Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?

Vierailija
22.09.2016 |

Vaihtoehdot

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa pettämisen kiihkosta tulee nimenmaan siementämistä, joten spermojen sisään ruiskiminen kruunaa kaiken. Pyrin aina panemaan naimisissa olevaa naista jolla on paras aika kuussa tulla raskaaksi.

Vierailija
102/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paljaalla. Avovaimoni alkoi epäillä toistuvien hiivatulehdusten vuoksi, pakotti minutkin syömään kuureja ja ihmetteli kun kuitenkin uusiutui muutaman kuukauden välein. Yritin noin vuoden ajan tapailla kaipaamaani eksää satunnaisesti. Homma meni pieleen kun ex halusikin minut takaisin ja nyt on paksuna ja kihlattuni jätti. True story. :(

M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen muualta sitä mitä en kotona saa. Eli mieheni ei suostu laukeamaan suuhuni, kun "se on niin likaista, ja en pystyisi pussaamaan sua". Siksi minulla on ollut muutamia rakastajia, joiden kanssa olen seksi on rajoittunut pelkästään suihinottoon. En halua pettää miestäni antamalla muuta. Jotkut maistuu hyvältä, jotkut aika kitkerältä, ja jotkut tarttuu kurkkuun nieltäessä, joiltakin tulee sellainen lasti, että meinaan tukehtua. Rakastan kuitenkin aina sitä kun mies laukeaa suuhuni.

Vierailija
104/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja mulkun pyyhin verhoihin.

Vierailija
105/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen tehtävä on jakaa siementään, mahdollisimman paljon eri puolille. minulla on lukuisia avioliiton ulkopuolisia lapsia. tuo ei ole ongelma, kun on varakas. ei ole mitään ongelmia maksaa elatusmaksuja. vaimon kanssa olen hankkinut ainoastaan yhden lapsen. en halua pilata hänen vartaloaan useammilla raskauksilla.

Vaikka mitä luultavimmin olet provo, niin kysäisenpä, että eikö sinua yhtään vaivaa ne isättömät lapsesi? Entä jos joku päivä tulevat porukalla koputtelemaan ovellesi, että tässä ollaan, tutustututaanko? Entä, puuttuisitko asiaan, jos se virallinen lapsesi joku päivä rakastuisi puolisisareensa/-veljeensä? Jotta, saahan sitä kuvitella vaikka millaisia irstailuja, mutta kyllä siihen on ihan hyvät ja perustellut syynsä, miksi tuollainen holtiton ruiskiminen ei ole yleisesti hyväksyttyä käytöstä.

Kyllä se näyttää olevan yleisesti hyväksyttävää kun katsoo tämän ketjun viestejä kuinka innokkaasti ilman kumia vedetään.

Vierailija
106/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen perusteella naimisissa olevien naisten kanssa ei tarvitse käyttää kumia. Suhteessa olevilla harvemmin on kerääntynyt tauteja ja ehkäisy on hoidossa.

Törmäsin laivareissulla naimisissa olevaan naiseen joka kertoi etsivänsä hetken huumaa. Keirroin itsekin olevani vastaavassa tilanteessa. Jutustelun jälkeen sovittiin että jatketaan iltaa yhdessä ja unohdetaan sen jälkeen koko juttu. Siirryttiin hyttiin ja nainen sanoi että ehkäisy on kunnossa, vaikka oletin että käytetään kondomia. Harrastettiin seksiä sitten ilman kumia, ja laukesin sisään vaikka hirvittikin eikä nainen ollut siihen muuta sanonut.

Sitten jatkettiin omille teillemme, kummallekin jäi hyvä mieli

Voi miehet ja logiikka et jos nainen suhteessa niin tauditon. Kuvittelette olevanne se ainoa onnekas vieras muna siellä naisessa.

Vierailija
107/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa pettämisen kiihkosta tulee nimenmaan siementämistä, joten spermojen sisään ruiskiminen kruunaa kaiken. Pyrin aina panemaan naimisissa olevaa naista jolla on paras aika kuussa tulla raskaaksi.

No mutta jos naimisissa oleva syö pillereitä niin hän ei ovuloi eli parasta aikaa kuussa ei ole.

Säilyykö fiilis vielä elareita maksaessa? Jos vaikka vaimo sattuu kertomaan ettei aviomies ole isä.

