Miehen toinen nainen sai raivarin kun en suuttunut hänen paljastaessa suhteensa enkä halunnut eroa.
Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?
Kommentit (82)
Hah, sai nainen mitä ansaitsikin! :D No eikös älypuhelimella voi estää numeroa?
Pyydä se teille iltateelle, siinä voitte yhteisen pöydän ääressä suunnitella tulevaa.
Mies tietää että tiedän ja on katkaissut suhteen ja käskenyt naisen lopettaa. Se kai on ollut entisestään bensaa liekkeihin..
Lähestymiskieltoa tuskin saa, kun ei ole kuitenkaan mitenkään uhkaillut. Mutta ehkä kotirauhanhäirinnästä voisi uhkailla poliisilla?
Taas tämä sama petturin "kertominen ei kannata" -fantasia, jossa toinen nainen esitetään hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Hah, sai nainen mitä ansaitsikin! :D No eikös älypuhelimella voi estää numeroa?
Kuullostaa siltä, että teknisen ratkaisun lisäksi tarvitaan oikeudellinen ratkaisu. Jos tuollaista harrastaa niin pelkkä blokkaaminen johtaa siihen että kiusanteko yltyy.
Suosittelisin viestien säilyttämistä myöhempää poliisilla käyntiä varten.
Toiset naiset ovat aina päästään jotenkin vialla. Joten sieltä saatta olla luvassa vaikka mitä paskaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että tiedän ja on katkaissut suhteen ja käskenyt naisen lopettaa. Se kai on ollut entisestään bensaa liekkeihin..
Lähestymiskieltoa tuskin saa, kun ei ole kuitenkaan mitenkään uhkaillut. Mutta ehkä kotirauhanhäirinnästä voisi uhkailla poliisilla?
Lähestysmiskiellon voi saada jo rankasta häirinnästä. Ei tarvita uhkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestysmiskiellon voi saada jo rankasta häirinnästä. Ei tarvita uhkailuja.
Okei, pitää siis uhkata poliisilla ja toteuttaa uhkaus jos häirintä siitä huolimatta jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Mitä se lähettelee tarkalleen ottaen. Anna esimerkkejä?
Haukkuu kynnysmatoksi, lompakkoloiseksi, kulissivaimoksi.. Kyseenalaistaa mun itsekunnioituksen ja naiseuden. Valehtelee että heidän suhde jatkuu ja kehuu kuinka hyvä mieheni taas edellisiltana oli sängyssä.
Pelottaa vaan että se alkaa meidän lapsille jotain lähettämään, kun ei saa mua provosoitumaan jättämään miesäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu kynnysmatoksi, lompakkoloiseksi, kulissivaimoksi.. Kyseenalaistaa mun itsekunnioituksen ja naiseuden. Valehtelee että heidän suhde jatkuu ja kehuu kuinka hyvä mieheni taas edellisiltana oli sängyssä.
Pelottaa vaan että se alkaa meidän lapsille jotain lähettämään, kun ei saa mua provosoitumaan jättämään miesäni.
Ja miehesi naureskelee sinulle, kun uskot heidän suhteensa katkenneen.. Onko jännämies?
Heh heh. Minulla ja miesystävälläni oli pieni tauko suhteessa. Hän tapasi naisen, jonka kanssa vietti muutamia öitä ja nainen rakastui palavasti. Miesystäväni katkaisi välit häneen, mutta nainen ei jättänyt rauhaan. Tuli kylään eikä suostunut poistumaan, oven karmeista tarrasi kiinni vielä kun poliisit oli kutsuttu paikalle voimakeinoin poistamaan hänet. Oli miesystäväni kännykän kaikki tiedot ja viestit käynyt läpi ja minä sain kuulla olevani vaikka mikä horatsu ja miesystäväni muka rakastaa vain häntä, ja minä ilkeyttäni asetuin heidän onnensa tielle. Koskaan ei mieheni ole katunut virhearviointiaan ja seksin halua niin paljon kuin silloin. Nainen lopetti ahdistelun kun kuulemma löysi elämänsä sielunkumppanin. En ollut kyllä pätkääkään mustasukkainen hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kukaan muu kuin netin lassukkamiehet ei käytä sanaa "lompakkoloinen".
Onko teillä avoin avioliitto vai miksi et välitä miehen panosuhteista? Onko miehellä useampia muita naisia?
Tietääkö lapsenne että isi on jakorasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehesi naureskelee sinulle, kun uskot heidän suhteensa katkenneen.. Onko jännämies?
Jos suhde oikeasti jatkuisi, miksi nainen siitä minullr kertoisi? Ja toisekseen mies on ollut täällä kotona niinä aikoina kun nainen on väittänyt heidän olleen yhdessä.
Se voi tappaa sinut ja kääriä mattoon. Näin kävi kerran Helsingissä.
Eipä ihme, että mies on häneen haksahtanut. Kiihkeältä mimmiltä kuulostaa ;)
Tietääkö mies, että sinä tiedät? Mitä mieltä mies on salasuhteen käytöksestä? Sano miehelle, että pyytää naista lopettamaan viestittelyn.