Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
En, vaan pyyhin munat ikkunaverhoon !!
Tärkeintä on, että alfamiesten sperma leviää naisiin, eikä mikään nynnyluuserien b-luokan siemenneste. Ei haittaa, vaikka lapsi olisi isätön ja äiti yksinhuoltaja. Kyllä se lapsi saa joskus kaverimiehen, mistä tulee isän tapainen. Äiti taas tarvitsee munaa jatkossakin, mutta pehmoisä-leikkijöistä ei sellaisen antamiseen ole. Munan antajat ja isäleikkijät ovat aivan erikseen, eri ihmistyyppiä, molempia tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perseeseen, koska petän vain perseseksin takia
Mulla on sama mutta kusileikkien takia. Spermat ammun minne nyt sattuu menemään.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että alfamiesten sperma leviää naisiin, eikä mikään nynnyluuserien b-luokan siemenneste. Ei haittaa, vaikka lapsi olisi isätön ja äiti yksinhuoltaja. Kyllä se lapsi saa joskus kaverimiehen, mistä tulee isän tapainen. Äiti taas tarvitsee munaa jatkossakin, mutta pehmoisä-leikkijöistä ei sellaisen antamiseen ole. Munan antajat ja isäleikkijät ovat aivan erikseen, eri ihmistyyppiä, molempia tarvitaan.
Vai "munanantajat" eiväthän ne ukot anna yhtåån mitåån, saavat vain. Perkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Alfoista horisijat ovat itse pieni munaisia velttoja ressukoita, jotka ei saa naista.
Käyn vieraissa yleensä vain anaaliseksin takia. Pari-kolme ensimmäistä tapaamista yleensä kortsun kanssa mutta yleensä jossain vaiheessa naiset alkavat oikein vaatia paljaalla pyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai "munanantajat" eiväthän ne ukot anna yhtåån mitåån, saavat vain. Perkeleet.
Antavat he, tärkeän panoksensa kansanterveyden ja väestön hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfoista horisijat ovat itse pieni munaisia velttoja ressukoita, jotka ei saa naista.
Uuuu, nokkelaa sanankäyttöä. Taisit muuten vahingossa kuvailla itsesi. :-) Ja pienimunainen on yhdyssana. Mitä pienimunaisiin tulee, se kalun pienuus tuskin heitä haittaa, jos naista eivät saa kuitenkaan.
Joskus. Yleensä ruiskin suuhun/naamalle
Aina kirjoitti:
Luonnollista on saada laueta naisen pilluun kumitta. Olo on kuin maailmanvalloittajalla, kun saa siemenensä jälleen laskettua vieraan (omassa tapauksessani -> vakipano) naisen kuumaan uumaan!!
Itsellä niin hyvä onni, että vakkarillani on ihan älyttömän tiukka pillu verrattuna naisystävääni, että sinne ei voi kuin laueta rytinällä! Moni osaisi arvostaa sellaista pillua!
Olet siis minuuttimuna?
Itse suhteessa ollessani en ole ikinä pettänyt, mutta sinkkuna ollessa olen pannut montaakin varattua ja naimisissa olevaa naista. En ruiski kuin kondomiin, paitsi jonkun kerran on tullut lauettua nieluun asti.
Kyselyn perusteella aika moni antaa ilman kondomia
Vierailija kirjoitti:
Kyselyn perusteella aika moni antaa ilman kondomia
Suuseksi, kummin päin vain, ei tunnu samalta kun siinä on kalvo välissä. Pannessa sillä ei ole samaa vaikutusta. Miehenä, siinä vaiheessa kun nainen imaisee paljaan kaluni suuhunsa, sitä ei yksinkertaisesti pysty vastustamaan. Ja kysymykseen, ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle, niin eihän siinä edes ole vaihtoehtoja jos nainen haluaa ottaa loppuun asti ja niellä. Ei ole edes pelkoa vahinkoraskaudesta.
Eikö taudit ja elatusmaksut yhtään kuumota????
Vierailija kirjoitti:
Kun se menee kurkusta alas, ei pelkoa elatusmaksuista, ja tautien tod.näk. aika paljon pienempi sieltä suusta kuin pildestä/pyllystä. En kauheesti pelkää suudellakkaan, niinku tautien pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Makselen elareita kyseiselle naiselle jo ennestään. Nyxä ei liiemmin innostunut, kun jouduin asian paljastamaan. Ex siis paksuna
Varsinkin jos nainenkin on varattu. Mutta välillä kiihottaa laueta suuhunkin, koska narttu ei voi asialle mitään, koska salasuhde.
Useat vuosikymmenten aikana tapaamani naiset sopivat mielellään etukäteen, että minne haluavat minun laukeavan. Uskon keskustelunkin pohjalta siihen, että seksitauteja ei juuri leviäisi. Molemmat osapuolet ovat vastuullisesti vastuuttomia. Kun varatut ihmiset päätyvät ulkopuoliseen seksikontaktiin, niin usein terveys on siitäkin syystä turvattu. Totta on, ettei kuitenkaan koskaan voi tietää.
On tunnustettava, että olen itse viehättynyt anaalipenetraatiosta.. varsinkin lopuksi, jos saan laueta sinne. Jos on riskiä raskaudelle, niin tämä vaihtoehto on tullut monesti puheeksi. Vältän kuitenkin itse tarjoamasta heti tätä vaihtoehtoa, kun se joillekin naisille on ehdoton ei ja turn off - fiilis. Ihanaa on, jos saa laueta sisään. Turhia riskejä kannattaa välttää. Jos tapaan naisen, joka pitää peppuseksistä ja ehdottaa tätä itse, niin harvoinpa meillä jää tapaaminen siihen kertaan, yleensä uusitaan epäsäännöllisin välein. Myös molemminpuolinen suuhoito on oikein miellyttävää. Tämä 69 palvelee usein molempia ja samanaikainen orgasmi on ehkä helpoin saavuttaa näin, jos ei voi laueta normisti pillun syvyyksiin.
igtk kirjoitti:
Kyllä. Vakipano. Se valuminen pitkin naisen reisiä kiihottaa.
Useamman vieraan naiseen pilluun olen lauennut syvälle. Joskus imevät kullin tyhjäksi myös.
Itsellä tapana pitää mukana vain yhtä kondomia. Antaa kohtalon päättää miten käy. Kun käyttää kumia ja ottaa pari olutta on kulli sen verran tunnoton, että jaksaa painaa useamman tunnin. Käytän Sultan ultra thin kondomeita, jotka mahtuu juuri ja juuri ja yleensä paukahtaa puhki. Sanon aina, että nyt paukahti kumi. Osa naisista sanoo että jatka vain loppuun. Osa keskeyttää yhdynnän mutta kun sanon, että oli ainoa kumi niin ei kauaa kun hyppäävät kiihkeästi päälle. Kerran kun sanoin että nyt paukahti, niin nainen huusi, että hänellä ei ole ehkäisyä mutta lataa sisään vain, paukutin takaapäin ja laukesin syvälle pilluun. Oli naapurin ukon vaimo niin vähän jännitti seurailla alkaako maha kasvaa. No siitäkin selvittiin.