Vierailija
108/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun kyllä.

Vierailija
109/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen muualta sitä mitä en kotona saa. Eli mieheni ei suostu laukeamaan suuhuni, kun "se on niin likaista, ja en pystyisi pussaamaan sua". Siksi minulla on ollut muutamia rakastajia, joiden kanssa olen seksi on rajoittunut pelkästään suihinottoon. En halua pettää miestäni antamalla muuta. Jotkut maistuu hyvältä, jotkut aika kitkerältä, ja jotkut tarttuu kurkkuun nieltäessä, joiltakin tulee sellainen lasti, että meinaan tukehtua. Rakastan kuitenkin aina sitä kun mies laukeaa suuhuni.

Oi mielelläni tulisin ja laukeasin suuhusi. Minä puolestani rakastan sitä, kun nainen rakastaa kun tulen hänen suuhunsa ja haluaa niellä. Maistun kuulemma hyvältä, mutta lastini on kyllä aika iso. Kunnioitan sitä, että et halua pettää miestäsi, ja minulle riittäisi pelkkä suuhoito. 

Vierailija
110/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos naimisissa oleva syö pillereitä niin hän ei ovuloi eli parasta aikaa kuussa ei ole.

Säilyykö fiilis vielä elareita maksaessa? Jos vaikka vaimo sattuu kertomaan ettei aviomies ole isä.

Nuorin lehtolapsistani on seitsemän ja toinen mies on myöntänyt isyyden. Yli kolmevuotiaan isyyttä ei voi purkaa.

Vierailija
111/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jokakerta heti eteiseen

Vierailija
112/204 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma setä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi mielelläni tulisin ja laukeasin suuhusi. Minä puolestani rakastan sitä, kun nainen rakastaa kun tulen hänen suuhunsa ja haluaa niellä. Maistun kuulemma hyvältä, mutta lastini on kyllä aika iso. Kunnioitan sitä, että et halua pettää miestäsi, ja minulle riittäisi pelkkä suuhoito. 

Vieraan varatun naisen antama suihinottohan on juuri se kiihottavin. Siinä laukeaakin nopeampaa suuhun varsinkin jos nainen tykkään imeä kunnolla kostealla suulla ja niellä. Parhaita on ne olleet jotka itse on pyytäneet saako ottaa suihin ja tottakai saa mutta kanuuna voi poksahtaa liian nopeaa jos imet hyvin :)). Viimeksi eräissä illanistujaisissa oli todella kuuma milf joka otti peräjälkeen ensin toiselta mieheltä satsit suuhun ja sen jälkeen minulta

Vierailija
113/204 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teen minäkin ja näin on vaimollekin käynyt vieraan varatun miehen kanssa.

Miltä se tuntui noin päin kun toinen herkutteli vaimosi kanssa?

Hyvältä se näytti ja tuntui ja kovasti näytti vieraammekin nauttivan kun sai rouvaa paljaalla panna. 

Vierailija
114/204 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa pettäminen ei ole tarpeeksi tuhmaa. Itse olen käynnyt pettämässä varatun naisen kanssa, jolla ei ole ehkäisyä. Tuntuu todella kiihottavalta kun lasti lähtee sisään. 

Vierailija
115/204 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa pettäminen ei ole tarpeeksi tuhmaa. Itse olen käynnyt pettämässä varatun naisen kanssa, jolla ei ole ehkäisyä. Tuntuu todella kiihottavalta kun lasti lähtee sisään. 

Ettei vaan ole ollut minun vaimoni?

Vierailija
116/204 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin aina panemaan paljaalla mutta spermat ruikin vatsalle, kasvoille, rinnoille tai suuhun, jos nainen haluaa.

Vierailija
117/204 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut harrastettua edes kumilla. Voisin kuvitella hommassa olevan oma hohtonsa. Yritän pysyä uskollisena kuitenkin edelleen.

Vierailija
118/204 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran ollut samassa tilanteessa. Tiedän vielä, että kyseinen nainen on tullut aina helposti raskaaksi. Silti lasti piti laskea sille varattuun paikkaan. Hän ei tullut raskaaksi sillä kertaa, mutta vähän sen jälkeen luultavasti miehelleen. Kiihottavimpia panoja ikinä.

Vierailija
119/204 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella jes mutta kesällä pudottelen kärpäsiä.

Vierailija
120/204 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi