähänkään uskaltaa seurata uutisointia esim. ilmastonmuutoksesta ja muusta luonnon tuhotumisesta ja tunteehan sen jo nahoissaan ihmeellisinä kesä- ja talvisäinä.  Moni muu miettii tänä päivänä jopa sen ensimmäisen hankintaa. Mielestäni neljän lapsen ( = ympäristön uuden kuluttajan) hankinnassa ei siis ole mitään hienoa.

Niin siis afrikassa lisäännytään holtittomasti,ei suomessa.Älä laita rahojasi SPR.n keräyksiin niin teet oman osasi.

Me viljellään omassa paskassa omat perunat,ei lähetä muualle loisimaan.

Myös lapsiperhe voi elää ekologisesti..

Vierailija
32/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinä oletit jokaisen nelilapsisen perheen toimivan samoin kun tuttavaperheesi.Se että sinä tunnet tuollaisen porukan,ei tee jokaisesta perheestä omituista.

Laitatko ystävällisen mun kommentista lainauksen, että missä sanoin näin.

Vierailija
33/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelujen määrä vähenee lasten myötä. Ei sitä kolmannen lapsen jälkeen jaksa enää innostua ja onnitella samalla tavalla.

Vierailija
34/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tuntemani neljän lapsen vanhemmat on aika kovia kyselemään ja vihjailemaan sänkyhommistani koska olen sinkku. ehkä saattaisin heittää jotain takaisin jossain vaiheessa.

btw. joku määritteli lapsilukumäärän näin, ja olen ihan samaa mieltä:

1lapsi: kuin olisi kotieläin

2 lasta: perhe

3 lasta: parisuhteelle ja omalle elämälle riskitekijä (3 lapsen perheessä riittää siis työtä ja jaksamista vaaditaan)

4 lasta: friikkiyden rajamailla ;)

kyllä se noin menee

No meille lapset ovat perheenjäseniä...perhe...en tiedä oletko ikinä kuullut mutta joskus käy niin että ollaan onnellisia ja tyytyväisiä kun on ihana perhe.

Ja musta on friikkiä jos joku ei saa lapsia,yleensä aina ne on

1.mielenterveyspotilaita

2.huumeiden käyttäjiä

3.mahoja

4.homo/lesbo

Mut meillä tuttavissa/suvussa syy joku noista.Yhtäkään normaalia lapsetonta en tunne....

Vierailija
35/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelujen määrä vähenee lasten myötä. Ei sitä kolmannen lapsen jälkeen jaksa enää innostua ja onnitella samalla tavalla.

Kyse ei olekaan siitä.Kuinkas sitä kuitenkin jaksaa kiinnostua meidän ehkäisystä??

Vierailija
36/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko ystävällisen mun kommentista lainauksen, että missä sanoin näin.

No täytyhän sun tulla kertoon toi asiasi tähän ketjuun.Oletat siis näkeväsi vatsani perusteella että olen horatsu ja huono äiti?

Vierailija
37/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhojen katkaisemista ehdottavat raskaana olevalle ovat moukkia ja juntteja. Miksi käytät energiaasi heihin?

Seuraava kysymys: miksi muiden pitäisi pomppia tasajalkaa juuri siksi, ettäö te saatte lapsen? Se on teidän ilonne, muilla on omat ilonsa. Mutta siis tökerö ei saa olla., 

Vierailija
38/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä saavutus, harrastit seksiä ilman ehkäisyä! Se ei kyllä jokaiselta onnistu. Paljon onnea!

Vierailija
39/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota onnitteluja, mutta mun tuttavapiiri lienee poikkeuksellisen fiksua, kun onnittelevat, vaikka meille on tulossa ja yhdeksäs.. ja kiitos, tiedän kyllä, että jotkut pitävät meitä holtittomina ja harkitsemattomina. Toivottavasti saatte elänne aikana niin paljon säästöön, ettei vääristynyt huoltosuhde liikarasita meidän lapsia.

Vierailija
40/162 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau mikä saavutus, harrastit seksiä ilman ehkäisyä! Se ei kyllä jokaiselta onnistu. Paljon onnea!

Kannattaa tarkastella onko oma käytös kondiksessa jos kuvittelet asian kuuluvan sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi