Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
Aina jos mahdollista, etenkin kiihottaa jos on varattu nainen. MAhtava tunne, kun tietää jonkun miehen odottelevan spermaiseksi naimaani "kilttiä" vaimoaan kotiinsa :) :)
Tapasin toissa kesänä naisen, joka ei ollut mieheltään saanut 3 vuoteen. Päädyttiin sitten herkempiin merkkeihin ja ennen yhdyntää nainen kaivoi kumin esiin. Kysyin voidaanko olla ilman ja nainen sanoi, että voi käydä ostamassa jälkiehkäisyn jos haluan, Nainen oli liiankin tiukka kun tulin hävettävä nopeasti pilluun. Ajettiin apteekin kautta ja maksoin jälkiehkäisy, jonka jälkeen heitin naisen spermat pillussa kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
En ruiski spermaa kenenkään sisälle ellen ole täysin varma, että hän syö pillereitä. Tosin sisälle ruiskin ainoastaan parisuhteessa.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Siis ei haittaa jos nainen tulee raskaaksi ja teillä on salaperhe.
Ruiskin joka kerta. ja olen ruiskinut monen eri vieraan naisen sisälle. Kondomi vie tunteen ja tunnon. Eivät ole naiset kyselleet kondomeja, eivätkä perään.
Sama täällä, on lukuisia kertoja kumit jääneet hyllyyn naisen toiveesta. Etenkin aviopillut on kiihottavaa spermata ja jotenkin tuntuu että kiihottaa monia naisiakin sellainen vieraan miehen 'merkkaus'
On tullut ruiskittua aika moneen rouvaan spermat,nykyisin kun on vasektomia tehtynä niin ei tarvi pelätä edes jälkeläisiä.
Aina paljaalla pikkurouvan pilluun.
Minulla ja vaimolla on kaverit harrastus piireistä joitten kanssa käydään matkoilla. Minä saan laskea spermat naiskaverini sisään ja vaimo ottaa mieskaveriltaan spermat sisäänsä. Tai tietysti voimme roskia mihin huvittaa. Anaaliseksistä emme kukaan pidä.
En voi ruiskia, koska on sen verran kova rekordi tuossa raskaaksi panemisesta...
No aina jos mahdollista! On se vaan kumman kiihottava juttu, kun saa spermata toiselle varatun naisen. En tiedä mikä ihme siinä on, mutta kokemusteni mukaan yleensä myös sitä toiselle miehelle varttua naistakin tuntuu kiihottavan jos touhuamme paljaalla ja lasken lopuksi kunnon lastin sisään. Tuhmaa ja kiellettyä.
Viettien viemä mies 48
Itselläni ollut viisikin varattua naista yhtä aikaa enkä ole ehkäisystä kysellyt,spermat sisään jokaiselle eikä kukaan estellyt.Puutteessa olevia vaimoja kaikki.Sen lisäksi lukemattomia irtojuttuja,16v käyttänyt viimeksi kumeja,ei oikein maistu.Olen aviossa vaan olen nauttinut silti vieraista pilluista tarjonnan mukaan eikä puutetta ole ollut.Se on minun tieni,jokainen kulkekoon omaansa,suon vaimolleni samat oikeudet.
Ruiskin useimmiten sisään, ja perseeseen on suosikkini. Kerran olen kyllä piruuttani lennättänyt mällit naisen aviomiehen hammasharjaan. 😀
Minä sain 5 hengen kaveriporukalle käyttöön naimisissa olevan rouvan. Kyseessä työporukan tykypäivä. 3 ruiski spermat pilluun ja 2 perseeseen. Aika pian naisen mies haki naisen kotiin, ollut ehtinyt suihkuun niin meni reiät spermaa valuen miehensä kyytiin. On kuulemma erittäin mustasukkainen mies.
En. Liian suuri taloudellinen riski.
Kerran en voinut vastustaa kiusausta kun erään toimitusjohtajan vaimo tuli käymään vapaapäivänäni aamupäiväkahville.
Meni melko nopeasti tutustumisesta paneskeluksi. Sitten kun nainen oli orkun jälkeen tosi kiimassa, niin kondomi pois, liukkari esiin ja paljaalla peppuun. Lisäkiihotusta tuli, kun ei kuulemma ole harrastanut sitä vuosiin ja tuntui itsekin innostuvan.
Ei kauaa kestänyt että pumppasin kaiken sisään ja sitten lähetin kotimatkalle lasti sisällä. Siinä oli jotain eläimellisen kiihottavaa vielä jälkeenkin päin kun mersun takavalot kaikkosi pihasta. Myös päällisinpuolin siveä nainen ja oma duunaritausta jotenkin toi semmosta rouheutta aiheeseen.
Aina ruiskinut spermat isolla kullilla vieraan rouvan sisään.en kysele ehkäisyä jos ei toinenkaan mitään mainitse. Kunnolla pohjaan ja spermat kohdunsuulle odottamaan.. kiihottaa!
Eräs kuvankaunis hoikka nainen baarissa lupasi minulle huumaavan viikonlopun hotellihuoneessaan, jos ammun kaikki lastit hänen sisälleen.
Lupauduin tehtävään, ei ollut mitään syytä kieltäytyä.
Täytyy myöntää että ko. varattu nuori rouva osasi viedä ja selkeästi nautti monipuolisesta seksistä Ei mitään valittamista.
Nauroi vain sunnuntaina poistuessaan hotellilta ja kertoi saaneensa minusta riittävät tiedot.
En kyllä ymmärrä hänen kommenttiaan, kerroin vain etunimeni.
Tykkään panna kaksi settiä peräkkäin eli jatkaa panemista oman orkkuni jälkeen ilman taukoa. Se ei oikein onnistu muuten kuin ruiskimalla paljaalla. Ehkäisyasiat tenttaan ennen nussimista ja varattujen kanssa ne ovat ihan kiitettävän hyvin kunnossa.
Ruiskisin mielelläni häneen.laotatko yhteystidot naisesta..💦💦💦