Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
Useimat naimisissa olevat ns 'kotikiltit' rouvat pikku hiprakassa eivät ole kondomeita kyselleet tai halunneet hairahduksen polullaan. Eihän niistä puheista ikinä tiedä, mutta sellaiset jotenkin tunnistaa olemuksesta ja jutuista, jotka eivät juuri ole vieraissa aiemmin käyneet. Onhan se tautiriski aina olemassa, mutta toistaiseksi niiltä on tullut vältyttyä.
Siinä on itselleni ainakin jotain erityisen kiihottavaa naida paljaalla jonkun vaimoa ja etenkin kun saa laueta syvälle sinne toiselle miehelle varattuun aviopimppaan, rouvan vielä voihkiessa kiimoissaan. Tuhmaa ja kielletty hedelmä, siitä kai molemmat saavat vähän ekstraa noihin hetkiin. Luonnollista seksistä nauttimista ja aikuisten leikkiä se vain kuitenkin lopulta on. Ei niin vakavaa
Olen harrastanut seksiä elämäni aikana 6 naisen kanssa ja vain yhden naisen kanssa olen käyttänyt kumia. Yhden kanssa seksin harrastaminen loppui suuhoitoon. Ja yksi ei käyttänyt ehkäisyä lainkaan. Täytyy sanoa että se oli aika venäläistä rulettia mutta onneksi nainen ei tullut raskaaksi vaikka seksiä harrastettiin parisenkymmentä kertaa ja pari kertaa laskin sisään kun nainen kertoi että hänellä on ns varmat päivät.
Yksikään nainen ei ole kysellyt kortsun perään kun on päästy itse hommiin. Noin 80% näistä ns. yhdenillan jutuista on ollut joko naimisissa tai muussa parisuhteessa. Eikä niitä ole hidastanut vaikka niillä on ollut joku naisystävä jakamassa hotellihuoneen. Itseäni jonkun kerran mietittänyt mutta olen silloin ajatellut että kerranhan täällä vain ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Haen muualta sitä mitä en kotona saa. Eli mieheni ei suostu laukeamaan suuhuni, kun "se on niin likaista, ja en pystyisi pussaamaan sua". Siksi minulla on ollut muutamia rakastajia, joiden kanssa olen seksi on rajoittunut pelkästään suihinottoon. En halua pettää miestäni antamalla muuta. Jotkut maistuu hyvältä, jotkut aika kitkerältä, ja jotkut tarttuu kurkkuun nieltäessä, joiltakin tulee sellainen lasti, että meinaan tukehtua. Rakastan kuitenkin aina sitä kun mies laukeaa suuhuni.
Itsellä se tilanne että nainen ei ota suihin eikä innostu hommasta. Käyn siksi välillä työkaverin luona imettävänä ja hän rakastaa ottaa suihin ja sen huomaa. Suuseksi kuuluu suhteeseen puolin ja toisin ja olen monet kerrat asiasta sanonut mutta ei. Itse olen vaimoketta nuollut usein mutta takaisin ei saa
Parasta on laueta kunnolla naimisissa olevan rouvan suuhun tämän mieheltä salaa
Kyllähän se pilluun ruiskitaan ja syvälle.
Aina. Huolehtikoon lehmä ehkäisystään.
Ei kiinnosta eikä minulle kuulu kenenkään ehkäisy.
Kyllä. Olen pettänyt ex-puolisoa kahden, nykyistä neljän eri naisen kanssa. Kaikki paljaalla ja spermat sinne mihin kuuluu eli pillun perukoille.
Vierailija kirjoitti:
Haen muualta sitä mitä en kotona saa. Eli mieheni ei suostu laukeamaan suuhuni, kun "se on niin likaista, ja en pystyisi pussaamaan sua". Siksi minulla on ollut muutamia rakastajia, joiden kanssa olen seksi on rajoittunut pelkästään suihinottoon. En halua pettää miestäni antamalla muuta. Jotkut maistuu hyvältä, jotkut aika kitkerältä, ja jotkut tarttuu kurkkuun nieltäessä, joiltakin tulee sellainen lasti, että meinaan tukehtua. Rakastan kuitenkin aina sitä kun mies laukeaa suuhuni.
No höh :( Aivan hölmöhän tuo miehesi sitten on jos ei halua suuhusi laueta...
Kyllä varattu otetaan paljaalla ja sitä ne haluavat. Näin olen huomannut. Paljaalla on vaimoanikin vieraat panneet. Panijat ovat myös olleet varattuja.
Huomenna taas paljaalla pannaan vakkarivierasta.
Paljaalla olen minäkin siementänyt vuosikymmenien aikana usenat naiset. Kahdeksat elastusmaksut olen saanut maksaa loppuun. Vasta yli viiskymppisenä nykyisen avovaimoni aloitteesta olen pyrkinyt aina vieraiden alle 50v naisten kanssa laskemaan siemeneni perseeseen. Kun ikää tulee ja erektio pysyy, olen oppinut kovassakin kiimassa hallitsemaan siemensyöksyni niin että ehdin vetää siittimeni ulos pillusta ja survaisemaan persereiästä sisälle. Se melko varma ehkäisykeino mutta jotkut tapaamani panokaverit eivät uskalla ottaa suoleen kun kuulemma sattuu, toiset taas oikein vaativat sitä!
Meillä on vapaa suhde avovaimoni kanssa ja yli 10 vuoden aikana molemmilla on ollut useita vakipanokaverita, välillä harrastetaan ryhmässäkin, kun vielä molemmat olla bi-mielisiä. Kondoomi on mulla käytössä lähinnä vain matkoilla jos joutuu kimassa käyttämään jotain pikaseuraa.
Juuri niin! Se on luonnonkin laki ja nalli palaa...jos sitten pamahtaa paksuksi niin sen pitää toimiakin. Itse olen vaimoni tietämättä siementänyt ainakin kymmeneni eri naista tiineeksi, kahden kanssa näistä olen puheväleissäkin. Yhdyntäkumppaneita on ja on ollut kymmenittäin kolmen vuosikymmenen aikana. Kondoomia en käytä.
Kiihottavaa ajatella että jotkut naiset antaa vieraalle paljaalla ilman mitään ehkäisyä raskaudesta välittämättä. Tulevat raskaiksi jos tulevat. Näin sen pitäisi ollakin. Sama nainen antaisi usealle ja parhaat siittiöt voittaisivat.
Kyllä tekee hyvää laueta kovaa varattuun naiseen
En ole pettävä mies kun en ole suhteessa.
Tuohon siementäjän kommenttiin et aina kun nainen on paljaalla antanut olen myös sisään lauennut sehän se on luonnollisin paikka.
Mihin todennäköisyyslaskelma perustuu? Että nainen on jättänyt hampit pesemättä ja suupöpöt tuhoaa taudinaiheuttajat? Vai törkee refluksitauti, jossa mahahapot tulee suuhun?
Kyllä, anoppi on jo sen verran iäkäs, että raskaudesta ei ole pelkoa. Ja hän myös tykkää siemenistä sisällään.
Lasken aina sisään, kun varattua naista pääsee naimaan. Todella kiihottavaa.
Kyllä, suuhun ja peräaukkoon...
Vaikka vieras on kyllä väärä sana ihanasta naisystävästäni. Hänen toiveidensa mukaisesti.