Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisitko sinä, noin 50 vuotias nainen.

Vierailija
22.09.2016 |

MIten suhtautuisit jos jonain päivänä aivan yllättäen nuoruusvuosien seurustelukumppani, josta et ole kuullut mitään 30 vuoteen, ottaisi sinuun yhteyttä? Ihan vilpittömästi vain haluaisi kuulla kuulumiset eikä mitään sen enempää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vastaamatta, ei vaan kiinnosta jotkut vuosikymmenten takaiset poikaystävät. Olisi aika epämiellyttävä yllätys.

Vierailija
22/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, olet pumpuloinut tuon ensirakkautesi sellaisella hellyydellä, että tällä hetkellä hän täyttää pääsi sekä sydämesi valtoimenaan :) Et voi arvatakaan, miten herkästi vanha suola janottaa, kun toisesta kuulla saa ;)

Ap, olet nyt astumassa herkille jäille. By the way, onko nykyinen naisystäväsi tietoinen tästä sinun mielenkiinnosta nuoruuden rakkauttasi kohtaan vai onko tämä pikku salaisuus, mikä pitää pimittää nykyiseltä puolisolta?

Sitä juuri mietinkin että olenko vain jotenkin "pumpuloinut" (hauska sana) tai romantisoinut asiaa. Mietin myös perimmäisiä syitä miksi ottaisin yhteyttä.

Joskus sitä vaan kaipaa kolmannen, riippumattoman osapuolen mielipidettä asioihin jotta saa asiat oikeaan perspektiiviin. Siksipä mielipiteitä kyselinkin.

Nyt tiedän kuinka menettelen.

Kiitos kaikille vastaajille ja  kommentoijille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Ei voi tietää.

Vierailija
24/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes mieti tuollaista. Kuten vastauksistakin pystyy päättelemään, niin naiset inhoavat takiaisen lailla kiinni tarrautuvia miehiä ja unohtavat vanhat jutut välittömästi. Toiseksi, onko varmasti hyvä ajatus antaa tuolle ensirakkaudellesi uusi tilaisuus hylätä sinut nöyryyttävästi. Ja kolmanneksi, on hyvin mahdollista että nainen ei edes muista sinua, jolloin yhteydenotosta tulee melko kiusallinan, 'ai jaa, kai me sitten oltiin yhdessä'.

Tämä näin miesnäkökulmasta. Olen itsekin haikaillut ensirakkauteni perään yli 40 vuotta, mutta siihen se jääkin koska minä en tule tekemään aloitetta. Hänhän se jätti ja tietää tunteeni, jos muistaa.

Vierailija
25/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin kovasti, jos joku exäni löytäisi minut nyt, mutta olisihan se ihan hauska vaihtaa kuulumisia. Nuo suhteet hiipuivat aikanaan etäsuhteiksi, koska siinä iässä opiskeltiin ja mentiin työn perässä milloin minä, milloin kaveri, ja tiet veivät vieraille maille asti. Jokunen kysymys jäi avoimeksi, ja vaikka en niitä ole miettinyt vuosikymmeniin, niin nyt voisin kysyä asioita, joita silloin ei tullut mieleen/en kehdannut kysyä. Se olisi kyllä ihan selvää, että mitään uusia virityksiä ei tuosta nyt enää syntyisi, ei ainakaan someystävyyttä kummempaa.

Vierailija
26/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikakaveri 25vuoden takaa otti yhteyttä muutama vuosi sitten. Lähinnä kokemus oli outo, koska minä olin jo unohtanut sen noin 6 kk seurustelun ja hänelle se tuntui olevan yhä todella paljon mielessä. Kumpikin tahollaan aviossa jne. ja sitten tämä soitto, että mitä kuuluu. Puhelu loppui aika lyhyeen.

Vierailija
27/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä, mutta ihan kivahan se olisi. Nykyäänhän muutenkin Facebookin ym. kautta ollaan yhteydessä kaikenlaisiin vanhoihin tuttavuuksiin. Siis olen saanut kaveripyyntöjä joiltain lapsuudenajan naapureilta ym. Eli en edes ihmettelisi.

Vierailija
28/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän setä vaihtoi 70+ vuotiaana pitkäaikaisen vaimonsa nuoruuden ihastukseen kun tuo ihastus otti yhtäkkiä yhteyttä. Tämä setä oli lopulta hyvin elämässään menestynyt ja ilmeisesti nyt vanhempana sitten kelpasi oikein mainiosti. Miehille nuoruuden rakkaudet voivat olla hyvinkin pahoja torjua.

Vierailija
29/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole nykyistä kumppaniani kohtaan reilua etten entisiin ihastuksiin yhteyttä ota.

Oli aikeet sitten kuinka vilpittömät tahansa.

ap

Vierailija
30/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta exät ovat exiä ja siinä suhteessa verrattavissa ihan keneen hyvänsä entiseen tuttavaan, naapuriin tai työkaveriin. Pidän kehittymättömänä sellaista ihmistä, joka taantuu vuosikymmenien takaiseksi itsekseen välittömästi jonkun entisen heilan kohdatessaan. Jos nyt joku entiseni ottaisi yhteyttä, olisin yllättynyt, mutta en usko, että se kovin ihmeellisiä tunnereaktioita aiheuttaisi, eikä vaikuttaisi parisuhteeseeni millään tavalla. Menneisyys on menneisyyttä ja se suhde on jäänyt ihan selkeästi sinne ja kuopattu aikanaan. Kuka tahtoisi sellaista zombia elämäänsä - ja tarkoitan tällä zombilla nyt itse suhdetta, en suhteen osapuolia.

Vierailija
31/31 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies piti yhteyttä kymmenien vuosienkin jälkeen tyttökavereihin, lapset kyllästyivät ja käskivät lähteä, hän loukkaantui, outoa se mielestäni oli.  En itse olisi voinut kuvitellakaan.   Kun sanoo olevansa vapaamielinen ja silti oli sidottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi